Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam problem z podlaczniem swojego samsunga przez blutu. Telefon jakby zostal polaczony przez blutu ale nie widzidzi pozniej karty sim i nic nie mozna robić? Jak karte sim wlaze w miejsce w podlokietiku to wtedy działa mozna juz w nawigacji sterowac karta i prowadzic rozmowy w zestawie głoś. Auto 2004 rok ma w podlokietniku telefon orginalny BMW. Pomoze ktos?
Opublikowano
Dołącze sie do tematu, IPhone 8, wszystko działa tylko nie mam książki kontaktów jakby, musze wybrać telefonem gdzie chce zadzwonić, a w zakładkach na idrive w ostatnich polaczeniach wychodzących i przychodzących sa tylko numery telefonu, trzeba by było znac każdy numer na pamięć. Jest jakas procedura sparowania kontaków z telefonu na idrive?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Paruję się automatycznie.

Raczej w telefonie poszukaj opcji udostępniania bo może telefon nie udostępnia danych.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Polecam LABCAR w Puławach. Wszystko ogarniają, od czasu modyfikacji mojego E60 wszystko działa OK ( teraz z iPone 8 ).
Opublikowano

No to ja pomogę jak nie ma chętnych.

Też mam 2004 i też mam telefon w podłokietniku.

I teraz smutna dla was informacja: gdy macie telefon w podłokietniku to nie podłączycie telefonu zewnętrznego przez bluetooth do auta żeby korzystać z multimediów itd.


Wyjścia macie 2, z czego jedno jest sprawdzone przeze mnie a drugie znam z opowiadań.


Opcja 1. (ja tak mam)

Montaż dodatkowego modułu bluetooth i wpięcie go pod gniazdo AUX.


Działa to tak:

1. łączę tel z modułem,

2. na radiu wybieram AUX (nie miałem go, musiałem go dokodować aby pojawił się w menu AUX)

3. to co puszczam z tel gra mi w bmw


Wadą jest to, że nie działają połączenia (trzeba na tel w przypadku rozmowy zmienić z BT na głosnik telefonu), no i nie działa np przełaczanie piosenek przy pomocy przycisków na kierownicy. Po prostu sygnał leci przez aux, a wszystkim sterujesz za pomocą telefonu.

Koszt ok 200zł za moduł polskiej produkcji + kodowanie, jest bezinwazyjny, wpina się go pomiędzy radio a instalację samochodu, 30 min roboty (montaż) + kodowanie ok 5 min

Jeżeli jesteś zainteresowany tym modułem to daj znać na pw bo nie chcę robić takiej publicznej reklamy.



Opcja 2. (ta z opowiadań)

Musisz wykodować z auta wbudowany telefon z podłokietnika + zmienić moduł bluetooth

Kosztów nie znam, na pewno potrzebny jest moduł (jaki też nie wiem), no i doświadczony gość który to wszystko zgra ze sobą.


Jako, że nie miałem aż takiego parcia na szukanie modułów, kodowanie ich pitu pitu a zależało mi na tym aby puszczać głównie muzykę to wybrałem opcję nr1 i jestem bardzo zadowolony.

Opublikowano
Witam mam problem z podlaczniem swojego samsunga przez blutu. Telefon jakby zostal polaczony przez blutu ale nie widzidzi pozniej karty sim i nic nie mozna robić? Jak karte sim wlaze w miejsce w podlokietiku to wtedy działa mozna juz w nawigacji sterowac karta i prowadzic rozmowy w zestawie głoś. Auto 2004 rok ma w podlokietniku telefon orginalny BMW. Pomoze ktos?

 

Nic nie zrobisz. Na starym fonie z około 2013 roku jeszcze mi wszystko działało. Kiedy zmieniłem fona na Redmi 4x mam to samo. Próbowałem wszystkiego. Nowszy blutu nie działa z tym antykiem mulf i koniec.

 

Wadą jest to,

 

Wadą to jest wpinanie jakiegokolwiek połączenie blutu. Po co to potrzebne ?. Montujesz fona i robi za MP3 z magazynem MP3 na karcie czy własnej pamięci. Jakiś odtwarzacz z equalizerem i można olać wszelkie inne wydumki. U mnie soniak xpera robi tak już ze trzy lata. Tryb samolotowy i wcale go nie wyłączam. Wsiadam i działa z miejsca. Doładowuje się podczas jazdy. Nie ma prostszego, lepszego i tańszego rozwiązania w przypadku przestarzałego systemu audio jaki jest w E60. W E60 przed liftem wzmak i głośniki dają radę, ale wysterować tego nie ma czym. Potrzebny jest koniecznie equalizer. I dopiero wtedy to HiFi zaczyna poprawnie grać. Płyty i inne takie z wysterowania wysokie / niskie to jest po prostu dramat w tym modelu.


1.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wadą jest to,

 

Wadą to jest wpinanie jakiegokolwiek połączenie blutu. Po co to potrzebne ?. Montujesz fona i robi za MP3 z magazynem MP3 na karcie czy własnej pamięci. Jakiś odtwarzacz z equalizerem i można olać wszelkie inne wydumki. U mnie soniak xpera robi tak już ze trzy lata. Tryb samolotowy i wcale go nie wyłączam. Wsiadam i działa z miejsca. Doładowuje się podczas jazdy. Nie ma prostszego, lepszego i tańszego rozwiązania w przypadku przestarzałego systemu audio jaki jest w E60.

 

Po co potrzebne? A chociaż po to aby nie wisiały chamsko kable od Aux i ładowania do telefonu i sam telefon zakrywając przyciski od grzania, PDC... jak u Ciebie. Adapter jest za radiem (raczej w desce rodzielczej) i go nie widać a łączę się przy użyciu swojego telefonu a na nim mam to co pisałeś czyli equalizer, magazyn muzyki itd.

Czy tańsze? Też bym dyskutował, u mnie to był koszt 200zł i w tej cenie mam tunel wolny od gratów i kabli na czym mi zależało.



1.jpg


Serio uważasz to fajnie wygląda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.