Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć.


W mojej e60 530d siedzą jeszcze oryginalne amortyzatory BMW i chyba będę je zmieniał na nowe ale tylko sachs ze względu że to ta sama budowa i aluminiowy korpus.

Teraz pytanie czym się różni amortyzator pod "dynamic drive" (takie są obecnie na aucie) od zwykłego amortyzatora oraz amortyzatora pod "dynamic drive" i "sports suspension settings" ? i mam dylemat jakie wybrać


Wraz z amortyzatorami zmieniłbym sprężyny na m technik również firmy sachs ( z tego co wiem są troszkę krótsze od zwykłych) i o wiele lepiej się je zakłada na amortyzator, bo jak teraz mam zwykłe sprężyny to jest masakra ze ściągaczami i nakręceniem śrubki na tłok amortyzatora przez poduszkę amortyzatora.


I planuję zrobić taki mod aby wstawić mu zawieszenie z wersji mpakietowej ale nie mam pewności co do amortyzatorów jaki numer wsadzić aby amor spełniał swoją rolę i pasował pod sprężynę m technik sachs

Opublikowano
Sportowe są krótsze, zwykłe zawieszenie ma dłuższe a Dynamic Drive to dotyczy stabilizatorów musiałbyś mieć EDC żeby był amortyzator z przewodem który się usztywnia po kliknięciu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.