Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,jestem nowy na forum i chcialem sie przywitac :)


Pacjent M50B20 vanos automat,95 rok.

Auto stalo pol roku i po tym okresie silnik zaczął cieknać,faluje na wolnych obrotach,po dodaniu gazu i wkreceniu sie w obroty bardzo ładnie pracuje,ma moc i płynnie zmienia biegi.Zauwazylem,że benzyna dostaje sie do oleju(czuc wyraznie na bagnecie i pod korkiem wlewu oraz z wydechu).Kompresja na 1,2,3,4,5 cylindrze =11,5 bara a na 6 cylindrze 12 bar.Regulator cisnienia paliwa wymieniony i bez zmian, termostat również wymienilem i bez zmian,po odlaczeniu przeplywki nic sie nie dzieje.Swiece od spodu sa czarne i mokre od benzyny,komp nie pokazal zadnych nieprawidlowosci. Mial ktos podobny problem?

Pozdrawiam i prosze o pomoc .

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czym diagnozowany? Sonda pracuje? Podejrzałeś temperaturę silnika po rozgrzaniu?
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Sprawdzany na jakims programie z ASO BMW i na Inpa,gosc specjalizuje sie tylko w diagnostyce BMW.Generalnie nic nie wspominal o niewlasciwej temperaturze. Mysle nad czujnikiem temperatuty tym na dwa piny.Masz moze jakis pomysł?Generalnie ciezko doprowadzic temperature do pionu ponieważ po kilku minutach silnik gasnie i temperatura na zegarach pokazuje mniej wiecej 40-50 stopni a pozniej bez operowania gazem ciężko odpalic. Olej jest wyraznie rzadki.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Niech podejrzy ten niby specjalista temperature silnika czy rosnie wraz z rozgrzewaniem silnika.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.