Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Powodów możesz mieć całe multum.


Wtryskiwacze, tłumik drgań, przeguby na wale, wał, nieszczelny układ przy filtrze powietrza.


Koła i hamulce wyklucz.

Opublikowano
Przykro się czyta o takiej ilości problemów z Twoim autem w roli głównej. :mad2:
Opublikowano

Spokojnie, to nie wszystko-jeszcze zgłosiłem w serwisie poprawkę lakiernicza na przednim zderzaku-wysłali do centrali do akceptacji :-)

No i w bagażniku coś stuka...niby zamówili jakiś zestaw naprawczy.

No trafiło mi się bmw pełną gębą.

Opublikowano

Mam ten sam silnik. Nie zauważyłem specjalnych wibracji. Lekkie mrowienie na kierownicy może tak, ale nie nazwałbym tego wibracjami.

Nie używam w ogóle systemu start/stop. Od razu go wyłączam.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Miałem 3 salonowe Bemki, były jakieś niedoróbki, problemy, głównie z X1 bo z początku produkcji, ale twój G05 to ewenement. :D

A co do wibracji to ten typ może tak mieć, w końcu to dwa litry. Miałem X3 i X1 z tym silnikiem więc wiem co mówię. Trzeba to zaakceptować, albo kupić benzynę, ewentualnie 3 litry. :lol:

Opublikowano
Mam ten sam silnik. Nie zauważyłem specjalnych wibracji. Lekkie mrowienie na kierownicy może tak, ale nie nazwałbym tego wibracjami.

Nie używam w ogóle systemu start/stop. Od razu go wyłączam.


Może i mrowienie, jak zwał tak zwał, irytuje mnie to strasznie, praktycznie cały czas towarzyszy przy niskiej prędkości obrotowej silnika w stosunku do wybranego przez automat biegu. Nie mogę zrozumieć zeby w takim aucie nie mogli odizolować układu napędowego od kierowniczego-jakaś bzdura.Nawet w starej fabii w dizlu nic nie przenosi na kierownice.

Wydaje mi się, ze może być to kwestia lepszego odizolowania kolumny od przekładni np poprzez jakiś gumowy amortyzator drgań. Bo nawet jeśli problem dotyczy tylko X25d to uważam to za wadę fabryczną.

Opublikowano
Mam ten sam silnik. Nie zauważyłem specjalnych wibracji. Lekkie mrowienie na kierownicy może tak, ale nie nazwałbym tego wibracjami.

Nie używam w ogóle systemu start/stop. Od razu go wyłączam.


Może i mrowienie, jak zwał tak zwał, irytuje mnie to strasznie, praktycznie cały czas towarzyszy przy niskiej prędkości obrotowej silnika w stosunku do wybranego przez automat biegu. Nie mogę zrozumieć zeby w takim aucie nie mogli odizolować układu napędowego od kierowniczego-jakaś bzdura.Nawet w starej fabii w dizlu nic nie przenosi na kierownice.

Wydaje mi się, ze może być to kwestia lepszego odizolowania kolumny od przekładni np poprzez jakiś gumowy amortyzator drgań. Bo nawet jeśli problem dotyczy tylko X25d to uważam to za wadę fabryczną.

 

Wszystkie diesle przenoszą wibracje na nadwozie - kierownicę, podłokietniki, pedały etc. Może twoje wibracje są rzeczywiście kwestą usterki, ale drgają wszystkie, również moje G11 30d.

Opublikowano

Tak jak pisze Miki - w końcu to klekot.....drgania to naturalny temat.

Tomek - jakim autem jeździłeś wcześniej? Może to była cicha benzyna i trzeba się zaadoptować do diesla?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyne rozwiązanie to konfrontacja z inną sztuką 25d. Wtedy okaże się czy to jakaś wada tej sztuki (np. wadliwy wtryskiwacz) czy nadmierne przewrażliwienie i/lub oczekiwania właściciela.

25d w porównaniu do 30d pracuje bardzo "metalicznie" i na pewno ma większy poziom drgań.

Opublikowano
Rozumiem, ze to dizel i mrowienie jest ale te drgania są zbyt duże.Powyzej 2000obrotow niema , wiec jak jeździmy dynamicznie lub na manualu to tego nie czuć a na niższych prędkościach obrotowych jest tak jakby był wrzucony za wysoki bieg w aucie z manualna skrzynia....kto miał ten wie.
Opublikowano
Rozumiem, ze to dizel i mrowienie jest ale te drgania są zbyt duże.Powyzej 2000obrotow niema , wiec jak jeździmy dynamicznie lub na manualu to tego nie czuć a na niższych prędkościach obrotowych jest tak jakby był wrzucony za wysoki bieg w aucie z manualna skrzynia....kto miał ten wie.

ok, czegos takiego z pewnoscia u siebie nie mam :|

Opublikowano
Rozumiem, ze to dizel i mrowienie jest ale te drgania są zbyt duże.Powyzej 2000obrotow niema , wiec jak jeździmy dynamicznie lub na manualu to tego nie czuć a na niższych prędkościach obrotowych jest tak jakby był wrzucony za wysoki bieg w aucie z manualna skrzynia....kto miał ten wie.

 

A co serwis mówi na to? Z tego co opisujesz to coś ze skrzynią jest nie tak. Tak mi się wydaje.

Opublikowano
Zgłaszałem 2 razy przy okazji innych usterek i nic nadzwyczajnego niby nie zauważyli-tylko, ze to jest czasami bardziej innymi razem mniej odczuwalne.Skrzynia wydaje się być ok, bardziej bym stawiał na jakieś poduszki silnika/skrzyni .Zglosze to jeszcze raz i niech jeżdżą kilka dni to się przekonają, ze coś jest na rzeczy.Podobno wg majstra w serwisie taki problem był w modelu f15 i była jakaś akcja serwisowa ale w g05 nic narazie nie ma.Moze kurestwo jest jeszcze nowe i się ułoży?Przez pierwsze 4tys km skrzypiał mi fotel kierowcy a teraz cisza.
  • 3 lata później...
Opublikowano

Witajcie, ja mam podobne objawy, niby coś przeprogramowali na wtryskach ale teraz tylko amplituda jest trochę inna... Czy Wam się udało załatwić temat?

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.