Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Dostałem właśnie info od dealera, ze auto jest już w drodze do Polski i w przyszłym tygodniu będą fakturować. Potem rejestracja i pewnie po Świętach odbiór. Zmawiałem na przełomie października i listopada, a produkcja była 14 lutego.

 

Czyli wychodzi na to, że auto już nie było w USA tydzień temu jak Cię dealer poinformował :)


Ja z kolei dostałem status 181, czyli auto dopłynęło wczoraj do portu, ale ciągle czeka na doposażenie.

pojawił mi się dodatkowy defect code 0065740300, ale bez żadnego opisu. Czy ktoś potrafi to rozszyfrować? Bo dealer nie ma informacji.


produkcja mojego 17 lutego (zamawiałem w maju), ale na pewno nie odbiorę 3 dni po tobie :(

 


Sprawdziłem i u mnie tez wskoczył ten defect córę 0065740300, a delar twardo twierdzi, ze auto jedzie do Polski. W takim razie może ten kod ma jakiś związek z transportem? Sam juz nie wiem… Może Twój tez juz jedzie? Nie ma rady trzeba czekac i pewnie w najbliższych dniach wszystko się wyjaśni. Dealer mówił, ze dostali info z logistyki o przyspieszeniu dostaw w kwietniu…

Opublikowano
:cry: :D @ero1980 czy bmw spędza Ci sen z powiek? Pomyślałem o tym patrząc na porę napisania tego posta [ 4:50 ]. : :cry: D
Opublikowano
Dostałem właśnie info od dealera, ze auto jest już w drodze do Polski i w przyszłym tygodniu będą fakturować. Potem rejestracja i pewnie po Świętach odbiór. Zmawiałem na przełomie października i listopada, a produkcja była 14 lutego.

 

Czyli wychodzi na to, że auto już nie było w USA tydzień temu jak Cię dealer poinformował :)


Ja z kolei dostałem status 181, czyli auto dopłynęło wczoraj do portu, ale ciągle czeka na doposażenie.

pojawił mi się dodatkowy defect code 0065740300, ale bez żadnego opisu. Czy ktoś potrafi to rozszyfrować? Bo dealer nie ma informacji.


produkcja mojego 17 lutego (zamawiałem w maju), ale na pewno nie odbiorę 3 dni po tobie :(

 


Sprawdziłem i u mnie tez wskoczył ten defect córę 0065740300, a delar twardo twierdzi, ze auto jedzie do Polski. W takim razie może ten kod ma jakiś związek z transportem? Sam juz nie wiem… Może Twój tez juz jedzie? Nie ma rady trzeba czekac i pewnie w najbliższych dniach wszystko się wyjaśni. Dealer mówił, ze dostali info z logistyki o przyspieszeniu dostaw w kwietniu…

 

kiedyś ktoś coś pisał o niepełnej funkcjonalności bluetooth, że na jesieni po aktualizacji ma być ok, zastanawiam się, czy to nie o to chodzi.

mój ma jeszcze moduł audio do doposażenia, bez tego pewnie nie ruszy do PL...

Opublikowano
:cry: :D @ero1980 czy bmw spędza Ci sen z powiek? Pomyślałem o tym patrząc na porę napisania tego posta [ 4:50 ]. : :cry: D

 

Coś chyba źle zapisało, bo to była godz. 5.50. A rano zbierałem się na bieganie po lesie...

A auto jak dojedzie, to będzie...

Opublikowano
Proszę o poradę. Rozważam zamówienie x5 natomiast biorąc pod uwagę długi czas oczekiwania "boję" się ze prawie jak będę odbierał to wyjdzie wersja po liftingu. Na starcie będę miał "stare" auto. Co byście zrobili na moim miejscu w tym momencie?
Opublikowano
Proszę o poradę. Rozważam zamówienie x5 natomiast biorąc pod uwagę długi czas oczekiwania "boję" się ze prawie jak będę odbierał to wyjdzie wersja po liftingu. Na starcie będę miał "stare" auto. Co byście zrobili na moim miejscu w tym momencie?

 

Jak wejdzie LCI to będę produkować tylko LCI, więc na pewno nie dostaniesz starego, natomiast kupisz kota w worku, bo nowej wersji nie będziesz miał szansy najpierw zobaczyć. Chyba, że zamówisz "golasa" bez żadnych opcji, to może w mniej niż pół roku wyprodukują.

Opublikowano
Proszę o poradę. Rozważam zamówienie x5 natomiast biorąc pod uwagę długi czas oczekiwania "boję" się ze prawie jak będę odbierał to wyjdzie wersja po liftingu. Na starcie będę miał "stare" auto. Co byście zrobili na moim miejscu w tym momencie?

 

W dobie tego co się dzieje z cenami i podwyżce (uwzględniając mniejsze rabaty) o około 25% w ciągu ostatniego roku, to odpowiednik po LCI będzie przynajmniej kolejne 20% droższy.

Zanim pierwsze LCI zjadą to może minie jeszcze z 2 lata ;)

Opublikowano
Ja gdybym wiedział ile będę czekał (13miesięcy) to zrezygnowałbym dawno temu,kupił jakiegoś rocznego lub dwulatka i go ujeżdżał a nie czekał nie wiadomo ile.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też bym teraz nie zamawiał. Nie wiadomo ile trzeba czekać na samochód i faktycznie może się okazać, że przyjedzie w momencie gdy można będzie liczyć na już normalną, szybką produkcję modelu LCI.
Opublikowano
ja rowniez powoli zastanawiam sie, co zrobic: aktualny leasing konczy sie za 9 miesiecy, wiec przy aktualnych czasach oczekiwania na auto warto juz cos zamawiac. Biorac pod uwage zenujace oferty BMW pod wzgledem leasingu + rabatowania (1-3% ???) chyba jednak zakoncze przygode z marka w przypadku nowego auta. Aktualnie rozwazam przedluzenie aktualnego leasingu X5 badz zmiane marki - np. w Audi rabatowanie rowniez kuleje, ale odnosze wrazanie, ze leasing jest tanszy (tutaj musze jeszcze wszystko podliczyc, wiec moge sie mylic). Ogolnie mega kiepski czas na zamawianie czegokolwiek...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No słabo to wygląda. Nie dość, że Audi Q7 jak i Mercedes GLE oraz X5 mają po parę lat to jeszcze nadchodzi lifting. Ceny nie są zbyt atrakcyje, leasing mega drogi a termin realizacji nieprzewidywalny. Dodając do tego restrykcje przy konfiguracji to sam parę miesięcy temu kupiłem samochód lekko używany i nie było to niestety BMW :cry2:
Opublikowano
Zamawiaj, pogadaj z dealerami, niektórzy kaucje biorą śmieszną 5000 a jak Ci nie będzie pasować to nie odbierasz i tyle. Kasa wraca i zamawiasz lci.
Opublikowano
No słabo to wygląda. Nie dość, że Audi Q7 jak i Mercedes GLE oraz X5 mają po parę lat to jeszcze nadchodzi lifting. Ceny nie są zbyt atrakcyje, leasing mega drogi a termin realizacji nieprzewidywalny. Dodając do tego restrykcje przy konfiguracji to sam parę miesięcy temu kupiłem samochód lekko używany i nie było to niestety BMW :cry2:

 

Mercedes to nowa w miarę konstrukcja (nowsza nawet od X5) i tu raczej face lifingu nie będzie szybko. Co innego Q7, w które teraz bym się już tez nie pchał.


Gdyby kończyłby mi się teraz leasing na X5, to poczekałbym z zamówieniem na LCI a o ten rok przedłużył leasing. Widząc co się dzieje przedłużyłem gwarancje do 5 lat i polecam to innym, bo aktualnie wymiana samochodu z przyjemności staje się droga przez mękę i nie wiadomo ile zostaniemy z samochodem - tym bardziej, ze w skali makro tez nie widać na horyzoncie poprawy. A dodatkowa gwarancje odzyskamy przy odsprzedaży i tak.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No słabo to wygląda. Nie dość, że Audi Q7 jak i Mercedes GLE oraz X5 mają po parę lat to jeszcze nadchodzi lifting. Ceny nie są zbyt atrakcyje, leasing mega drogi a termin realizacji nieprzewidywalny. Dodając do tego restrykcje przy konfiguracji to sam parę miesięcy temu kupiłem samochód lekko używany i nie było to niestety BMW :cry2:

 

Mercedes to nowa w miarę konstrukcja (nowsza nawet od X5) i tu raczej face lifingu nie będzie szybko. Co innego Q7, w które teraz bym się już tez nie pchał.


Gdyby kończyłby mi się teraz leasing na X5, to poczekałbym z zamówieniem na LCI a o ten rok przedłużył leasing. Widząc co się dzieje przedłużyłem gwarancje do 5 lat i polecam to innym, bo aktualnie wymiana samochodu z przyjemności staje się droga przez mękę i nie wiadomo ile zostaniemy z samochodem - tym bardziej, ze w skali makro tez nie widać na horyzoncie poprawy. A dodatkowa gwarancje odzyskamy przy odsprzedaży i tak.

 

Jak niby Mercedes ma nową konstrukcję? Wyszedł tylko kilka miesięcy po X5 a wnętrze ma jeszcze stare tzn. zupelnie inne od nowej S klasy i klasy C. Lifting musi być szybko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Też chciałem roczną używke, tylko leasing 115% zniechęcił mnie so tego skutecznie

 

Przed drogim leasingiem teraz ucieczki nie ma.

Jak zamawialem moje M50d to był wysoki rabat (17%), bardzo tani leasing, pelne odliczenie kosztów w firmie ( brak limitu 150k pln), dostawa w 2,5 miesiąca i żadnych restrykcji. Delikatnie się sytuacja zmieniła...

Wymieniam więc olej co 8-10kkm i szykuję się na długą eksploatację. Szybko nie opuszcze forum X5 :norty: :nienie: :wink:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam dylemat xc90 czy x5.. Coś zamówić muszę bo czymś jeździć trzeba..

 

XC90 to już inna epoka wręcz. Samochod z 2014r. To jest konkurent ale dla X5 F15 z lat 2013-2018.

Jak musisz zamawiać to zamawiaj. Tak dobre czasy na zakupy jak w latach minionych pewnie dlugo nie powrócą a podatkowo to pewnie nigdy już nie będzie jak kiedyś. Dopóki pamiętam warunki ostatnich zamówień to trudno się z tym pogodzić jednak trzeba się będzie przyzwyczaić i dostosować do nowej rzeczywistości.

Z obecnie dostępnych suvów omawianej wielkości to wg mnie najlepsze/najnowocześniejsze są BMW X5 i Mercedes GLE i między nimi bym wybierał.

Opublikowano
Mam dylemat xc90 czy x5.. Coś zamówić muszę bo czymś jeździć trzeba..

 

Przesiadłem się z XC90 D5 do X5 co prawda z silnikiem 40d ale pomijając silnik jest to zupełnie inna bajka jeżeli chodzi o wykonanie auta, wyciszenie i prowadzenie na drodze. Volvo mam świetne lampy ledowe, systemy bezpieczeństwa no i więcej miejsca.

Gdybym miał wybór pomiędzy XC90 D5 (teraz chyba B5) a X5 25d to zdecydowanie X5. Ale to moje subiektywne odczucia.

Opublikowano
Mam dylemat xc90 czy x5.. Coś zamówić muszę bo czymś jeździć trzeba..

 

XC90 to już inna epoka wręcz. Samochod z 2014r. To jest konkurent ale dla X5 F15 z lat 2013-2018.

Jak musisz zamawiać to zamawiaj. Tak dobre czasy na zakupy jak w latach minionych pewnie dlugo nie powrócą a podatkowo to pewnie nigdy już nie będzie jak kiedyś. Dopóki pamiętam warunki ostatnich zamówień to trudno się z tym pogodzić jednak trzeba się będzie przyzwyczaić i dostosować do nowej rzeczywistości.

Z obecnie dostępnych suvów omawianej wielkości to wg mnie najlepsze/najnowocześniejsze są BMW X5 i Mercedes GLE i między nimi bym wybierał.

 

Zgadzam się, XC90 to nie ta liga, choć cenowo mogłoby się wydawać, że ze sobą konkurują.

W szczególności tam masz tylko 2 litrowe silniki, co z automatu skreśla jak chcesz niewyżyłowaną jednostkę.


Michael1916 ile trzeba było zapłacić M50D w "twoich czasach"?


Co do amortyzacji, to jest jeszcze mała furtka, bo można amortyzować duży wykup, albo zrobić leasing zwrotny. Ma to jednak sens w autach do ok. 400tys zł, a wszystko wskazuje na to, że niedługo X5 za tyle nie kupisz...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj wyszedł jakieś 450k po rabatach ale oczywiście dodatkowe 100k mozna było jeszcze w wyposażeniu dołożyć. Generalnie ceny w cenniku rozpoczynały się od ok 440k i mając rabat w okolicy 20% mozna było startować od ok.350k realnie do zapłaty gdzie standarfowe wyposażenie M50d było już dość bogate ( felgi 21', lepsze audio, wydech sportowy, pakiet M).
Opublikowano

Volno Xc90 porównywać do X5 ? :duh:

1. zdecydowanie starsza konstrukcja

2. tylko 4 cylindry

3. wymuszone ograniczenie do 180km/h

To zdecydowanie przekreśla ten model, a pkt 3 przekreśla tą markę w moich oczach. :nienie:

Jak lubisz chodzić w "czerwonych" bucikach to może Volno polubisz :lol:

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
Moj wyszedł jakieś 450k po rabatach ale oczywiście dodatkowe 100k mozna było jeszcze w wyposażeniu dołożyć. Generalnie ceny w cenniku rozpoczynały się od ok 440k i mając rabat w okolicy 20% mozna było startować od ok.350k realnie do zapłaty gdzie standarfowe wyposażenie M50d było już dość bogate ( felgi 21', lepsze audio, wydech sportowy, pakiet M).

 

no to w zasadzie dobry deal, teraz za 30d trzeba tyle zapłacić.

Ja czekam na moje 30d i po tym co się dzieje, już wiem, że auto będzie na długi czas. trzeba dbać o samochody :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj wyszedł jakieś 450k po rabatach ale oczywiście dodatkowe 100k mozna było jeszcze w wyposażeniu dołożyć. Generalnie ceny w cenniku rozpoczynały się od ok 440k i mając rabat w okolicy 20% mozna było startować od ok.350k realnie do zapłaty gdzie standarfowe wyposażenie M50d było już dość bogate ( felgi 21', lepsze audio, wydech sportowy, pakiet M).

 

no to w zasadzie dobry deal, teraz za 30d trzeba tyle zapłacić.

Ja czekam na moje 30d i po tym co się dzieje, już wiem, że auto będzie na długi czas. trzeba dbać o samochody :)

 

Tez dbam. Wyglada na to ze jeszcze 3-4 lata ze mna zostanie X5.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Moj wyszedł jakieś 450k po rabatach ale oczywiście dodatkowe 100k mozna było jeszcze w wyposażeniu dołożyć. Generalnie ceny w cenniku rozpoczynały się od ok 440k i mając rabat w okolicy 20% mozna było startować od ok.350k realnie do zapłaty gdzie standardowe wyposażenie M50d było już dość bogate ( felgi 21', lepsze audio, wydech sportowy, pakiet M).

Michael cena bazowa dla M50d była 446tyś ale tak żeby coś w tym aucie było to konfig min 550tyś musiał być.

W naszej jest ok 620 i do końca cennika jeszcze było ok 40-50tyś. Po obecnych podwyżkach było by to jeszcze około 25tyś więcej. Obecnie w podobnej cenie konfiguruje się 40d więc kto kupił m50d zrobił dość dobry interes zwlaszcza że będzie to poszukiwane auto na rynku wtórnym.

Obecnie nasza używana z 2020r patrząc po rynku jest warta więcej niż cena zakupu nowej z rabatem.

Problemem są podatki przez które mimo wszysyko dużo się straci sprzedając.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.