Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Miękka hybryda pojawiła się w konfiguratorze, obok zwykłego 20d.

Jest niewiele droższa ( o 2300 zł dokładnie), ale ciut szybsza w katalogu do 100km/h ( 7,9s vs 8s) i troszkę oszczędniejsza ( 6,7-5,9 l/100km vs 7,0 - 6,2 l/100km)

Pozdrawiam

KrzychoM

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
kurcza, mercedes już dawno to wprowadził a bmw się ociąga? i to w dodatku niewiele poprawia osiągi... co poszło nie tak...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

 

Z tym spalaniem to niekoniecznie wszystkim wychodzi... miałem okazję jeździć cały dzień poliftowym Mercem GLC 300 Coupe z miękką hybrydą i nie powiem, ładnie się to odpychało z tym EQ boostem, ale żłopało to niemiłosiernie - spalanie po 150 km w mieście Poznań 13,5 l/100 km.

Potem wypad na trasę S5 do Gniezna i spalanie spadło do 11,4 l/100 km po dystansie 230 km.

Dodam, że tydzień później w tych samych warunkach jeździłem X4 30i i spalanie po 150 km było 9,8 l/100 km, wypad na S5 i spalanie spadło do 8,8 l/100 km, ale w X4 dynamika była wyraźnie mniej odczuwalna, znaczy przyśpieszenie było, ale bardziej liniowe.

Pozdrawiam

KrzychoM

Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka

Tutaj też poprawił o 0,1 sek. Można oczekiwać więcej po silniczku od odkurzacza, który jest wspomagaczem ruszania? Ile zyskali konkurenci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
silnik elektryczny zazwyczaj, jak nie zawsze, będzie poprawiał osiągi - ze względu na swoja charakterystykę pracy...

Ma to grupa VW i Daimler... i zawsze osiągi są odrobinę lepsze od samego benzyniaka a spalanie mniejsze...

 

Z tym spalaniem to niekoniecznie wszystkim wychodzi... miałem okazję jeździć cały dzień poliftowym Mercem GLC 300 Coupe z miękką hybrydą i nie powiem, ładnie się to odpychało z tym EQ boostem, ale żłopało to niemiłosiernie - spalanie po 150 km w mieście Poznań 13,5 l/100 km.

Potem wypad na trasę S5 do Gniezna i spalanie spadło do 11,4 l/100 km po dystansie 230 km.

Dodam, że tydzień później w tych samych warunkach jeździłem X4 30i i spalanie po 150 km było 9,8 l/100 km, wypad na S5 i spalanie spadło do 8,8 l/100 km, ale w X4 dynamika była wyraźnie mniej odczuwalna, znaczy przyśpieszenie było, ale bardziej liniowe.

 

to może być że silnik spalinowy za słaby do tego auta... hybryda pomaga jedynie przy ruszaniu, w mieście. W trasie jest tylko obciążeniem...

Opublikowano
Bylem zainteresowany tą wersją w kontekście G30, niestety wygląda to bardziej na pudrowanie diesla po normę UE niż namacalną zmianę, tzn. bateria jest mała i mega słaba więc zapewnia raczej utrzymanie osiągów przy zwiększonej masie, zmniejszone spalanie jest ale przy pełzaniu w korkach, dla mnie bez znaczenia bo nie jeżdzę wtedy autem. Pamiętam testy mikro hybryd w vana Renault i C klasy gdzie w teście konkluzja zawsze była podobna: benefity są minimalne.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.