Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Próbowałem, nawet mi się udało zakodować, ale nie działało. Myślę, że problem wynika z braku włącznika (nie mam żadnego). możliwe że przy obecności listwy z przełącznikami, nawet jak tego od trzymania pasa ruchu nie ma, będzie działać. Przez chwilę nawet pojawiały się linie na wyświetlaczu, ale po kilku sekundach wywalało błąd na wyświetlaczu i linie gasły.
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Próbowałem, nawet mi się udało zakodować, ale nie działało. Myślę, że problem wynika z braku włącznika (nie mam żadnego). możliwe że przy obecności listwy z przełącznikami, nawet jak tego od trzymania pasa ruchu nie ma, będzie działać. Przez chwilę nawet pojawiały się linie na wyświetlaczu, ale po kilku sekundach wywalało błąd na wyświetlaczu i linie gasły.

To coś źle zakodowane

Opublikowano

To coś źle zakodowane

Zachęcam abyś podzielił się poprawnym kodowaniem do LCI:) chętnie przetestuję, ale dalej myślę że bez przycisku (przycisków) i bez silniczka wibracji nie będzie działać:(

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Czyli ten asystent:


https://allegro.pl/oferta/bmw-5-f10-f11-lift-panel-asystent-pasa-8979621500



to tylko wibracja ? gdy np na linie najadę bez kierunkowskazu ?


bez ingerencji w ruch kierownicy ? bo tu trzeba ten z lewej przycisk ? https://allegro.pl/oferta/panel-asystenta-pasa-ruchu-bmw-5-f10-8940431866 i wtedy będzie "sam" trzymał się w pasie ?






Ja juz doposazylem we wszystko. czyli wibracja, moduł, łopatki. Oczywiście pająk mam pod wibrajce i grzanie.



mam juz w programie takim swoim (delphi) błąd łopatek w sterowniku skrzyni oraz w sterowniku przekładni błąd wibracji,


co myślicie ? warto na stałe uruchomić wibracje ?

Opublikowano
Czyli ten asystent:


https://allegro.pl/oferta/bmw-5-f10-f11-lift-panel-asystent-pasa-8979621500



to tylko wibracja ? gdy np na linie najadę bez kierunkowskazu ?


bez ingerencji w ruch kierownicy ? bo tu trzeba ten z lewej przycisk ? https://allegro.pl/oferta/panel-asystenta-pasa-ruchu-bmw-5-f10-8940431866 i wtedy będzie "sam" trzymał się w pasie ?






Ja juz doposazylem we wszystko. czyli wibracja, moduł, łopatki. Oczywiście pająk mam pod wibrajce i grzanie.



mam juz w programie takim swoim (delphi) błąd łopatek w sterowniku skrzyni oraz w sterowniku przekładni błąd wibracji,


co myślicie ? warto na stałe uruchomić wibracje ?

 

Pierwszy link to nie asystent pasa a kolizji.

Opublikowano

A powiecie jak dziala asystent wibracji ? on w bmw fachowo ? nie zmiany pasa a przekroczenia linii ?


co myslicie... warto go wkodowac na stałe ? czy bedzie to denerwujace ?

Opublikowano
N stałe nigdy bym się nie odważył. Tylko z panelem żeby można było wyłączyć. Jak działa? Przekraczasz linie kiera wibruje i to wszystko.
Opublikowano
Z kierunkiem nie wibruje. Ja też mpakietową ale dopiero bede zakładał moduł i silnik wibracji wieć póki co nie wiem jak z siłą.
Opublikowano

Nie wiem jak mozna byloby ci opisac jak wibruje, wg jakiej skali.

Po prostu czuc drzenie kierownicy pod dlonia. Napewno nie wyrywa ci kierownicy z reki, nie jest to drzenie ktore promieniuje na przedramie i dalej.

Mam mpak z okragla poducha.

Opublikowano

opcja wibracji- mało przydatna jako zmiana pasa w trakcie jazdy- choc z drugiej strony uczy włączania kierunków.

Bardzo przydatna jako ostrzeżenie martwego pola- trójkąty w lusterkach nie są bardzo widoczne a tak masz into wibracji

Opublikowano
opcja wibracji- mało przydatna jako zmiana pasa w trakcie jazdy- choc z drugiej strony uczy włączania kierunków.

Bardzo przydatna jako ostrzeżenie martwego pola- trójkąty w lusterkach nie są bardzo widoczne a tak masz into wibracji

 

Ja mam odwrotne odczucia. Ale każdy ma inne preferencje.


Kierownica wibruje jak telefon komórkowy. Jak wibracja jest za słaba, można zdjąć z jednej strony mocowanie (taka blaszka), wtedy obudzi śpiącego ale brzmi mało "prestiżowo" :) . Mówię o poliftowej kierownicy M-pakiet.

Opublikowano

Bardzo bym chcial, żeby ktos konkretnie wyjasnił zasade działania na przykładzie:


https://allegro.pl/oferta/panel-asystent-kierowcy-bmw-f01-f06-f10-9247369-8601534690


Od prawej strony na panelu:


4 / wiadomo: head up

3 / trojkat w lusterkach - martwy punkt?

2 / asystent kolicji ? Jak działa

? O co w nim chodzi ?

1 / wibracja w kierownicy gdy sie najedzie

Na linie bez kierunku ?



Wcześniej koledzy pisali, że lci lipa moze byc.

A z kolei przycisk zamontowac i bym np schowal w schowku malym (z lewej).

Tez lipa, bo nigdzie wiązki nie dostane :/ tylko panel.


Bardzo bym chcial na stałe zeby wibrowało... ale dzis nie poradzil

Sobie fachowiec od kodowania. Właczyl mi łopatki. Tyle dobrego. Bo bardzo na tym też mi zależało...

Opublikowano

4. head

3. asystent lini

2. ostrzeganie o zbyt bliskim odstępie/kolizji , wyświetla na zegarach , jeśli dobrze pamiętam to ten samochodzik u góry , i hamuje jak aktywny tempomat jest , jak nie maa to nie wiem czy hamuje

pl-bmwF01HiddenMenu.jpg

1. martwy punkt (trójkąty w lusterkach )

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

2. ostrzezenie przed kolizjami a w polifcie takze przed pieszymi

4. moze byc nightvision

5. headup.

Opublikowano

No to jade na retrofit :) dzięki panowie !!!


kupiłem:


https://allegro.pl/oferta/bmw-f01-f02-f07-f10-f12-panel-asystenta-kierowcy-8944504419


ugadalem z firmą montaż.


Mój to LCI i własnie asystent kolizji podobno bedzie tez o pieszych informował... droga zabawa KOD tak jak pare postów wcześniej pisał kolega.


ale warto....


no i wibracja wreszcie zadziała:)


Panel na razie ukryje w schowku małym ale bede myslal jak to zrobic zeby nie było wiochy....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jednak racje masz co na priv pisałeś...


zły panel kupiłem :)



mam prawidlowy:


https://allegro.pl/oferta/bmw-f01-f06-f10-panel-asystent-kierowcy-9247378-7809576527



czyli z lewej asystent kolizji i pieszych w aucie lci,


a z prawej wibracja w kierownicy - asystent linii.



działam.

Wibracja w kierownicy nie tylko przy asystencie linii jest uzywana.

Opublikowano
Jednak racje masz co na priv pisałeś...


zły panel kupiłem :)



mam prawidlowy:


https://allegro.pl/oferta/bmw-f01-f06-f10-panel-asystent-kierowcy-9247378-7809576527



czyli z lewej asystent kolizji i pieszych w aucie lci,


a z prawej wibracja w kierownicy - asystent linii.



działam.

Jak uda Ci się zrobić, to spróbuj odłączyć panel i zobacz czy będzie działać czy będzie sypać błędami.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Dobry pomysł !


Bo panel bede mial w schowku małym a jak dla mnie oba asystenci moga byc non stop włączone.


Tak zrobie :)


Wciaz mysle jak go wbic w deske :) zeby bylo jak fabryka :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.