Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam


mam problem z moim e60 lci. Chciałem dołozyć do niego tempomat , zamontowałem manetkę tempomatu o odpowiednim numerze części oraz obudowę kolumny kierowniczej . Dopisałem do FA $540 którą jest tempomat , zakodowałem po tym funkcją FA_WRITE moduły CAS , LMA oraz KOMBII . Później zrobiłem w nich kodowanie popierz SG_CODIREN. Tempomat w dalszym ciągu nie działa . Domyślam się ze powinieniem jeszcze zrobić to w DSC ale nie mam go na tej liście w NCS EXPERT ....


Czy jest ktoś kto potrafi pomoc ?

pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Zakoduj SZL , SZM i KOMBI pustym MAN .

Masz skrzynie automat czy manual ?

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

SG_CODIEREN tylko warunkiem poprawnego zakodowania jest - pusty plik MAN w folderze WORK .

To jest zabieg dopasowania wszystkich ustawień w module do aktualnego wyposażenia .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano

stworzyłem pusty plik man w folderze WORK następnie zrobiłem SG_CODIEREN w SZM,SZL,KOMBII po kolei. w dalszym ciagu tempomat nie działa .

Jakiś pomysł ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakieś błędy-diagnostyka była ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
w DSC były błędy czujnika kąta skrętu i zapaliła się kontrolka trakcji po kodowaniu SZL,SZM,KOMBI . Zrobiłem w tool32 funkcje offsetwerte dsc sensoren nullen i kontrolka zgasła a błędy wykasowałem i już ich nie ma . W DDE były błędy świec żarowych ale one już były wcześniej . Dodam ze jak połączę się z SZL to w parametrach widzi jak coś robię manetka od tempomatu .
Opublikowano

Jak otworze NCS , wybiorę cas do komunikacji , potem back i widzę wszystkie moduły gotowe do kodowania . Następnie wciskam process car dalej code car i wyskakuje błąd Error in CABD. Look at CABI.ERR and ERROR.LOG COAPI-2020 .

Jak koduje moduły SZL,SZL,CAS,KOMBII każdy z osobno to błąd ten się nie pojawia . Nie wiem czy wynika to z nieaktualnych SP DATEN ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Unikaj „proces car” kodowanie całego auta .

Koduj moduły pojedynczo , sprawdź czy dopisało do wyposażenia 540 , możesz spróbować $544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania .

INPAą czytaj błędy .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
błędów brak . zrobiłem w iscie D funkcje steering angle adjustment . w dalszym ciągu tempomat nie działa . jak zrobić sg codiren w dsc ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W LCI nie ma DSC na liście kodowania

Nie spotkałem e60 e61 LCI z tempomatem 540 zawsze było 544 .

Usuń z FA 540 i dodaj 544 - może się uda .

"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

próbowałem z $544 ale nic to nie dało . aktualnie mam dodane $544.


odczytałem inpą błedy , dwa w DDE dotyczące swiec zarowych bo sterownik swiec mam do wymiany od jakiegoś czasu .

jest jeden który pojawił sie w DSC.


6E0F - DCC : Fehler im interface zum Kombi - instrument .


raz nawet pojawił się komunikat na wyswietlaczu Control Cruise deactived .


jakiś pomysł ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wymieniłeś samą manetkę , a zwijak został ORI ?
"Teoria jest wtedy, kiedy wiemy wszystko, a nic nie działa! Praktyka jest wtedy, kiedy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego"
Opublikowano
Dołożyłem tylko manetkę bo w moim SZL było miejsce na manetkę tempomatu . Sprawdzałem w katalogu po vin i numery centrum sterowania i zwijaka są takie same w przypadku tempomatu i bez , tylko w przypadku aktywnego tempomatu jest inne SZL . Kupiłem cały zestaw od e60 LCI z tempomatem ( centrum sterowania , manetki itp ) przy demontażu sprawdzałem numery i były takie same jak u mnie wiec stwierdziłem ze bez sensu przekładać całe SZL .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.