Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tez wgrywalem sobie FSC do kafasa a mialem soft 17-11 bodajze.

W ten sam sposób który ja cytowałem, czy inny?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Odpowiedzi 167
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
luk_byd za dużo myślisz, może skup się na pomocy jeśli taka chcesz szerzyć a sarkazmy czy to led czy lcd bądz bmw czy bentley zostaw dla siebie.
Opublikowano
Licznik mam 6wb full ledowy ten który po wyłączeniu auta i zapłonu jest czarny i nie ma żadnej skali :-) a może ktoś by się podjął (oczywiście nie za darmo) zakodowac to zdalnie? Kabel Ethernet do bmw f mam ista p i d i jakieś tam jeszcze programy :-)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
luk_byd za dużo myślisz, może skup się na pomocy jeśli taka chcesz szerzyć a sarkazmy czy to led czy lcd bądz bmw czy bentley zostaw dla siebie.

I takie rady zachowaj dla siebie zamiast pisac bzdury

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Licznik mam 6wb full ledowy ten który po wyłączeniu auta i zapłonu jest czarny i nie ma żadnej skali :-) a może ktoś by się podjął (oczywiście nie za darmo) zakodowac to zdalnie? Kabel Ethernet do bmw f mam ista p i d i jakieś tam jeszcze programy :-)

6wa tez po wylaczeniu 'auta i zaplonu jest czarny i nie ma skali.

Opublikowano
Witam mam takie pytanko odnośnie zegarów w f10 te LCD wkładano w wszystkie czy w te po lci tylko ? Chodzi mi o to co z ustawieniem zmieniają kolor na czerwony niebieski itd
Opublikowano
W przed liftach też montowali. I w tych zegarach tło się zmienia jak zmieniasz tryb jazdy. Czyli Eco licznik niebieski - taki od efficient drive comfort-czarne i sport-czerwone
Opublikowano
Licznik mam 6wb full ledowy ten który po wyłączeniu auta i zapłonu jest czarny i nie ma żadnej skali :-) a może ktoś by się podjął (oczywiście nie za darmo) zakodowac to zdalnie? Kabel Ethernet do bmw f mam ista p i d i jakieś tam jeszcze programy :-)

6wa tez po wylaczeniu 'auta i zaplonu jest czarny i nie ma skali.

Tak tylko 6WA ma wskazówki a 6WB nie

Opublikowano
luk_byd za dużo myślisz, może skup się na pomocy jeśli taka chcesz szerzyć a sarkazmy czy to led czy lcd bądz bmw czy bentley zostaw dla siebie.

I takie rady zachowaj dla siebie zamiast pisac bzdury

Nic nie poradzę że mam alergię na chamstwo ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Pochwalę się trochę, że udało mi się dołożyć ACC (5AT) do F11 LCI.

Wszystko robiłem sam (poza wymianą pompy DSC). Może komuś się przyda, koszt wyszedł następujący:

ICM v5.4 500

pompa DSC/DXC9 L6 ACC 800

radar poliftowy 500

multifunkcja kierownicy M (+wibracja do LDW) 230

uchwyt ACC 160

kratka zderzaka 130

wtyczki+kabelki 130

wymiana pompy+płyn hamulcowy 400


W sumie daje to 2850pln+pewnie ze 2 dni roboty+niezliczone wieczory szukania i czytania:)

Edytowane przez adam111
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Pochwalę się trochę, że udało mi się dołożyć ACC (5AT) do F11 LCI.

Wszystko robiłem sam (poza wymianą pompy DSC). Może komuś się przyda, koszt wyszedł następujący:

ICM 500

pompa DSC 800

radar 500

multifunkcja kierownicy M (+wibracja do LDW) 230

uchwyt ACC 160

kratka zderzaka 130

wtyczki+kabelki 130

wymiana pompy+płyn hamulcowy 400


W sumie daje to 2850pln+pewnie ze 2 dni roboty+niezliczone wieczory szukania i czytania:)

 


mógłbyś podać numer pompy DSC i ICM?? Masz w wyposażeniu asystent parkowania?

Opublikowano
Pochwalę się trochę, że udało mi się dołożyć ACC (5AT) do F11 LCI.

Wszystko robiłem sam (poza wymianą pompy DSC). Może komuś się przyda, koszt wyszedł następujący:

ICM 500

pompa DSC 800

radar 500

multifunkcja kierownicy M (+wibracja do LDW) 230

uchwyt ACC 160

kratka zderzaka 130

wtyczki+kabelki 130

wymiana pompy+płyn hamulcowy 400


W sumie daje to 2850pln+pewnie ze 2 dni roboty+niezliczone wieczory szukania i czytania:)

 


mógłbyś podać numer pompy DSC i ICM?? Masz w wyposażeniu asystent parkowania?

Nie mam i nie miałem asystenta parkowania. Jak bym miał to bym nie musiał zmieniać ICM.

Musiałem zmienić ICM z v3.4 na v5.4 o numerze 6866988.

DSC/DXC9 L6 ACC 6868339/6868341

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Pochwalę się trochę, że udało mi się dołożyć ACC (5AT) do F11 LCI.

Wszystko robiłem sam (poza wymianą pompy DSC). Może komuś się przyda, koszt wyszedł następujący:

ICM 500

pompa DSC 800

radar 500

multifunkcja kierownicy M (+wibracja do LDW) 230

uchwyt ACC 160

kratka zderzaka 130

wtyczki+kabelki 130

wymiana pompy+płyn hamulcowy 400


W sumie daje to 2850pln+pewnie ze 2 dni roboty+niezliczone wieczory szukania i czytania:)

 


mógłbyś podać numer pompy DSC i ICM?? Masz w wyposażeniu asystent parkowania?

Nie mam i nie miałem asystenta parkowania. Jak bym miał to bym nie musiał zmieniać ICM.

Musiałem zmienić ICM z v3.4 na v5.4 o numerze 6866988.

DSC/DXC9 L6 ACC 6868339/6868341

 


Dzięki bardzo :D

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Mam pytanie odnośnie asystentów pasa/martwego pola: czy asystent pasa to to samo co asystent utrzymania toru jazdy? W sensie czy jeśli jedziesz w zakręcie to auto samo skręci jak najedziesz na linię?
Stop hybrid go V8.
Opublikowano
A czy przypadkiem o ostrzeganiu o kimś w martwym polu nie ostrzega asystent martwego pola a o zmianie pasa asystent pasa?
Stop hybrid go V8.
Opublikowano
A czy przypadkiem o ostrzeganiu o kimś w martwym polu nie ostrzega asystent martwego pola a o zmianie pasa asystent pasa?

 

Dokładnie tak jest.

 

Asystent pasa (5AG) tylko ostrzega czy masz kogoś w martwym polu lusterka.

.

 

Niestety ale zła wiedza. Line to nic innego jak wibracja kierownicy przy przekraczaniu linii bez kierunku, powyżej 70km/h

Opublikowano
Czy w BMW można dokodować asystenta utrzymania toru jazdy? Ewentualnie jakie wyposażenie jest konieczne?
Stop hybrid go V8.
Opublikowano
Chyba jak dobrze pamiętam nie. To jest w serii G. Ja dodawałem asystenta pasa i kolizji i tak sięgam pamięcia to utrzymania w efkach nie można.
Opublikowano
Asystent pasa (5AG) tylko ostrzega czy masz kogoś w martwym polu lusterka.

.

 

Niestety ale zła wiedza. Line to nic innego jak wibracja kierownicy przy przekraczaniu linii bez kierunku, powyżej 70km/h

 

Pytanie było jasne:

"Mam pytanie odnośnie asystentów pasa/martwego pola: czy asystent pasa to to samo co asystent utrzymania toru jazdy? W sensie czy jeśli jedziesz w zakręcie to auto samo skręci jak najedziesz na linię?"


I odpowiedziałem tak jak to jest w rzeczywistości. I nie jest to wiedza teoretyczna tylko organoleptyczna. Tak, jak to działa na drodze.


Mam F10 z 5AG a wiec z asystentem martwego pola. Jest to ostrzeganie czy jest jakiś pojazd w martwym polu czy nie. Nie ma żadnej korekty toru jazdy ani info o przekraczaniu linii. Tu chodzi o wykrywanie pojazdu w martwym polu.

Opublikowano

Ale o czym ty w ogóle piszesz.


Było pytanie czy asystent martwego pola to to samo co asystent utrzymania toru jazdy.


Odpowiedziałem że nie.


A ty piszesz że mam złą wiedzę, później pisząc że to dwa oddzielne przyciski. Przecież sam sobie przeczysz, zarzucając mi że błędnie napisałem iż to nie to samo a później wskazując że to dwie różne opcje bo są dwa przyciski.


Proponuje sobie przeczytać od początku jeszcze raz rozmowę.

Opublikowano
Piszesz chłopie że asystent pasa i bla bla. Zobacz co napisałeś wcześniej a nie brniesz w to dalej. Nie asystent pasa miałeś napisać tylko asystent martwego pola.
Opublikowano

Panowie, panowie.

Jest Line Departure Warning (LDW) ostrzeżenie przed przypadkowym zjechaniem z pasa. Wykrywa linie i daje znać wibracjami.

Jest też Line Change Warning (LCW) ostrzeżenie o martwym polu. Daje znać światełkiem przy lusterku.

W zależności od rocznika opcje te występowały oddzielnie lub w pakietach.

Chyba jak dobrze pamiętam nie. To jest w serii G. Ja dodawałem asystenta pasa i kolizji i tak sięgam pamięcia to utrzymania w efkach nie można.

Można w LCI, nazywa się to Traffic Jam Assistant (5AR). Da się przekodować, żeby działo do max 99km/h i poza drogami szybkiego ruchu. Dodatkowo musi ktoś przed Tobą jechać i musisz mieć ACC + elektryczne wspomaganie. Dokładałem, ale szczerze to chyba nie warto.

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Qrde, wywołałem niepotrzebnie burzę w szklance wody. Zadam pytanie inaczej. Mam system ostrzegania przed kolizją. Mam ostrzeganie o pojeździe w martwym polu oraz ostrzeganie o zmianie pasa ruchu. Pytanie brzmi: czy z takim wyposażeniem mogę dokodować system pilnujący utrzymywania toru jazdy?
Stop hybrid go V8.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.