Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

hej

ostatnio mechanik powiedzial ze e53 nie ma klemy ibs to prawda? wymienilem ostatnio akumulator na nowy agm 95 ah i sie zastanawiam czy musze go specjalnie kodowac lub adaptowac?

Opublikowano
JA u siebie wymieniałem akumulator,nic nie kodowałem,jeżdżę już ponad rok,jest wszystko w porządku,po podłączeniu kompa miałem zakodowany 100ah i taki też mam założony
Opublikowano

Różnie ludzie nazywają klemę IBS.

W e53 owszem, jest klema piro na plusie, tej nie trzeba kodować bo służy tylko do przerwania zasilania w przypadku kolozji.

„Elektronicznej” klemy, monitorującej pracę aku nie ma.

Natomiast, z tego co czytałem, jeśli zmieniasz akumulator na taki jak był - nie ma potrzeby kodowania, jeśli zmieniasz aku na inną pojemność lub technologię pracy (zwykły/AGM) to powinno się zakodować w sterowniku nowe parametry akumulatora.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
No wlasnie. Nie mieszajmy w glowach. E53 nie ma zadnego ibs. Nie ma sterownika, softu, ktory to by kontrolowal. Mozna wstawic aku jakie sie chce. Czujnik ibs zostal wprowadzony w autach bmw o zmiennym poziomie ladowania.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.