Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serwus i czołem. Byłoby pięknie jakby nic nie było no ale... :D do S135 miałem już zastrzeżenia w tamtym roku, ale miałem za dwa tygodnie zmieniać na zimówki to powiedziałem że poczekam do tego sezonu. Wrzuciłem letnie, wyważyłem przed oczywiście. Wyjechałem z wulkanizacji auto 90-130 no prowadzi się dosyć nieciekawie, nie jak fura klasy premium. Wróciłem się na wulkanizację i grzecznie zapytałem czy mogli by poprawić bo może mieli tolerancję na 15g ustawioną albo nie sciągneli starych ciężarków różnie może być. Panowie oczywiście wzięli się za poprawkę i co? No felgi krzywej to ja się spodziewałem ale nie wszystkich czterech :D. W sumie też zrobione po łebkach bo jak ktoś widzi, a może nie chce widzieć krzywych felg to niech mnie nie kasuje za wyważanie, bo przy prostowaniu ja też te felgi będę miał wyważone więc nikomu niepotrzebna robota zrobiona ale kasa się zgodzi.Trzy zostawione do prostowania jedna ma bardzo lekkie bicie, jest to lewy tył i dostałem wskazówkę że na tylnej osi nie będę jej czuł. Swoją drogą jest to ciekawa historia. Kupiłem auto taniej bo był prawy bok do poprawek lakierniczych. Widać to tylko w dobrym świetle. Przejechane jest prawe nadkole i zderzak, od spodu jest pęknięty. Uchwyt prawej lampy był jeden urwany, ślizgi połamane, wloty powietrza na tarcze też, i musiałem wymienić cały mechanizm skrętu w lampie bo też nie działał, oczywiście prawej. Wszystko po jednej stronie. Oczywiście zderzak sklejony, Wszystko pod lampą jest sklejone, skrętność zrobiona, co się nie dało skleić kupione nowe ale prawe nadkole i zderzak obcierkę ma nadal. Dobra informacja jest taka ze zobaczywszy felgi na maszynie fachowiec powiedział ze nie ma tragedii i mi je wyprostuje. Nawiązał też do tego że 245/40 trzeba być artystą żeby cztery felgi ugiąć na takim profilu i to nie wpadł raczej nikt w kałużę tylko po prostu srogo spadł z kończącego się asfaltu w jakąś kamienną drogę albo an dużej prędkości z kamiennej drogi wpadł na asfalt, gdzie początek nie był sfrezowany. Te przygoda prawostronna na 90% w moim mniemaniu ma związek z tymi felgami. Wróciwszy z jedną felgą do domu i mętlikiem w głowie wziąłem się za jej czyszczenie. Nie ma igiełki bo nie dostałem nigdzie wczoraj krążka gumowego do sciągania kleju z ciężarków, ale obiecuje że jak zdobędę krążek to się poprawie


Próba usunięcia tego czegoś z pomocą chemii

image1jpe_qasasah.jpg


Tu już po chwili zabawy

image0jpe_qasasax.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Przyszedł czas na konwerter, przy okazji zrzutu skrzyni eliminacja wszelkich bolączek:

-oringi węży z chłodniczki ASB do skrzyni

-śruba wlewu oleju do skrzyni

- obejma wydechu przy turbinie

- uszczelniacz konwertera

-uszczelka czujnika w misce oleju

-uszczelniacz wału z obudową(wyciek między silnikiem a skrzynią)

-oring bagnetu przy misce

-tulejka mechatronika(wyciek)

-olej 5w30 xclean motul 10l

-filtr oleju mann

-wycieraczki bosch

-olej przekładniowy 6hp ravenol fluid

-zmywacz do hamulców

-cement do wydechu

-konwerter regeneracja MVS

image0jpe_qqphqnq.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.