Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wjechał nowy cennik i wydaje mi się, że dotyczy on już wersji po lifcie bo wyleciały lasery i uchwyty na napoje z regulacją temperatury.

Handlowiec mi mówił, że tych opcji nie będzie po lifcie. Biorąc pod uwagę 8 miesięczny czas realizacji zamówień, osoby zamawiające teraz dostaną już samochody poliftowe. Tak było w przypadku trójki.

Oczywiście w konfiguratorze nie pokazują jeszcze wersji LCI.

Bardzo podrożały BSI i BRI.

Mi udało się kupić samochód z placu, z marnym rabatem. Ale jak dzisiaj skonfigurowałem mój samochód. Wyszedł 22k więcej więc trochę poprawił mi się humor.

 

Ten cennik nowy jest juz widoczny na stronie? Bo tam caly czas lasery są

 

Ja dzisiaj 2 razy konfigurowałem i nie było. Jak chciałem zaznaczyć wyskakiwał błąd.

Opublikowano
Sprawdziłem z ciekawości swoją konfigurację i podwyżka wynosi 3%,czyli raczej standard, nie wiem natomiast która to podwyżka w tym roku.Pisałem chyba w innym wątku o tym,że z info od dealera wynika,że od października wypadają nie tylko lasery ale nawet adptacyjne ledy zostają tylko w wersji 45e, od października również są restrykcje na podgrzewane i chłodzone uchwyty na napoje,ja zamawiałem na koniec czerwca auto w przyszłym tygodniu idzie do produkcji i sprzedawca już mnie informował o tym,że podgrzewane uchwyty mogą wylecieć, jak będzie mówi,że on nie wie ,do końca tego tygodnia ma się wyjaśnić.

Odnośnie wersji po licie też próbowałem się czegoś dowiedzieć ale nikt nic raczej nie wie lub nie chcą powiedzieć, próbowałem wyciągnąć coś więcej na temat nadchodzącego 50e, ale dali mi do zrozumienia żebym trochę ochłoną bo lift miał być wiosną tego roku,natomiast poprzednia X5 nie doczekała się liftu tylko po 6 latach wyszła nowa.

 

Tu na pewno będzie lift, bo już jeżdżą zamaskowane samochody. Produkcja ma ruszyć w kwietniu, czyli dostawa w czerwcu.

Jak dla mnie pomijając wygląd zewnętrzny lift będzie raczej na minus. Nowa koncepcja obsługi to nie moja bajka.

Opublikowano
W USA tez jest inflacja, dużo niższa niż u nas ale tez historycznie wysoka. Do tego nieco ponad rok temu dolar był okolice 4 zł a teraz potrafi przebić 5. Jeśli produkcja jest w stanach to zapewne fabryka rozlicza się w dolarach wiec sika rzeczy trzeba 20 procent więcej złotowek aby wyrównać cenę w dołcach. Ceny bmw powoli dorównuja porsche jeśli chodzi o suv.

 

W Porsche też nie masz gwarancji ceny. Jak zamawialiśmy Macana do firmy to na przełomie 6 miesięcy cena wzrastała 2 razy. Porsche nie daje gwarancji ceny. I też są restrykcje. Do tego w Porsche nie możesz wykupić pakietu serwisowego, a dla Cayenne lub Panamery mały przegląd kosztuje 3tys. a duży 10 tys. Mówię o podstawowych silnikach, nie wiem jak jest w przypadku mocniejszych.

Opublikowano
Sprawdziłem z ciekawości swoją konfigurację i podwyżka wynosi 3%,czyli raczej standard, nie wiem natomiast która to podwyżka w tym roku.Pisałem chyba w innym wątku o tym,że z info od dealera wynika,że od października wypadają nie tylko lasery ale nawet adptacyjne ledy zostają tylko w wersji 45e, od października również są restrykcje na podgrzewane i chłodzone uchwyty na napoje,ja zamawiałem na koniec czerwca auto w przyszłym tygodniu idzie do produkcji i sprzedawca już mnie informował o tym,że podgrzewane uchwyty mogą wylecieć, jak będzie mówi,że on nie wie ,do końca tego tygodnia ma się wyjaśnić.

Odnośnie wersji po licie też próbowałem się czegoś dowiedzieć ale nikt nic raczej nie wie lub nie chcą powiedzieć, próbowałem wyciągnąć coś więcej na temat nadchodzącego 50e, ale dali mi do zrozumienia żebym trochę ochłoną bo lift miał być wiosną tego roku,natomiast poprzednia X5 nie doczekała się liftu tylko po 6 latach wyszła nowa.

 

Tu na pewno będzie lift, bo już jeżdżą zamaskowane samochody. Produkcja ma ruszyć w kwietniu, czyli dostawa w czerwcu.

Jak dla mnie pomijając wygląd zewnętrzny lift będzie raczej na minus. Nowa koncepcja obsługi to nie moja bajka.

 

Te zamaskowane auta to już bodaj w wakacje zeszłego roku jeździły, z jednej strony mocno się nakręcałem na lifta z drugiej jak zobaczyłem nową deskę w X7 i elementy obsługi to ciśnienie ze mnie trochę zeszło, a skreślenie całkowite laserów :?:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
@positiv tak wiem, w porsche płacisz cenę z dnia dostawy i przeglądy sa drogie ale przez to ze cayenne jest przed liftem który notabene miał być w tym roku to jest wersja platinum edition która w standardzie już ma dosyć sporo. Generalnie teraz to słaby moment na zakup suva Premium bo x5, gle czy tez cayenne czeka lift w najbliższej przyszłości, jedynie co x7 jest świeże ale to już duża loszka jest.
Opublikowano

U mnie do tej pory byl problem z pneumatyka. W miedzyczasie kupilem inne auto, na ta BMW czekam bo roznica w cenach miedzy moim zamowieniem a wycena rynkowa jest juz znaczaca. Nie rozumiem tylko podejscia do klienta przez autoryzowany salon BMW Dobrzanski. Pol roku nie odbieraja telefonu, a podczas wizyty w salonie raptem, zaden z doradcow nie ma uprawnien do przegladania statutu zamowienia tylko kierownik, ktory zawsze "przed chwila wyszedl na spotkanie"

Wg mnie swoim zachowaniem dealer chce zebym zrezygnowal z zamowienia a auto i tak zostanie wyprodukowane a dealer sprzeda go ze znaczna marza.

Opublikowano
@positiv tak wiem, w porsche płacisz cenę z dnia dostawy i przeglądy sa drogie ale przez to ze cayenne jest przed liftem który notabene miał być w tym roku to jest wersja platinum edition która w standardzie już ma dosyć sporo. Generalnie teraz to słaby moment na zakup suva Premium bo x5, gle czy tez cayenne czeka lift w najbliższej przyszłości, jedynie co x7 jest świeże ale to już duża loszka jest.

 

Wiem, bo miałem zamówioną Panamerę 4 Platinum Edition, ale ostatecznie sobie odpuściłem.

Akurat w przypadku Cayenne lifting będzie raczej delikatny, tak jak było z Panamerą.

Też chciałem czekać na lift X5, ale grafika zegarów z idrive 8, rezyganacja z przycisków szybkiego dostępu i regulacji klimy, ryzyko podwyżek cen skłoniły mnie do zakupu x5 z placu. Silnik nie ten, bo tylko 30d, a miało być 40d. Ale jest pneumatyka, oś skręna, lasery, pakier first class i innovation, sportowy wydech, jakoś się te 3 lata "przemęczę". Oby tylko było z czego spłacać.:)

Opublikowano
Rabat 10%. Zamówienie do produkcji złożone 2 tygodnie temu

 

Ok, czyli dostałeś tyle ile mi dawali na samochód do produkcji. Tylko mówili o 8 miesiącach czekania.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja mam odbiór przełom kwiecień/czerwiec wpisany w umowie, zamawiałem tydzień temu 40i a twój silnik.

Taaaa X7, gdzie jest admin?

Pozdrawiam
Opublikowano
Dealer miał wolny slot produkcyjny na styczeń ale trzeba było się szybko decydować
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
ponad 2x wyższa kwota - to wcale dobrze nie świadczy o awaryjności :D
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Jasny gwint, Pakiet Repair Inclusive - 5 lat teraz kosztuje 22 tysiące :roll: :shock:

W listopadzie płaciłem 9400 :shock:

 

jak ja odbierałem swój to płaciłem 19.500PLN za RPI, teraz 52.300PLN :(.

Opublikowano
Jasny gwint, Pakiet Repair Inclusive - 5 lat teraz kosztuje 22 tysiące :roll: :shock:

W listopadzie płaciłem 9400 :shock:

 

jak ja odbierałem swój to płaciłem 19.500PLN za RPI, teraz 52.300PLN :(.

 

CHyba Was dealer waś coś naciągnął. Ja zamawiałem w ostatnim tygodniu czerwca i za ten pakiet 5 lat/200 000km zapłaciłem 10 200 PLN

Opublikowano
Jasny gwint, Pakiet Repair Inclusive - 5 lat teraz kosztuje 22 tysiące :roll: :shock:

W listopadzie płaciłem 9400 :shock:

 

jak ja odbierałem swój to płaciłem 19.500PLN za RPI, teraz 52.300PLN :(.

 

CHyba Was dealer waś coś naciągnął. Ja zamawiałem w ostatnim tygodniu czerwca i za ten pakiet 5 lat/200 000km zapłaciłem 10 200 PLN

 

Tak było:

Pakiet BRI 7CK na 5 lat / 200.000km - PLN 19 500,00

Pakiet BSI 07N7 5 lat / 80.000km - PLN 10 700,00

Ceny wg cennika BMW


Teraz jest:

Pakiet BRI 7CK na 5 lat / 200.000km - PLN 52 300,00 ten zdrożał o 32 800,00 :( :( :(

Pakiet BSI 07N7 5 lat / 80.000km - PLN 10 100,00 ten staniał o 600PLN :)

Ceny wg cennika BMW


Mimo wszystko, mamy trochę inne modele i ceny części oraz serwisu w ASO też w związku z tym są inne

Opublikowano
....


Mimo wszystko, mamy trochę inne modele i ceny części oraz serwisu w ASO też w związku z tym są inne

 

Mam już 45k km w X5MC i za sobą chyba z 5 wymian oleju, etc. i nie ma wielkiej różnicy względem innych wersji :cool2: . W Audi ta różnica dla RS była/jest znacznie większa.

Opublikowano

Mimo wszystko, mamy trochę inne modele i ceny części oraz serwisu w ASO też w związku z tym są inne


Do wilk325

X5 M50i i X5 F95 M Competition to są takie same samochody i ten sam silnik 4.4 V8 tylko F95 ma więcej mocy i to w zasadzie jedyna różnica. Więc nie można mówić że to są zupełnie inne modele bo to nieprawda.


Edit. Ja do swojego X-a nie zamawiałem ani pakietu serwisowego ani pakietu naprawczego, ja coś ma się stać z autem to wyjdzie w przeciągu pierwszych 2 lat, jak nic nie wyjdzie w tych pierwszych 2 latach to i przez 15 lat nic się nie zepsuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.