Skocz do zawartości

E30 M50B25 - nie odpala z dnia na dzień, pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.

Obiektem wszelkich złości jest E30 4d z M50B25NV pod maską. Akumulator z przodu.


Jak każdej soboty rano chciałem się przejechać, dzień wcześniej auto zaliczyło ostrzejszy przejazd, wszystko ok.

Wsiadam, zonk, nie pali.


Wymieniłem ->> pompę paliwa i świece, nowe przewody ele. do pompy założyłem, wszystko elegancko. Poprzednia padła ze starości.

Próbuje odpalić i zawód. Nie odpaliła.


A więc co sprawdziłem:

-iskre na świecach OK

-bezpiecznik nr. 11 od pompy OK

-Przekaźnik i piny 87 i 30 OK

-wypiąłem czujnik ssania niebieski na 2 PIN, OK

-prąd na przewodach do pompy OK


Zrobiłem zware podając prąd z bezpiecznika nr. 12 na bezpiecznik nr. 11 - bach auto odpalił.

Pochodziło 15 minut, momentalnie dawałem jej ostro po garach, i do odcięcia, wszystko pięknie.

Nagle, zgasło. Już nie chce odpalić.


Co zauważyłem i co podziałałem:

-podczas dodawaniu gazu, auto zatrzymało się w pewnym momencie na 2 tyś, obrotów, podczas pracy.

-po zwarciu pompy przez bezpieczniki i odpaleniu, auto chodziło, ale jakby na 5 cyl. i zero reakcji na gaz

-strzela w dolot podczas kręcenia

-czasem załapie ale tak niemrawo ze nawet gazu nie zdążę dodać.


Czy ktoś miał podobny przypadek? Pozdrawiam... :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.