Skocz do zawartości

E90 - przycisk start/stop


Farrik59

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,


Zastanawia mnie jedno - na różnych filmikach na YT widzę, ze po włożeniu kluczyka do stacyjki wystarczy raz wcisnąć przycisk start/stop żeby uruchomić silnik.


U mnie natomiast jest tak, ze po włożeniu kluczyka - pierwsze wciśnięcie oznacza prąd, a dopiero drugie uruchomienie silnika.


Czy można jakoś ustawić żeby automatycznie samochód odpalał po

Jednokrotnym wciśnięciu przycisku? Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wsadzeniu kluczyka pojawia się tylko zegar i temperatura

Zegar, temperatura i podświetlenie radia u mnie, pompa paliwowa grzeje się po samym otwarciu drzwi z pilota. Może w benzynie jest inaczej i pali za pierwszym razem? Nie jeżdżę dieslami, ale świece zawsze trzeba było grzać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieje ze ktoś z dieslem podzieli się opinia na ten temat :) dzięki wielkie.


Apropo, wiadomo co to może być ze prawe lusterko zmienia położenie po wrzuceniu wstecznego??


Dokładnie zmienia położenie opdajac na sam dół, zmiana biegu na 1 lub luz powoduje powrót lusterka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

W dieslu jest tak jak w benzynie. Wkładasz kluczyk w slot i u mnie masz dwie opcje:

- jak mam wciśnięte sprzęgło i wcisnę START to auto odpala. Wystarczy jedno wciśnięcie.

- jak mam puszczone sprzęgło to po wciśnięciu START nie odpala, tylko zapłon. Żeby odpalić muszę wcisnąć sprzęgło i wtedy nadusić STAR.


Masz jakieś błędy? Podłączałeś go pod kompa? Skrzynia i wyposażenoe zgadza się z rozkodowanym VIN?


Co do lusterka to jak masz bogadszą wersję, tak ma działać,, żebyś widział krawężnik przy parkowaniu. Jak nie chcesz żeby się opuszczało, przesuń przełącznik ustawiania lusterka na drugą stronę. Nie pamiętam czy kierowcy czy pasażera, ale na jednej stronie opuszcza na drugiej nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

A czym czytałeś błędy? Czymś od BMW typu ISTA lub INPA czy czymś uniwersalnym?

Wpisz ostatnie 7 znaków VIN tu https://www.mdecoder.com/

Wyświetli ci się z jakim wyposażeniem wyjechał z fabryki.

Dziwne to że tylko za pierwszym razem masz coś skopane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

^W komentarzach pod filmem ktoś tam jednak pisze o wymianie świec żarowych.

 

Wkładasz kluczyk w slot i u mnie masz dwie opcje:

- jak mam wciśnięte sprzęgło i wcisnę START to auto odpala. Wystarczy jedno wciśnięcie.

- jak mam puszczone sprzęgło to po wciśnięciu START nie odpala, tylko zapłon. Żeby odpalić muszę wcisnąć sprzęgło i wtedy nadusić STAR.

Tak właśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Nie chodzi jakim kablem czytasz błędy, tylko jakim programem. Czy on widzi tylko silnik, czy wszystkie moduły?

Jak ma się twoje wyposażenie do wyposażenia z dekodowanego VIN?

Tak jest od początku, czy kiedyś było normalnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wobec tego sprawdzę również innymi programami,

Wyposażenie zgadza się ze stanem faktycznym, aczkolwiek nie znalazłem nic dotyczącego odpalania samochodu.


Jest tak odkąd zakupiłem samochód, już od roku, od samego początku rozruch był po drugim wciśnięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.