Skocz do zawartości

Ile średnio rocznie wydajesz na swoją E32 750il bez paliwa


<t>Ile średnio rocznie wydajesz na swoje E32 750il?</t>  

9 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

750iL ; 04/1992 rok ; przebieg 200.000 km :

 

4 tarcze ham. , 2 kpl. klockow - przod tyl

plyn hamulcowy

wymiana wszytskich filtor, plynow, olejow (w moscie, CHF11s od nivo etc)

przewody wysokiego napiecia, swiece, kopulki, palce

elektryczna pompa wody

opony letnie x 4 szt.

drazek srodkowy, wspornik ukladu kierowniczego,2 drazki boczne z koncowkami, wahacze gorne, poduszki stabilizatorow przod i tyl, laczniki stabilizatorow przod i tyl

podpora walu

usuniecie rdzy i lakierowanie 4 drzwi , maski, zderzakow

2 sondy lambda

 

po tych zabiegach samochod byl gotowy do uzytkowania. W sumie awarie mialem jedna - pompa elektryczna wody, reszta po prostu byla do wymiany po 200 000 km , a poprzedni wlasciciel tego nie zrobil.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
750iL ; 04/1992 rok ; przebieg 200.000 km :

 

4 tarcze ham. , 2 kpl. klockow - przod tyl

plyn hamulcowy

wymiana wszytskich filtor, plynow, olejow (w moscie, CHF11s od nivo etc)

przewody wysokiego napiecia, swiece, kopulki, palce

elektryczna pompa wody

opony letnie x 4 szt.

drazek srodkowy, wspornik ukladu kierowniczego,2 drazki boczne z koncowkami, wahacze gorne, poduszki stabilizatorow przod i tyl, laczniki stabilizatorow przod i tyl

podpora walu

usuniecie rdzy i lakierowanie 4 drzwi , maski, zderzakow

2 sondy lambda

 

po tych zabiegach samochod byl gotowy do uzytkowania. W sumie awarie mialem jedna - pompa elektryczna wody, reszta po prostu byla do wymiany po 200 000 km , a poprzedni wlasciciel tego nie zrobil.

 

 

 

(nie jestem pewny czy w 9999 sie zmiescilem, ale raczej nie)

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
750iL ; 04/1992 rok ; przebieg 200.000 km :

 

4 tarcze ham. , 2 kpl. klockow - przod tyl

plyn hamulcowy

wymiana wszytskich filtor, plynow, olejow (w moscie, CHF11s od nivo etc)

przewody wysokiego napiecia, swiece, kopulki, palce

elektryczna pompa wody

opony letnie x 4 szt.

drazek srodkowy, wspornik ukladu kierowniczego,2 drazki boczne z koncowkami, wahacze gorne, poduszki stabilizatorow przod i tyl, laczniki stabilizatorow przod i tyl

podpora walu

usuniecie rdzy i lakierowanie 4 drzwi , maski, zderzakow

2 sondy lambda

 

po tych zabiegach samochod byl gotowy do uzytkowania. W sumie awarie mialem jedna - pompa elektryczna wody, reszta po prostu byla do wymiany po 200 000 km , a poprzedni wlasciciel tego nie zrobil.

 

Zrobiłeś to wszystko i ile nią przejechałeś km? I jaki okres czasu ja miałeś?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
zrobilem to po kupnie samochodu. Po tych wszytskich operacjach w sumie zrobilem 30 000 km przez jakies 10 miesiecy. Mialem jedna awarie (reszta rzeczy po prostu byla do wymiany juz w momencie kupna, i tak juz jest w przypadku samochodow z tych lat) , czyli pompe elektryczna wody. Chyba za 450 zl z oryginalu BMW. Poza tym nic. A samochod skonczyl zycie 4 grudnia 2005 r. pod STAREM. Wybuchly poduszki i sprzedalem go w takim stanie, po wypadku, za 4000 zł :cry:

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano

Gdyby nie montaż inst lpg(którą już wymontowałem) i jedno spodkanie z krawężnikem to moje wydatki zmieściły by się w 1000zł jednak za głupote się płaci i przeskoczyłem do następnego poziomu :D

 

Wrato zaznaczyć jednak że moim autkiem jeżdze tylko okazyjnie i nie eksploatuje go już zimą i podczas deszcu :lol:

 

W sumie przez okres około 4 lat zrobiłem nim 40-50tyś km z czego ponad 30 przypadło na pierwsze półtorej roku...

później zorientowałem się że te autko szybko zmierza do tego aby stać się klasykiem więc stopniowo zostało odstawione na bok :)

http://img182.echo.cx/img182/3667/bmwx25qo.jpg

Sprzedaje materiał na podsufitki.

Opublikowano

W tym roku wymieniłem : Akumulator, podporę wału, klocki przód i wymieniłem uszczelki kolektorów ssących.

Przed zimą planuje wymienić olej . To by było na tyle ..

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
750iL ; 04/1992 rok ; przebieg 200.000 km :

 

4 tarcze ham. , 2 kpl. klockow - przod tyl

 

4 x 350 + 200 zl?

 

plyn hamulcowy

wymiana wszytskich filtor, plynow, olejow (w moscie, CHF11s od nivo etc)

400 zł?

 

przewody wysokiego napiecia, swiece, kopulki, palce

800 zl?

 

elektryczna pompa wody

400 zł?

 

opony letnie x 4 szt.

1600 zł?

 

drazek srodkowy, wspornik ukladu kierowniczego,2 drazki boczne z koncowkami, wahacze gorne, poduszki stabilizatorow przod i tyl, laczniki stabilizatorow przod i tyl

 

1500 zł?

 

podpora walu

 

300 zł?

 

usuniecie rdzy i lakierowanie 4 drzwi , maski, zderzakow

 

2 sondy lambda

 

400 zł?

 

 

 

Wychodzi mi 7k :) Czy dobre ceny podałem?

 

Szkoda tylko że tak skończyła :(

 

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

BMW 750 e32 z 91r:)

 

Wymiana wszystkich płynów i filtrów

 

Wymiana rurki łączącej dwie głowice (uklad chlodzenia) 105zł

 

Wymiana miecza 150zł

 

Nabicie klimy 100zł

 

i jak narazie tyle + to tego robocizna 600zł i części za 400zł typu gumki uszczelki etc

 

efekt końcowy około 2 000

 

mam jeszce do wymiany tarcze i klocki

Pozdrawiam

Opublikowano
a wlasnie!! miecz, czyli opornik dmuchawy mie sie popsul w tamtym 750, wymienialem to w ASO , nie pamietam dokladnie ale kosztowalo to kilka stow. A przewody wys. nap. NGK kosztuja 1200 zl na jadna strone.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
a wlasnie!! miecz, czyli opornik dmuchawy mie sie popsul w tamtym 750, wymienialem to w ASO , nie pamietam dokladnie ale kosztowalo to kilka stow. A przewody wys. nap. NGK kosztuja 1200 zl na jadna strone.

 

A dlaczego wymieniałeś kable WN? Zwarcia? W czasie deszczu przerywało?

 

Dałeś za to 2400 zl?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano
a wlasnie!! miecz, czyli opornik dmuchawy mie sie popsul w tamtym 750, wymienialem to w ASO , nie pamietam dokladnie ale kosztowalo to kilka stow. A przewody wys. nap. NGK kosztuja 1200 zl na jadna strone.

 

A dlaczego wymieniałeś kable WN? Zwarcia? W czasie deszczu przerywało?

 

Dałeś za to 2400 zl?

 

 

Pozdrawiam

 

 

tak. byly zuzyte, na jednym cylindrze swieca zalewala sie , bo kabel mial przebicie. Druga strona byla lepsza, kabli, ale kopulki i palce za ciekawie nie wygladaly wiec wymienilem 2 kopulki, 2 palce i kpl kabli.

Prowadzę sklep z częściami do samochodów.

[email protected]

www.czescidobmw.pl

Opublikowano
:!: ehh osobiscie bym sie zalamal moze dlatego ze nie zarabiam sam $$$ i to ile jezdze swoja betka jest zalezne od tego jak sie ucze i jaki rodzce maja humor obenie na klocki zbieram i tarcze:/ wiec kable bym pewno jakies tansze kupil;)
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

witam ponownie dokladne koszty jakie teraz ponioslem to

 

 

1) Uszczelka pod głowice lewa 132.31zł

2) Uszczelka pod głowice prawa 132.31zł

3) Gumki zaworowe 24szt. 52.80zł

4) Filtr oleju 38.78zł

5) Filtr powietrza 2szt. 52.88zł

6) Filtr kabinowy 58.11zł

7) Filtr paliwa 2szt. 120.24zł

8) Świece zapłonowe 12szt. 140.00zł

9) Popychacz hydrauliczny 50.84zł

10) Klocki hamulcowe prz. 137.54zł

11) Klocki hamulcowe tył 64.93zł

12) Olej Gm 10W40 8litrow 120.00zł

13) Płyn chłodniczy 15litrow 90.00zł

i jeszcze jakies pierdoly za 110zł

to daje 1300.74zł

 

Robocizna to 845zł

do tego wymienilem nagrzewnice rurki ukladu chlodzenia oraz miecz

to jest 120zł 80zł i 160zł

PZd

jeszcze zostaja mi tarcze hamulcowe i elektryka cos sie sypie:/

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

Olej (Castrol edge), filtry, płyny, świece, paski

Akumulator, opony, nowe car audio :D

Lakiernictwo (bo już pora było poprawić)

Serwis klimatyzacji

Opornik pierwszego biegu wentylatora

 

No i chyba tyle...... bo psuć to się moja ślicznotka nie psuje.....

 

Acha no i przebieg, obecnie ma 270 tys km

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przez trzynascie miesiecy uzytkowania E32 - V12 : wahacze gorne i dolne kompletne , drazek srodkowy , laczniki stabilizatorow , filtry powietrza i paliwa , tarcze i klocki hamulcowe przod i tyl , 2 razy olej Castrol 10W60.

Obecnie szykuje sie wymiana zemeringa w ASB a przy okazji nowy filtr i olej do skrzyni... Przebieg 324 km. Wyszlo to wszystko pare "patykow" - czesci montuje zawsze firmowe - zawieszenie TRW , hamulce JURID. Auto spisuje sie znakomicie - jezdze nim okazjonalnie szczegolnie w dlugie trasy i jeszcze nigdy ( odpukac ) mnie nie zawiodlo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.