Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Aha czyli przewidujesz zbliżoną cenę X5 do ceny Urusa i Bentaygi jeżeli tak to ciekawe kto spojrzy na BMW zapewne nikt, ja na pewno nie heh :D Dlaczego zamówiłem X7 argument był taki że jest wyraźnie tańszy od Urusa i Bentaygi, jeżeli ten argument kiedyś w przyszłości zniknie to obawiam się o branże moto, patrząc jak co po niektóre modele VW,Opla,Hyundaia kosztuje już tyle co nowe serie 3 lub X3, X4 to można się bać że cała branża podupadnie.

 

Ty uważasz, że ceny Urusa i Bentleya się nie zmienią; tylko BMW zdrożeje ;). Do tego PL to taki zaścianek dla marek premium, największy rynek dla BMW szczególnie X to USA, a tam dolar stabilny (ani w górę, ani w dół ;) ).

 

Akurat ceny Urusa, Bentaygi czy Astona DBX są na tak absurdalnym poziomie ze raczej ci producenci nie zdecydują się na takie harakiri cennikowe, to tak jak z kurtką za 5 tys zł będzie ok i jest premium ale taka za 700-800zł też Cię ogrzeje w chłodne dni tylko nie premium, ale wygląda podobnie. :D


X7 po lifcie czy nowo pokazane XM Plug-in, wcale nie będzie gorsze w silnikach, jakości wykonania i technologi użytej od wspomnianych marek. I co najważniejsze też jest premium tylko za zdecydowanie mniejsze pieniądze.

Opublikowano
Aha czyli przewidujesz zbliżoną cenę X5 do ceny Urusa i Bentaygi jeżeli tak to ciekawe kto spojrzy na BMW zapewne nikt, ja na pewno nie heh :D Dlaczego zamówiłem X7 argument był taki że jest wyraźnie tańszy od Urusa i Bentaygi, jeżeli ten argument kiedyś w przyszłości zniknie to obawiam się o branże moto, patrząc jak co po niektóre modele VW,Opla,Hyundaia kosztuje już tyle co nowe serie 3 lub X3, X4 to można się bać że cała branża podupadnie.

 

Ty uważasz, że ceny Urusa i Bentleya się nie zmienią; tylko BMW zdrożeje ;). Do tego PL to taki zaścianek dla marek premium, największy rynek dla BMW szczególnie X to USA, a tam dolar stabilny (ani w górę, ani w dół ;) ).

 

Akurat ceny Urusa, Bentaygi czy Astona DBX są na tak absurdalnym poziomie ze raczej ci producenci nie zdecydują się na takie harakiri cennikowe, to tak jak z kurtką za 5 tys zł będzie ok i jest premium ale taka za 700-800zł też Cię ogrzeje w chłodne dni tylko nie premium, ale wygląda podobnie. :D


X7 po lifcie czy nowo pokazane XM Plug-in, wcale nie będzie gorsze w silnikach, jakości wykonania i technologi użytej od wspomnianych marek. I co najważniejsze też jest premium tylko za zdecydowanie mniejsze pieniądze.

 

Dla Ciebie może są na abstrakcyjnym poziomie, dla mnie też - ale na tym świecie jest baaardzo dużo ludzi dla których takie pieniądze to drobne, a Polska i my to nie docelowy klient na te marki.

Chwilowo Rosjanie im odpadli, ale po wojnie wrócą i podobnie jak Chińczycy czy Hindusi (o szejkach nie wspominając) kupią te auta za taką astronomiczną cenę i wyższą.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla Ciebie może są na abstrakcyjnym poziomie, dla mnie też - ale na tym świecie jest baaardzo dużo ludzi dla których takie pieniądze to drobne, a Polska i my to nie docelowy klient na te marki.

Chwilowo Rosjanie im odpadli, ale po wojnie wrócą i podobnie jak Chińczycy czy Hindusi (o szejkach nie wspominając) kupią te auta za taką astronomiczną cenę i wyższą.

Tak trochę Off Top... Mercedes jakiś czas temu wypuścił G klasę 3 osiową, 6x6.Nie pamiętam dokładnej daty, w pewnym okresie sprzedało się ~40 szt auta. 25 AMG, reszta "cywilna" - 7 szt. w Polsce. Tak, że nie do końca jesteśmy takimi "bidokami".

Opublikowano
Jak na 40 milionowy kraj + 7 mln Ukraińców to strasznie mało, ja chcę doczekać czasów aby minimalna pensja a już na pewno średnia krajowa pozwalała co miesięczną spłatę raty, na zakup takiej G-klasy choćby w dłuuugim leasingu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Polska to naprawde rynek z porządnymi liczbami jeśli chodzi o BMW. Problem w tej chwili mamy taki ze po ostatnich latach "dbania" o gospodarkę doprowadzono do całkowitego upadku złotego. Przy obecnych kursach walut, w szczególności dolara, wszystko zaczyna znow wydawac sie drogie a ceny dóbr importowanych idą ostro w górę. Ceny wydają się więc abstrakcyjne z polskiego punktu widzenia. Jeśli takie XM jest w cenie mieszkania w Warszawie to robi to wrażenie. Zastanówcie się jednak ile metrów mieszkania można za równowartosc tego samochodu kupic w NY, Paryżu czy w Londynie?Nadal wydaje wam się abstrakcyjnie drogo? Przez ostatni okres czasu wszyscy zbiednieliśmy w Polsce o 25-30% a proces ten dzieki inflacji postępuje i to nie BMW straciło rozum tylko nasz rząd i to dawno temu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale ciekawi mnie dlaczego w wątku o czekaniu na odbiór się znaleźli "doradcy" którzy chcą innym sprzedać swój sposób na życie i swoje poglądy.

 

Potraktuj to jako dygresję.

 


Technicznie i ekonomicznie wiekszy sens ma montaż instalacji LPG do wersji 40i niz montaż zestawu baterii. LPG daje wiekszy zasięg, mniej waży, jest ekonomiczniejsze i łatwiej zregenerować po latach elementy jego instalacji. Kiedyś absurdalne przepisy powodowały że ludzie montowali metalowe kratki w samochodach a teraz woża kilkaset kilo baterii. Nie wolno mi tego pisać bo ktoś poczuje sie urażony? Przepraszam ale to jest forum i tutaj mi własnie wolno.

Opublikowano

A mi się wydaje,że gdyby montaż gazu miał większy sens to nie tylko BMW ale i inni producenci podążaliby tym kierunkiem a sam LPG jest produktem ubocznym, który powstaje podczas produkcji ropy naftowej i benzyny, czyli w dalszym ciągu jest to paliwo kopalne a chodzi w końcu o to żeby odchodzić od tego rodzaju paliw.

Kiedyś kratki w autach to był wyłącznie wymysł w PL a chodziło o możliwość odliczenia VAT (ciężarowo-osobowe) :duh: a hybrydy i elektryki to jednak zupełnie co innego niż nasze przepisy, zresztą gdyby te auta nie miały sensu to nie notowały by aż takich wzrostów sprzedaży, z tego co kojarzę to wersja 45e ma prawię połowy sprzedaży całej X5.

Nie wiem też skąd wiadomo ,ze po kilku latach będą ogromne koszty regeneracji czy ktoś ma jakieś potwierdzone info?

Nie wiem jak inni. ale ja nie czuję się urażony w końcu po to jest forum, wychodzę z założenia ,że dam mu szansę i zobaczę co z tego wyniknie w końcu nie jest to wybór na całe życie.

A tak poza tematem aut pamiętam jak kilka lat temu kupowałem żonie pierwszy rower elektryczny,ogólnie w tamtym czasie był ogromny hejt na te rowery a ostatnio czytałem ,że 86% użytkowników rowerów w PL myśli o zakupie elektryka.

Opublikowano

Witam

Czy ma ktos info czy w temacie zamowień jeszcze z 2021 sie cos ruszylo?

Niestety ja trafilem na dealera (Dobrzański), który przeslac odbierac telefony i od dlugiego czasu zero kontaktu.

Opublikowano
Witam

Czy ma ktos info czy w temacie zamowień jeszcze z 2021 sie cos ruszylo?

Niestety ja trafilem na dealera (Dobrzański), który przeslac odbierac telefony i od dlugiego czasu zero kontaktu.

 


to Ty masz zamówiony w lutym 2021 i jeszcze czekasz :duh:

to juz chyba lepiej poczekaj na polifta :mrgreen:

Opublikowano

Witaj zamówiłeś w lutym 21r. i dalej nie masz auta, ja bym zrezygnował na twoim miejscu z zamówienia i kazał im oddać zaliczkę i ponownie zamówił ale u innego dilera i już wersje poliftową LCI która lada moment debiutuje, ja w zeszłym miesiącu zamówiłem X7 40i po lifcie właśnie i na umowie mam odbiór wiosna najpóźniej lato 23r. tylko jeszcze zastanawiam się nad ostatecznymi parametrami leasingu muszę dopytać księgowej jak będzie najkorzystniej to ustawić.


Luty 21r. zamówienie a mamy Październik 22r. i nadal brak auta ja bym tej sprawie nadał oficjalne postępowanie prawne. Jeszcze jedno pytanie odnośnie leasingu czy ktoś może się orientuje ktoś brał na taki okres, pytanie brzmi ile może wynosić maksymalny wykup w 5 letnim leasingu w zależności od banków te wartości mogą się różnić ale jaki może być przedział tylko dla tej długości finansowania. Dzięki

Opublikowano

Mnie udało się na szczęście zamówić w starym cenniku co prawda już poliftowy ale x7.

Ogólnie wszystkie modele podrożały od serii 1 do 8, oraz od X1 do X7. XM to już zupełnie inna para kaloszy.

Opublikowano

Wjechał nowy cennik i wydaje mi się, że dotyczy on już wersji po lifcie bo wyleciały lasery i uchwyty na napoje z regulacją temperatury.

Handlowiec mi mówił, że tych opcji nie będzie po lifcie. Biorąc pod uwagę 8 miesięczny czas realizacji zamówień, osoby zamawiające teraz dostaną już samochody poliftowe. Tak było w przypadku trójki.

Oczywiście w konfiguratorze nie pokazują jeszcze wersji LCI.

Bardzo podrożały BSI i BRI.

Mi udało się kupić samochód z placu, z marnym rabatem. Ale jak dzisiaj skonfigurowałem mój samochód. Wyszedł 22k więcej więc trochę poprawił mi się humor.

Opublikowano
Wjechał nowy cennik i wydaje mi się, że dotyczy on już wersji po lifcie bo wyleciały lasery i uchwyty na napoje z regulacją temperatury.

Handlowiec mi mówił, że tych opcji nie będzie po lifcie. Biorąc pod uwagę 8 miesięczny czas realizacji zamówień, osoby zamawiające teraz dostaną już samochody poliftowe. Tak było w przypadku trójki.

Oczywiście w konfiguratorze nie pokazują jeszcze wersji LCI.

Bardzo podrożały BSI i BRI.

Mi udało się kupić samochód z placu, z marnym rabatem. Ale jak dzisiaj skonfigurowałem mój samochód. Wyszedł 22k więcej więc trochę poprawił mi się humor.

 

nie wydaje mi się, nie ma szans, żeby polift tylko tyle podrożał. Stawiam, że bazowa wersja będzie 330-340k.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z ciekawości orientuje się ktoś jakie były ceny x5, x7 40i przed podwyżka? Dolar mocno do góry poszedł, xy są w stanach prdukowane wiec chociażby z tego względu podwyżki mogły być.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Rozglądam się już za zamiennikiem (nie za X5) zaledwie rocznego X2 bo wziąłem go na 2 lata z zamiarem wymiany na nowy model, który jednak nie wyjdzie na czas. Opcja to nowe X1. Ale ceny są nawet nie z kosmosu tylko z jakiegoś innego uniwersum :duh:

Za obecną cenę X1 jeszcze niedawno kupowało się X3.

Nie wiem czy pomimo wieloletniej współpracy pozostanę przy BMW bo "radość z jazdy" to jedno a obecne ceny to jakaś abstrakcja...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W USA tez jest inflacja, dużo niższa niż u nas ale tez historycznie wysoka. Do tego nieco ponad rok temu dolar był okolice 4 zł a teraz potrafi przebić 5. Jeśli produkcja jest w stanach to zapewne fabryka rozlicza się w dolarach wiec sika rzeczy trzeba 20 procent więcej złotowek aby wyrównać cenę w dołcach. Ceny bmw powoli dorównuja porsche jeśli chodzi o suv.
Opublikowano

Sprawdziłem z ciekawości swoją konfigurację i podwyżka wynosi 3%,czyli raczej standard, nie wiem natomiast która to podwyżka w tym roku.Pisałem chyba w innym wątku o tym,że z info od dealera wynika,że od października wypadają nie tylko lasery ale nawet adptacyjne ledy zostają tylko w wersji 45e, od października również są restrykcje na podgrzewane i chłodzone uchwyty na napoje,ja zamawiałem na koniec czerwca auto w przyszłym tygodniu idzie do produkcji i sprzedawca już mnie informował o tym,że podgrzewane uchwyty mogą wylecieć, jak będzie mówi,że on nie wie ,do końca tego tygodnia ma się wyjaśnić.

Odnośnie wersji po licie też próbowałem się czegoś dowiedzieć ale nikt nic raczej nie wie lub nie chcą powiedzieć, próbowałem wyciągnąć coś więcej na temat nadchodzącego 50e, ale dali mi do zrozumienia żebym trochę ochłoną bo lift miał być wiosną tego roku,natomiast poprzednia X5 nie doczekała się liftu tylko po 6 latach wyszła nowa.

Opublikowano
Wjechał nowy cennik i wydaje mi się, że dotyczy on już wersji po lifcie bo wyleciały lasery i uchwyty na napoje z regulacją temperatury.

Handlowiec mi mówił, że tych opcji nie będzie po lifcie. Biorąc pod uwagę 8 miesięczny czas realizacji zamówień, osoby zamawiające teraz dostaną już samochody poliftowe. Tak było w przypadku trójki.

Oczywiście w konfiguratorze nie pokazują jeszcze wersji LCI.

Bardzo podrożały BSI i BRI.

Mi udało się kupić samochód z placu, z marnym rabatem. Ale jak dzisiaj skonfigurowałem mój samochód. Wyszedł 22k więcej więc trochę poprawił mi się humor.

 

Ten cennik nowy jest juz widoczny na stronie? Bo tam caly czas lasery są

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Od momentu mojego zamówienia sierpień 21 , były już trzy podwyżki cennika.

Mam rok samochód i mój konfig podrożał 27 tyś.

Wcale mnie to nie cieszy , bo jak przyjdzie czas wymiany auta to będzie lipa, za trzy lata x5 w podstawie będzie kosztowało 500 jak tak dalej będzie się działo.

Pozdrawiam
Opublikowano
No właśnie dlatego postanowiłem dłużej nie czekać a bardzo chciałbym wersje po lifcie, prawie rok czekałem z zamówieniem, sprawdziłem swój konfig i podwyżka była niby "tylko" 3% ale w moim przypadku oznacza to ot tak ok.16 tys brutto :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.