Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie jest tak że zwykła lampa jest jasna ona też ma całe ciemne wnętrze

 

W g05? Serio? Odpal teraz google i popatrz na zdjecie lasera bez shadow line i gdzie ona ma cale ciemne wnetrze??

Mam takie auto w garażu nie potrzebne mi google.

Wnętrze lampy jest ciemne jedynie do okola jest chrom.

Dla mnie ze srebrnym lampa wygląda nowocześniej bardziej świeżo. Shadow wygląda bardziej staro i z daleka podobnie do zwyklych ledów ktore wlasnie są takie ciemne. To samo jest w G20.

Mój laser

20220418-174322.jpg

Shadow

01632855873.jpg

Led

Lampy-Lewa-BMW-X5-G05-Full-Led-Z-Doswietleniem.jpg

Opublikowano
No wlasnie. Popatrz na pierwsze zdjecie i jak ono sie ma do Twojej wypowiedzi ze ona ma całe ciemne wnetrze??? Wnetrze lampy to dla mnie to co za kloszem, a chromu tam w p…zdu
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Róznica między shadow a zwykłą lampą to ten element plastikowy do okola w shadow jest w czarnym macie zamiast chromu.

Każdy ma inny gust ja lamp shadow nie lubię tak samo jak nigdy nie nakleił bym folii ściemniającej na przednie lampy.

Opublikowano
U mnie z kolei odwrotnie. Co mnie zniechecało do laserow to ten multi chrom, więc pierwotnie poszedłem w ledy. Wezmiesz auto w carbon black i pakiecie shadow line to te lasery bez shadow psują cały efekt i jedzie lampą jak z mondeo sprzed dekady. Na szczeście dorzucili później opcje shadow do laserow, więc zamienilem ledy na laser w shadow i auto wygląda już zacnie.
Opublikowano
Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

 

W X5 chyba nie planują zrobić tego co w X7 i I7? Oby nie...

Opublikowano
Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami
Opublikowano
Czekałem 13 miesięcy na pneumatykę i nie żałuję. Może nie jeździłem jeszcze za wiele i w różnych warunkach ale w trasie nie zauważyłem bujania.Komfort oczywiście na plus.
Opublikowano

ja czekam 11 miesięcy, zrezygnowałem z pneumatyki ostatecznie, ale sądzę, że również nie będę zawiedziony ;)

status doposażenia modułu audio zamknięty, czekam na transport :)

Opublikowano
Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami

Ja właśnie się przesiadam z xc90 z pneumatyką i byłem naprawdę b. zadowolony, silniki wiadomo to nie 3,0 bmw ale do normalnego przemieszczania wystarczyło, kwestia kto do czego potrzebuję i jak dużo jeździ, główna wada że to już stary model jest.

Opublikowano
Dealer namawiał mnie na rezygnację z pneumatyki, ktoś tu wcześniej pisał że mocno buja. Jeździłem chwilę VOLVO XC90 z pneumatyka i rewelacyjny komfort jazdy, dlatego dla mnie to obowiązkowe wyposażenie jeśli chce się komfortowo jeździć. A co do Volvo to na minus te ich dwulitrowe silniki diesla oraz mozliwe ze to tylko w egzemplarzu ktorym jezdziłem jakość rozmów telefonicznych, ja słyszałem bardzo cicho a w drugą stronę byłem słyszany z trzaskami

 

Dużo bardzo subiektywnych określeń. Po to jest szeroki wybór opcji żeby dobierać pod siebie.

W dyskusji o silniku i zawieszeniu najlepiej testować i sprawdzić co komu odpowiada. A już porównywanie zawieszeń do innych samochodów nie ma najmniejszego sensu.

Opublikowano

Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Opublikowano
Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.


A myślisz, ze to kwestia opon runflat?

Opublikowano
Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Planowałem właśnie napisać post - mam problem właśnie z oponami, konkretnie: są bardzo głośne, bardzo buczą. Miał ktoś jeszcze taki problem? Mam Continentale 22 całe w, dwóch wielkościach.


Największy problem jest przy równej jeździe 100 - 120 km /h. W trakcie przyspieszania problem znika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja już zrobiłem ponad 2k km. Nie wziąłbym x5 bez pneumatyki, jeździłem testowym na zwykłym zawieszeniu z oponami 19" i jest duża różnica. Tylko u mnie są kiepskiej jakości drogi. Jeżeli ktoś nie chce bujania (chodź to i tak nie jest jakieś mocne) to sobie może ustawić na sport, wtedy nic nie buja. Auto bardzo dobrze i pewnie się prowadzi, jak na swoje gabaryty.


Dla mnie największym minusem auta to opony runflat, strasznie czuć łaty na drodze. Następne opony kupie zwykłe.

Planowałem właśnie napisać post - mam problem właśnie z oponami, konkretnie: są bardzo głośne, bardzo buczą. Miał ktoś jeszcze taki problem? Mam Continentale 22 całe w, dwóch wielkościach.


Największy problem jest przy równej jeździe 100 - 120 km /h. W trakcie przyspieszania problem znika.

 

Mam takie same opony poza tym że beznadziejnie wyglądają i nie mają rantów ochronnych to są ciche. Po zmianie na zimowe Hankook było zdecydowanie głośniej.

Same nadkola są bardzo słabo wyciszone w tym aucie może dlatego masz takie wrażenie albo jakaś wadliwa opona.

Opublikowano
Przeszło mi przez myśl, że to coś innego niż opony, zobaczymy jak będzie dalej, za jakieś 2 miesiące pewnie pojadę do serwisu, to powiem o tym (o ile będą w stanie to sprawdzić). Da się z tym żyć, ale bardzo denerwująca sprawa.
Opublikowano
Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

Opublikowano
Dla mnie najważniejsze jest pokrętło idrive, to to jest to bez czego sobie nie wyobrażam bmw, ekrany dla mnie do przeżycia :)
Opublikowano
Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

 

Jak pojeździsz G05 3 lata to też Ci się „opatrzą” ;-)

Opublikowano
Koledzy, czy w G05 seryjnie są dwa zabezpieczenia zamontowane, tzn. Immobilaiser i alarm? Czy tylko sam immobilaoser? Pytam, bo muszę podać to info do ubezpieczenia… Z góry dzięki za odpowiedź.
Opublikowano
Koledzy, czy w G05 seryjnie są dwa zabezpieczenia zamontowane, tzn. Immobilaiser i alarm? Czy tylko sam immobilaoser? Pytam, bo muszę podać to info do ubezpieczenia… Z góry dzięki za odpowiedź.

Na polski rynek alarm jest standardem.

Opublikowano
Spokojnie Panowie, nie ma się co „drapać”, za chwilę lci pozamiata wszystko (głównie reflektory)

No jak dla mnie to pozamiatali w kokpicie-na pewno nie kupiłbym x5 po faceliftingu przez te beznadziejne ekrany. Oczywiście kwestia gustu i niektórym się spodoba.

 

Dla mnie te erkany to jakiś horror. A jak zoba zobaczyłem obrzydliwy przód nowej 7 i liftu x7...... Jeżeli taka będzie cała nowa linia bmw to aktualne będzie moim ostatnim :roll:

Opublikowano
Takie lampy mają być tylko w topowych modelach: 7, X7, XM i nowej 8.
Sprzedam koła zimowe do E84 WZ-318 7,5X17 ET-34 5X120, Opony Pirelli Sottozero 2 225/50/17
Opublikowano
Aktualnie na BMW-recall wskoczył mi taki status: 0065740300 Programming control units (head unit). Wcześniej był sam numer, a teraz pojawił się jeszcze opis.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.