Skocz do zawartości

M340i M Performance Black Sapphire Metallic


vulnerarius

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
patrzę na karoserię i widzę ciemny grafit , czy faktycznie tak ten kolor wygląda na żywo , czy to złudzenie przez to że znowu auto jest brudne i mało błyszczące ?

 

Taki lakier :) Tu widać lepiej.


28aceb4c373637c7a1bc8a90ce0c1ec2.jpg

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 191
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Bardzo fajny konfig :cool2:


Pytanie, co konkretnie masz obite skórą, bo masz wariant tak zwany rozszerzony czyli poza tym, że masz lepszą skórę to coś chyba jeszcze jest dodatkowo pokryte co w wersji ze zwykłą skórą nie byłoby obite.


W wersji pełnej to wiem, że jest góra deski obita i górne części drzwi.

http://images.spritmonitor.de/773563.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Obserwacja przy jeździe w zimie po krętych drogach. Albo się za bardzo do RWD zimą przyzwyczaiłem, albo xDrive nie dla mnie. W M340 albo podsterowność do granicy zes*ania i wizji wpadnięcia do rowu z drugiej strony zakrętu, albo chwilami nieprzyzwoicie zaskakująca nadsterowność. Też tak macie w Waszych xD?
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jesteś pewny, że tym dobrze operujesz? :D


Mi 7er lata bokiem jak tylko chcę, ale xDrive jakiś mega super nie jest, patrząc po moich innych autach. Druga sprawa, o jakim trybie DSC mówisz? Sprawdzałeś wszystkie 3?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
A jesteś pewny, że tym dobrze operujesz? :D


Mi 7er lata bokiem jak tylko chcę, ale xDrive jakiś mega super nie jest, patrząc po moich innych autach. Druga sprawa, o jakim trybie DSC mówisz? Sprawdzałeś wszystkie 3?

 

No sam już nie wiem czy dobrze :lol: W trybie Comfort jest jak pisałem wyżej, w Sport/Sport+ przewidywalny jak RWD.

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmartwiłeś mnie tą opinią.

Od zawsze mam rwd tylko pierwsze auto było fwd potem ze 20-30 rwd. Teraz wymyśliłem sobie zakup M340i ale jak ma wyjeżdżać przodem jak audi to nie chcę takiego auta.

 

Pozostaje USA :mrgreen:

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • Moderatorzy

Jestem po przeglądzie po roku. Zgłosiłem takie problemy:

1. Awaria dostępu komfortowego przy tych ostatnich wysokich mrozach, kiedy auto stało na dworze. Po prostu przestało się otwierać i zamykać przy zbliżaniu się do auta, mimo aktywnej funkcji otwieranie/zamykanie przy zbliżaniu/oddalaniu się od auta w ustawieniach. Dodam, że już po samodzielnym dezaktywowaniu i aktywowaniu tych funkcji problem zniknął sam.

2. Problem z jednorazowym przegrzaniem się kamery przedniej szyby i dezaktywacją systemów automatycznych świateł, wycieraczek i asystentów jazdy. Pojawiło się to 1x po godzinnej jeździe w zas*aną śnieżycę i nie pojawiło nigdy więcej (jak ja nienawidzę zimy).

3. Problem z jednorazowym stuknięciem z okolicy przedniego zawieszenia, które pojawia się przy ruszaniu po każdym dłuższym postoju.

4. Problem z brakiem możliwości samodzielnego zaktualizowania systemu. Od kiedy pojawiła się aktualizacja 2020.54 i jej pobraniu auto wiecznie "niegotowe" na jej instalację.

5. Zmiana oleju i filtra.


I tak po maglowaniu auta przez 24h ASO wyjaśniło mi sprawy:

1. Kwestia nie do końca naładowanego akumulatora i braku aktualizacji dostępu komfortowego. Wgrana aktualizacja. Działa.

2. "Ten typ tak ma". Kamera się zmęczyła i nic na to nie poradzimy :lol:

3. Prawdopodobnie taka uroda układu hamulcowego M Technic. Podobno jest tam jakiś dynks, który sprawia, że klocki na postoju dociskane są do tarcz, żeby się nie gromadziła między nimi a tarczami woda. Nie wiem. Nie mogę znaleźć nic na ten temat w necie, chociaż nie szukałem jakoś mega intensywnie. Ktoś to może potwierdzić? Ktoś ma pakiet M Technology w M340i?

4. Nie mogło się zaktualizować przez nienaładowany w 100% akumulator. Moja wina bo robię ostatnio same krótkie dystanse. Zaktualizowany system do 2020.54. Nowszych wersji nie było dostępnych. O dziwo wszystko działa bez opisywanych w temacie o tej aktualizacji problemów.

5. Zmiana oleju (BMW 0W30) i filtra.

6. Zero usterek mechanicznych.


Czołem!

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
3. Prawdopodobnie taka uroda układu hamulcowego M Technic. Podobno jest tam jakiś dynks, który sprawia, że klocki na postoju dociskane są do tarcz, żeby się nie gromadziła między nimi a tarczami woda. Nie wiem. Nie mogę znaleźć nic na ten temat w necie, chociaż nie szukałem jakoś mega intensywnie. Ktoś to może potwierdzić? Ktoś ma pakiet M Technology w M340i?


Skoro potrafią się przybliżać podczas deszczu, to może i na postoju łapią tarczę.

Ale skoro jest stuknięcie, to właśnie powinny złapać tarczę i się "przykleić", wtedy przy ruszaniu się to zrywa i wydaje dźwięk (coś, jak auto umyte i wstawione do garażu na wiele dni). Na chłopski rozum, to po takim postoju spróbuj bujnąć autem zanim odpalisz, będziesz wiedział czy klocki trzymają tarczę.

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W m3 f80 i C63 w204 też tak mam teraz jak jest mokro lub jak wstawie do garażu auto prosto z myjni.

Hamulce są zaciskane na postoju i potem rano słychać jak odpuszczają bo lekko się sklejają ale nie ma to nic wspólnego z zawieszeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

U mnie występują punkty nr. 2 i 3

Skąd ten termin przegrzanie kamery?

2x razy mi się systemy wyłączyły podczas śnieżycy, jak cały przód był zawalony błotem pośniegowym łącznie z radarem w zderzaku. Raz, jak mi się centralnie na szybie w oku kamery rozmaślił jakiś wielki owad i wycieraczki nie dały rady go zmyć.

Także jesteś pewien, że to przegrzanie a nie fizyczne zasłonięcie ww. elementów? Skąd to przegrzanie? Nawiew na szybę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
U mnie występują punkty nr. 2 i 3

Skąd ten termin przegrzanie kamery?

2x razy mi się systemy wyłączyły podczas śnieżycy, jak cały przód był zawalony błotem pośniegowym łącznie z radarem w zderzaku. Raz, jak mi się centralnie na szybie w oku kamery rozmaślił jakiś wielki owad i wycieraczki nie dały rady go zmyć.

Także jesteś pewien, że to przegrzanie a nie fizyczne zasłonięcie ww. elementów? Skąd to przegrzanie? Nawiew na szybę?

 

Komunikat jasno stwierdzil „przegrzanie”. Była w tym komunikacie tez sugestia zeby zmniejszyc temp we wnetrzu, chociaz w srodku bylo optymalnie bo nawiew był na Auto na 21C i nie byl wlaczony nawiew szyby czolowej.


A te komunikaty o ograniczeniu dzialania systemow asystujacych pojawiaja sie okazyjnie i w G20 i w F40 i rzeczywiscie wynikaja z zasyfienia kamery i czujnikow.


A co do tych stukow po ruszeniu to przy nadchodzacej zmianie kol na letnie panowie z ASO maja tam jeszcze grzebac. Dam znac czy cokolwiek znajda.

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy

Samochód batmana :clap:

Jedna rzecz nie daje mi spokoju, czarny lakier + czarne wstawki wyglądają mega, ale gdyby te zaciski były złote :mrgreen: To już taka moja dygresja, moje widzimisię cudzego auta, zobaczyłem taki konfig w garażu kolegi klakierek przy M5.

A te felgi szprychowe robią robotę, widać ładnie tarczę i zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Wygląda jak zawsze świetnie. Co do zacisków to teraz można wybrać niebieskie albo czerwone, wcześniej chyba nie było takiej opcji (końcem 2019 napewno). Złote zarezerwowane dla ceramiki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

Jeszcze są inne kolory, pytanie czy wszystko możliwe w G20 ;) Złote do ceramiki.

Chyba większość wyjaśnia filmik Bawarii, który linkowałem wyżej ;)

Pozdrawiam,
Grzegorz

330Ci
276218_2.png

335d xDrive
1089970_2.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Minął nieco ponad rok od zakupu auta wiec czas na krótkie podsumowanie.


1. Jak ja się cieszę, że mam jeszcze zwykłego topiącego lód na biegunach benzyniaka a nie MH. Cieszy też możliwość trwałego wyłączenia asystentów, w przeciwieństwie do nowych G20.

2. Podsumowanie konfiguracji... Sporo jeżdzę w nocy wiec laserowe światła to dla mnie najlepsze co wziąłem, zaraz po wyborze silnika. Adaptacyjne zawieszenie super, bo ma tak jakby 3 ustawienia (w trybie Sport Individual zawieszenie Comfort nie jest tak miękkie jak w zwykłym Comfort). Nie obserwuję żadnych hałasów w zawieszeniu przy pokonywaniu nierówności, wbrew opinii o adaptacyjnym zawiasie. Hamulce 374 mm sztos, warto było wziąć pakiet M Technology. Wywalilem w bloto kasę na sterowanie gestami. Czemu? Jeżdzę w rękawiczkach, system „nie widzi” rąk w czarnych rekawiczkach :lol: Dobrze ze nie brałem headupa, bo w ogóle go nie widać jak ktoś używa okularów ze szkłami polaryzacyjnymi. Półka ładująca telefon działa słabo i grzeje telefon. Systemów asystujących Pro bym nie używał, więc dobrze, że zrezygnowałem.

3. Przejechałem niecałe 9000 km. Zmiana oleju po 2000 km i niedawno po roku.

4. Poza tym dziwnym stukiem przy ruszaniu z długiego postoju zero hałasów. Dodatkowo jednorazowy problem ze „zmęczoną” kamerą, o którym pisałem gdzieś wyżej. Zero innych usterek.

5. Wieczny problem z aktualizacjami, które ciagle „oczekują” na zainstalowanie. Winą zapewne naładowany na 99% a nie na 100% akumulator. Zaktualizować oprogramowanie mogę jedynie w ASO.

5. Folia PPF! Następne auto dostanie nie full front jak M340i, ale całość.

6. Felgi 20” z oponami performance Pirelli P Zero wygodniejsze niż 19” z zimowymi runflatami.

7. Auto ma tendencje do bycia podsterownym w zakrętach przy włączonej kontroli trakcji, co jest chyba typowe dla xDrive. W trybie Sport+ problem znika.

8. Mocy mi wystarcza i parcia na Stage 1 nie miałem, ale jak ostatnio zobaczyłem filmik z M340i kolegi robiące 100-200 na Stage 1, to zacząłem się mocno zastanawiać... Zobaczymy. Btw... Jego M340i w serii wykręciło 388 KM na hamowni... :O

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.