Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zauważ, że obrazki po lewej są takie same. Czyli masz amortyzatory sterowane elektronicznie (ja na pewno mam przy standardowym zawieszeniu - są kabelki) ale nie masz możliwości przełączania manualnie trybu pracy zawieszenia. I tutaj pytanie czy mając "zawieszenie M" są jakieś dodatkowe przyciski na konsoli środkowej? Przy pneumatyce na pewno panel jest inny. A przy M?
Opublikowano
Zauważ, że obrazki po lewej są takie same. Czyli masz amortyzatory sterowane elektronicznie (ja na pewno mam przy standardowym zawieszeniu - są kabelki) ale nie masz możliwości przełączania manualnie trybu pracy zawieszenia. I tutaj pytanie czy mając "zawieszenie M" są jakieś dodatkowe przyciski na konsoli środkowej? Przy pneumatyce na pewno panel jest inny. A przy M?

 

Tak, są regulowane amortyzatory w standardzie, ale bez działania EDC. To, że masz takie same przyciski nie oznacza, że działają tak samo z i bez EDC. Tak to rozumiem z tego co przeczytałem w Technical Training documents. Bardzo to zagmatwane. :mad2:

"In contrast to all other chassis and suspension packages, the Basic version of the Driving Experience Control does not affect regulation of the Electronic Damper Control(EDC)."

Opublikowano

Co do radaru to znalazłem takie info. Czyli to może być prawda. :D Dokladnie chodzi o dodanie ACC Stop&Go i chyba tylko bo asystenty professional wymagają innego radaru.

"You can easily add this function to your vehicle thanks to Remote Software Upgrade. Active cruise control is immediately available to you after a short activation period of five minutes. You will find a detailed description of this functionality in the integrated user manual of your vehicle after activation."

Opublikowano

Nie mam możliwości włączyć takiego widoku asystenta jazdy jak na zdjęciu i nie działa zmiana pasa ruchu.

Podczas jazdy autostradą z włączonym asystentem kierowania gdy chcę zmienić pas i włączę kierunkowskaz (akurat mam na wyposażeniu) to automatycznie wyłącza się asystent kierowania (tempomat nadal działa). Po dokonaniu manewru asystent kierowania włącza się ponownie.

Czy może to być kwestia wersji oprogramowania?


Mam pełny pakiet asystentów.

Wersja oprogramowania 11/2019.55

Produkcja 06.2019


3e3409ed8c61a649609a746cad19994f.jpg


8e125c381bbade469d5f897cd08a75ab.jpg

Opublikowano
Nie mam możliwości włączyć takiego widoku asystenta jazdy jak na zdjęciu i nie działa zmiana pasa ruchu.

Podczas jazdy autostradą z włączonym asystentem kierowania gdy chcę zmienić pas i włączę kierunkowskaz (akurat mam na wyposażeniu) to automatycznie wyłącza się asystent kierowania (tempomat nadal działa). Po dokonaniu manewru asystent kierowania włącza się ponownie.

Czy może to być kwestia wersji oprogramowania?


Mam pełny pakiet asystentów.

Wersja oprogramowania 11/2019.55

Produkcja 06.2019


3e3409ed8c61a649609a746cad19994f.jpg


8e125c381bbade469d5f897cd08a75ab.jpg

Ciekawe o co chodzi, ja u siebie nie mogę tego wybrać( wizualizacji z tymi samochodami), mam tylko mapę, w salonie też nie odpowiedzieli mi sami nie wiedzą dlaczego jedni maja własnie tak jak Ty pokazałeś, a inni mapę

Opublikowano
Nie mam możliwości włączyć takiego widoku asystenta jazdy jak na zdjęciu i nie działa zmiana pasa ruchu.

Podczas jazdy autostradą z włączonym asystentem kierowania gdy chcę zmienić pas i włączę kierunkowskaz (akurat mam na wyposażeniu) to automatycznie wyłącza się asystent kierowania (tempomat nadal działa). Po dokonaniu manewru asystent kierowania włącza się ponownie.

Czy może to być kwestia wersji oprogramowania?


Mam pełny pakiet asystentów.

Wersja oprogramowania 11/2019.55

Produkcja 06.2019


3e3409ed8c61a649609a746cad19994f.jpg


8e125c381bbade469d5f897cd08a75ab.jpg

Ciekawe o co chodzi, ja u siebie nie mogę tego wybrać( wizualizacji z tymi samochodami), mam tylko mapę, w salonie też nie odpowiedzieli mi sami nie wiedzą dlaczego jedni maja własnie tak jak Ty pokazałeś, a inni mapę

1. Widok, o ktorym mowicie, zostal wprowadzony w nowszych wersjach soft-u, dlatego go u siebie nie widzicie. Poproscie o upgrade przy najblizszej okazji w ASO - miejmy nadzieje, ze niedlugo uruchomia remote upgrade i nie bedziemy musieli za to placic w ASO....


2. Jesli chodzi o zmiane pasa, to przy wlaczonej autonomicznej jezdzie auto moze samo zmieniac pasy - pamietajcie tylko, zeby nie dociskac galke kierunkowskazu (podobnie, jak robicie, zeby wykonac potrojne migniecie kierunkowskazu przy wyprzedzaniu) - trzymacie go w takiej pozycji i po 2-3 sekundach auto zaczyna manewr (jesli warunki na to pozwalaja) + manewr jest widoczny na ekranie, o ktorym wspominacie

Opublikowano

Szkoda, ze trzeba włączać ten kierunek przy zmianie pasa

na lewy na potem prawy bo to z jazdą autonomiczną ma mało wspólnego ....ot bezużyteczna zabawka, jakby to samo w sobie działało to jest do przyjęcia, ale irytuje również trzymanie

kierownicy-bzdura-powinien wystarczyć czujnik wzroku, który mam

wrażenie ze zupełnie nie działa. Jeśli ktoś nie ma tej opcji to naprawdę niczego nie traci.

Opublikowano
...Co do tego czujnika wzroku , czy tam zmęczenia to Masz rację...Tyle że jest..bo to nie działa.Chyba że kierownica mi zasłania , bo mam na max opuszczoną....
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Szkoda, ze trzeba włączać ten kierunek przy zmianie pasa

na lewy na potem prawy bo to z jazdą autonomiczną ma mało wspólnego ....ot bezużyteczna zabawka, jakby to samo w sobie działało to jest do przyjęcia, ale irytuje również trzymanie

kierownicy-bzdura-powinien wystarczyć czujnik wzroku, który mam

wrażenie ze zupełnie nie działa. Jeśli ktoś nie ma tej opcji to naprawdę niczego nie traci.

 

No właśnie. Dlaczego BMW nie czyta w myślach :mad2:


Czy zdarzyło się tobie tomek777477 być kiedykolwiek z czegoś zadowolonym?

 

W korku czujnik wzroku działa. Jak nie patrze na droge to nie ruszy za samochodem przede mna.

U mnie też dokładnie tak działa.

Opublikowano

Zadowalam się innymi rzeczami niż samochody....a z samochodu zazwyczaj jestem zadowolony 2 razy- jak kupuje i jak sprzedaję ;-)


Co do tego asystenta to myśle, ze większość potwierdzi, ze to zbędny dodatek, jedynie w korkach się czasami przydaje.

Opublikowano

Ja bardzo lubie asystenta, używam codziennie szczególnie w dojazdach w korkach do pracy po prostu częściowo mogę się odciąć od jazdy.

A czujnik w asystencie działa bez zarzutów, nie rusza jak nie patrze na drogę.


Co do rąk na kierownicy to jest to podyktowane przepisami, w Polsce z resztą jak i w całej UE nie wolno używać żadnej w pełni autonomicznej jazdy bo przepisy tego nie regulują póki co.

Opublikowano
Zadowalam się innymi rzeczami niż samochody....a z samochodu zazwyczaj jestem zadowolony 2 razy- jak kupuje i jak sprzedaję ;-)


Co do tego asystenta to myśle, ze większość potwierdzi, ze to zbędny dodatek, jedynie w korkach się czasami przydaje.

Zapewne posiadasz i z doświadczenia wiesz, że jest zbędne , to Ci napiszę mam i w korkach jest to mega rewelacja, na prawdę takiego malkontenta jak Ty to ja dawno nie spotkałem, wszystko w BMW jest złe, kup sobie Tate i będzie miodzio :mad2:

Opublikowano
Oczywiście, ze posiadam (mimo 25d-wersja bieda wg „szefostwa”;-) i wg mnie to jest zbędne-ale to jest moje zdanie i odczucia, wiec wszelkie docinki są zbędne .Kazdy się „cieszy” z czegoś innego, ja mam troszkę inne priorytety niż to aby auto samo w korkach jechało, bo rozsądny człowiek i tak kontroluje sytuację na drodze. Asystenci w mojej konfiguracji byli gratis bo chodziło mi o pakiety bezpieczeństwa w razie wypadku, a jedno z drugim było w parze. Co do Taty-mam już jednego , Mamę zresztą też także wystarczy ;-)
Opublikowano


2. Jesli chodzi o zmiane pasa, to przy wlaczonej autonomicznej jezdzie auto moze samo zmieniac pasy - pamietajcie tylko, zeby nie dociskac galke kierunkowskazu (podobnie, jak robicie, zeby wykonac potrojne migniecie kierunkowskazu przy wyprzedzaniu) - trzymacie go w takiej pozycji i po 2-3 sekundach auto zaczyna manewr (jesli warunki na to pozwalaja) + manewr jest widoczny na ekranie, o ktorym wspominacie

 


Spróbowałem tak jak napisałeś. U mnie nie działa. Nie włączam w pełni kierunku tylko delikatne naciskam to od razy przy pierwszym mrugnięciu kierunkowskaza następuje wyłączenie asystentka kierowania - znika zielona kierownica na wyswietlaczu.


Twoje auto ma wersje oprogramowania 11/2019.55 ?

Opublikowano


2. Jesli chodzi o zmiane pasa, to przy wlaczonej autonomicznej jezdzie auto moze samo zmieniac pasy - pamietajcie tylko, zeby nie dociskac galke kierunkowskazu (podobnie, jak robicie, zeby wykonac potrojne migniecie kierunkowskazu przy wyprzedzaniu) - trzymacie go w takiej pozycji i po 2-3 sekundach auto zaczyna manewr (jesli warunki na to pozwalaja) + manewr jest widoczny na ekranie, o ktorym wspominacie

 


Spróbowałem tak jak napisałeś. U mnie nie działa. Nie włączam w pełni kierunku tylko delikatne naciskam to od razy przy pierwszym mrugnięciu kierunkowskaza następuje wyłączenie asystentka kierowania - znika zielona kierownica na wyswietlaczu.


Twoje auto ma wersje oprogramowania 11/2019.55 ?

Przepraszam za pozna odpowiedz! Moja wersja softu to 11/2019.34

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.