Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Cecha modelu jakie to często spotykane hasło ostatnio w ASO.

Nie daj się zbywać tak nie powinno być.

G20 ma opinię dobrze wykonanego względem poprzedników sam jestem ciekawy jak jest u innych.

Opublikowano
Mam 11 tkm i nic nie trzeszczy, a dojezdzam codziennie dziurawą drogą, słyszałbym...

 

Moja ma 21 tkm. Dotknięcie panelu klimatyzacji i trzaski, okolice uchwytów na kubki i to samo. Podczas jazdy przy hamowaniu i przyspieszaniu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

ja mam 9 i na razie nic.

Za to trzeszczy deska nad zegarami, i nie musi być dziur. po prostu drga. Dowiedziałem się że ten typ tak ma :mad2:

Ale czekam na lusterko na wymianę i będę dalej to reklamował

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
moim zdaniem wszystko zależy od fachowości Serwisanta , w moim tiguanie po 4 miesiącach użytkowania, uchwyt drzwi kierowcy zaczął trzeszczeć niemiłosiernie przy zamykaniu drzwi - zgłosiłem problem do ASO, a po 30 min odebrałem auto bez trzeszczenia do tej pory a już ma 3,5 roku i 110tyś km - a kilka miesięcy temu zauważyłem że to samo jest z uchwytem od drzwi pasażera - rzadko używana dlatego późno pojawił się problem- to przy okazji przeglądu zgłosiłem problem i powiedziałem że wtedy naprawiono tą usterkę używając smaru silikonowego - druga naprawa była w inny ASO - odbieram auto a rączka dalej trzeszczy ale trochę mniej !
Opublikowano
Witam, w sierpniu odebrałem 330i g20. Po 10k km plastiki na desce rozdzielczej i tunelu środkowym zaczęły trzeszczeć. Czy ktoś się spotkał z taka przypadłością w tym modelu. BMW wymieniło cały tunel środkowy ale nic nie dało a teraz twierdzą ze to cecha modelu.

 

u mnie przebieg 7000km też odebrany w sierpniu, trzeszczy tunel środkowy :cry:

reszta póki co ok...

cholera nie pomyślałbym ,że ci tunel wymienia. Ja chyba wole ,żeby go nie ruszali,bo jeszcze gorzej złożą niż w fabryce.

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Przed chwila dostałem odpowiedz od bmw Polska ze według nich trzaski te są nieuciążliwe i należy traktować jako cechę produktu. Jeżeli chce są gotowi swoje stanowisko potwierdzić na drodze sądowej.

Auto za 250 kPLN !!!


Szkoda słów



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

@Slawek1976 - to jest w takim razie bardzo słabe ze strony BMW i dyskwalifikujące ich jako marke premium, jeśli w takiej sytuacji (o ile dobrze zrozumiałem) odrazu zasłaniają

się sądem. Ja bym nie odpuścił szczególnie że z tego co tutaj widać jest bardzo dużo przypadków takich problemów.

I przykre jest czytanie takich opisów sytuacji dla przyszłych klientów ...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Straszenie klienta na wstępie drogą sądową to wstyd i buractwo tym bardziej że sami przyznali że produkt ma wadę. Niestety ze wszysykim co nowe są problemy czy to Audi, BMW czy Mercedes.
Opublikowano
Jestem przekonany ze to moje trzecie i ostatnie bmw w życiu



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 


Jesteście w stanie jakoś nagrać te dźwięki ? Ogólnie na każdym forum zawsze trafia się temat "trzeszczących plastików" - bez względu na markę.


Ja co prawda mam dopiero przejechane 3000 km ale jeżdzę głównie w trybie elektrycznym więc tym bardziej jestem wyczulony na dźwięki.


PS. Tak ogólnie myślałem o sprawdzeniu ogólnej głośności samochodu poruszającego się z różnymi prędkościami w db, ale za pomocą aplikacji w telefonie. Może Wy też mielibyście ochotę na sprawdzenie db za pomocą apki ? w appstore wystarczy wpisać decibel (apka z czerwoną obwódką w logo). Byłoby to dość porównywalne między nami.

Opublikowano

Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

Opublikowano
Raczej na pewno nie będę stał w życiu przed dylematem wyboru/kupna nowej serii GXX :) , ale takie podejście do Klienta skutecznie by mnie zniechęciło jeśli chodzi o zakup.


Rozumiem takie "dolegliwości" w paru letnim samochodzie używanym, ale nie świeżym egzemplarzu pachnącym jeszcze nowością :mad2: .

 

Ładne exx i fxx kiedys tez sie skonczą, ale chyba Cie rozumiem, u mnie jakos przypadkiem wyszlo, ze mam co drógą trójkę, e36, e90, g20 :D


W montażu zawsze się zdarzają jakieś przypadki zaniedbania, czy ludzie czy roboty, zawsze są jakieś zdarzenia losowe. To co chyba nas wszystkich irytuje to podejście do klienta, który w serwisie Premium jest traktowany gorzej niż w Renault.

Powinni z pokorą wziąć auto, rozebrać, ponaklejać jakieś tasiemki teflonowe, smary silikonowe, kurcze jest mnóstwo sposobów.

Opublikowano

Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Wkurza mnie to niesamowicie i nie wiem jak temat ugryźć dalej ...

Gdybym wiedział ze ich wymiana na nowe pomoże rozważył bym zakup ale jak ostatnio usłyszałem w serwisie „ kupisz a i tak będzie to samo bo one wszystkie tak maja „



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Oni zawsze tak gadają, oczywiście nie wszystkie tak mają, tak samo jak w n47 nie wszystkie lancuchy sie zrywają poniżej 200 tys i milion innych przypadków.

Opublikowano

Jest kilka opcji.

- "zrób to sam" - cierpliwe poprawianie fabryki wg. rad użytkowników lub instrukcji serwisowych, które pewnie będą się pojawiać na newtis (jak dla innych starszych modeli)

- sprawdzenie w innym ASO

- poczytanie na forach zagranicznych, jak sobie radzili, jak reagowało BMW na innych rynkach

- drążenie w centrali (może ze wsparciem prawnym) i wyciąganie przypadków naprawiania w innych modelach w ramach gwarancji

- czarny PR w ramach akcji odwetowej

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
osobiście, bym grzecznie prosił serwisanta o stosowanie smaru silikonowego lub innych metod do eliminacji tego trzeszczenia , byle nie wymiana bo to nie pomoże , pytanie jest czy trafimy na kogoś kto naprawdę chce pomóc ? bo uważam że jeśli ktoś w serwisie zdecyduje zdjąć panel środkowy.. to reszta jest z górki
  • 2 miesiące temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Mpakiet, 19”, stałe zawieszenie M - cisza absolutna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dobrze jak byście pisali przebieg bo to też będzie miało znaczenie.

Może być też tak że jedne dekory trzeszczą a inne nie tak było w wielu wcześniejszych modelach nie tylko bmw. Np w MB W205 piano black to jest koncert trzasków.

Dobrze dopisac kto co ma w aucie i może uda się wyciągnąć jakieś wnioski.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.