Skocz do zawartości

Jak dlugo czekaliscie na odbior?


estor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze

To nie jest tak że zwykła lampa jest jasna ona też ma całe ciemne wnętrze

 

W g05? Serio? Odpal teraz google i popatrz na zdjecie lasera bez shadow line i gdzie ona ma cale ciemne wnetrze??

Mam takie auto w garażu nie potrzebne mi google.

Wnętrze lampy jest ciemne jedynie do okola jest chrom.

Dla mnie ze srebrnym lampa wygląda nowocześniej bardziej świeżo. Shadow wygląda bardziej staro i z daleka podobnie do zwyklych ledów ktore wlasnie są takie ciemne. To samo jest w G20.

Mój laser

20220418-174322.jpg

Shadow

01632855873.jpg

Led

Lampy-Lewa-BMW-X5-G05-Full-Led-Z-Doswietleniem.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Róznica między shadow a zwykłą lampą to ten element plastikowy do okola w shadow jest w czarnym macie zamiast chromu.

Każdy ma inny gust ja lamp shadow nie lubię tak samo jak nigdy nie nakleił bym folii ściemniającej na przednie lampy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie z kolei odwrotnie. Co mnie zniechecało do laserow to ten multi chrom, więc pierwotnie poszedłem w ledy. Wezmiesz auto w carbon black i pakiecie shadow line to te lasery bez shadow psują cały efekt i jedzie lampą jak z mondeo sprzed dekady. Na szczeście dorzucili później opcje shadow do laserow, więc zamienilem ledy na laser w shadow i auto wygląda już zacnie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami

Ja właśnie się przesiadam z xc90 z pneumatyką i byłem naprawdę b. zadowolony, silniki wiadomo to nie 3,0 bmw ale do normalnego przemieszczania wystarczyło, kwestia kto do czego potrzebuję i jak dużo jeździ, główna wada że to już stary model jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami

 

Dużo bardzo subiektywnych określeń. Po to jest szeroki wybór opcji żeby dobierać pod siebie.

W dyskusji o silniku i zawieszeniu najlepiej testować i sprawdzić co komu odpowiada. A już porównywanie zawieszeń do innych samochodów nie ma najmniejszego sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.


A myślisz, ze to kwestia opon runflat?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Planowałem właśnie napisać post - mam problem właśnie z oponami, konkretnie: są bardzo głośne, bardzo buczą. Miał ktoś jeszcze taki problem? Mam Continentale 22 całe w, dwóch wielkościach.


Największy problem jest przy równej jeździe 100 - 120 km /h. W trakcie przyspieszania problem znika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Planowałem właśnie napisać post - mam problem właśnie z oponami, konkretnie: są bardzo głośne, bardzo buczą. Miał ktoś jeszcze taki problem? Mam Continentale 22 całe w, dwóch wielkościach.


Największy problem jest przy równej jeździe 100 - 120 km /h. W trakcie przyspieszania problem znika.

 

Mam takie same opony poza tym że beznadziejnie wyglądają i nie mają rantów ochronnych to są ciche. Po zmianie na zimowe Hankook było zdecydowanie głośniej.

Same nadkola są bardzo słabo wyciszone w tym aucie może dlatego masz takie wrażenie albo jakaś wadliwa opona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

 

Jak pojeździsz G05 3 lata to też Ci się „opatrzą” ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

 

Dla mnie te erkany to jakiś horror. A jak zoba zobaczyłem obrzydliwy przód nowej 7 i liftu x7...... Jeżeli taka będzie cała nowa linia bmw to aktualne będzie moim ostatnim :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.