Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Też tak macie 13:55?


 


Wszystkie tego typu usterki infotainment likwiduje się jego resetem. Ja miałem problem z przesyłaniem adresów do mapy (auto nie widziało przesłanych danych przez MyBMW). W takim przypadku trzeba przytrzymać przycisk fizyczny od włączania systemu tak długo aż ponownie po resecie pojawi się dźwięk w głośnikach z radia. Trwa to ok 30 sek. i przez tyle czasu trzeba trzymać ten przycisk wciśnięty. Powinno pomóc, ew. jechać na aktualizację do ASO.

Mam akurat chyba najnowsze oprogramowanie 03/2021 ale z tym resetem spróbuje

Opublikowano
Też tak macie 13:55?


 


Wszystkie tego typu usterki infotainment likwiduje się jego resetem. Ja miałem problem z przesyłaniem adresów do mapy (auto nie widziało przesłanych danych przez MyBMW). W takim przypadku trzeba przytrzymać przycisk fizyczny od włączania systemu tak długo aż ponownie po resecie pojawi się dźwięk w głośnikach z radia. Trwa to ok 30 sek. i przez tyle czasu trzeba trzymać ten przycisk wciśnięty. Powinno pomóc, ew. jechać na aktualizację do ASO.

Mam akurat chyba najnowsze oprogramowanie 03/2021 ale z tym resetem spróbuje

 

Ja już miałem 2 razy tak, że po zamknięciu auta opuściła się ok. 5 cm prawa tylna szyba. System też czasami nie pamięta ustawienia włączonych automatycznych świateł drogowy albo blokady otwierania tylnych szyb i co jakiś czas wyłącza mi te opcje sam. Dodatkowo, po wyłączeniu auta i otwarciu drzwi kierowcy (jak wychodzę z auta), czasami się sama wentylacja załącza :lol: Ale serio... nie chce mi się już z tym bujać do ASO, olewam, bo ostatnio walczyłem prawie 2 miesiące ze stukami tylnej szyby w klapie bagażnika.


Nie wspomnę już o tym, jak auto trzeszczy po załączeniu klimatyzacji kiedy postoi na słońcu. Ja rozumiem, że ze względu na duże nagłe różnice temp. może się tak dziać, ale szczerze.... jest to pierwsze moje nowe auto, w którym się tak dzieje, nawet w OCTAVII tego nie uświadczyłem :mrgreen:

Opublikowano
Cześć, nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtującą mnie pierdołę :) Za miesiąc odbieram swoję 3er, czy w standardzie otrzymam dywaniki welurowe, czy to któraś z opcji (model 320i msport)?
Opublikowano
Cześć, nie znalazłem nigdzie odpowiedzi na nurtującą mnie pierdołę :) Za miesiąc odbieram swoję 3er, czy w standardzie otrzymam dywaniki welurowe, czy to któraś z opcji (model 320i msport)?

 

Tak są w standardzie

Opublikowano
Czy mi się wydaje czy w konfiguratorze zniknęła możliwość dodania "Adaptacyjnego zawieszenia M" dla wersji 330d i m340d? Czy od początku tego nie było dla tych wersji?

Zastanawiałem się nad zamianą swojej 330i na jedną z powyższych, ale chyba odpuszczę...

 

Dlaczego chcesz przejść z benzyny na diesla ?

Opublikowano
czy może ktoś orientuje się czy da się odblokować/zakodować dźwięk klaksonu razem z dźwiękiem alarmu? wiem, że na niektóre rynki alarm jest wyzwalany właśnie w tej konfiguracji czyli alarm plus klakson. sama syrena jest naprawdę cicha. pozdrawiam
Opublikowano
Panowie co polecacie do pielęgnacji skóry w aucie?

przyłączę się do pytania. btw. widziałem kierownice w x7 m50d z '2020 po 60tkm i kierownica była na maxa wyślizgana, świecąca i błyszcząca.., czy to skóra nappa czy występowały też kierownice m z jakąś inną skórą? jak utrzymać tą nappe żeby jak najdłużej utrzymać efekt 'matu'??

Opublikowano
W app. ,,my BMW,, jest zarządzanie wentylacją postojową.

Czy trzeba coś skonfigurować w aucie żeby zadziała?

 

Nie trzeba. Wentylacją możesz zarządzać z applikacji lub z auta. Niczego nie musisz dodatkowo w aucie konfigurować. Jeśli Ci nie działa z poziomu appki, to spróbuj włączyć gps w telefonie, bo z tego co próbowałem np. otwierać samochód z telefonu czy mrugać światłami to działało to tylko jak była ta opcja załączona.

Opublikowano

Hey,


Pytanie do posiadaczy trójek tych mocniejszy i słabszych z adaptacyjnym zawiasem M i rwd :mrgreen:


Czy to normalne ze to auto nawet na trybie sport na zakrętach się delikatnie przechyla( nie mówię o normalnej jeździe tylko agresywnej, dynamicznej, na granicy ) ? Czasami mam wrażenie ze auto klei a buda się wychyla, lub czuje ze auta zaraz wyleci z zakrętu :mrgreen:


Mówię się ze trójka jest nacechowana sportem, ale albo ja nie czuje rwd albo tym autem nie da sie polatać po zakrętach jak np. Hohhatchem a miałem Hyundai i30n np. :idea:

Opublikowano
Wychyla sie na nawet w sprt plus, tez to czuje mimo ze na dziurach wydaje sie ze jest decha, ale zakrety naprawde da sie szybko tym samochodem przejechac, granica jest daleko przesunieta, w sport plus robi delikatne uslizgi tylnej osi
Opublikowano
Wychyla sie na nawet w sprt plus, tez to czuje mimo ze na dziurach wydaje sie ze jest decha, ale zakrety naprawde da sie szybko tym samochodem przejechac, granica jest daleko przesunieta, w sport plus robi delikatne uslizgi tylnej osi

 


No to muszę spróbować gdzieś w bezpiecznym miejscu :mrgreen: narazie po zakrętach gorzej niż i30n , tamten jak po szynach :mrgreen:


To widzę ze nie tylko ja to czuje.

Opublikowano
Czy mi się wydaje czy w konfiguratorze zniknęła możliwość dodania "Adaptacyjnego zawieszenia M" dla wersji 330d i m340d? Czy od początku tego nie było dla tych wersji?

Zastanawiałem się nad zamianą swojej 330i na jedną z powyższych, ale chyba odpuszczę...

 

Dlaczego chcesz przejść z benzyny na diesla ?

 

A dlaczego nie? :) Tak się jakoś złożyło, że jeżdżę 2 litrowymi turbo benzynami już od dobrych 7? lat i jakoś mi się już znudziło. Te silniki się robią zbyt "liniowe" w dostarczaniu mocy - nie wiem jak to określić, takie zbyt "maślane" w odbiorze to jest. Ludzie się tym zachwycają, mi to zaczyna przeszkadzać. W mocnym Dieslu dajesz gaz i masz momentalnie kopniaka w plecy, ale co kto lubi. Wydaje mi się że może to być ostatni moment na zakup czegoś takiego jak 330d, zanim zabronią tym jeździć i wjeżdżać całkowicie do miast i to mnie kusi.

 

Mówię się ze trójka jest nacechowana sportem, ale albo ja nie czuje rwd albo tym autem nie da sie polatać po zakrętach jak np. Hohhatchem a miałem Hyundai i30n np.

 

Mamy chyba podobny konfig, to się wypowiem. Szybkie pytanie - jeździsz z włączoną kontrolą trakcji? Bo jak tak, to nawet nie ma co rozmawiać - w BMW działa ona paskudnie i wycina prawie cały "nadmiarową" moc która może trafić na koła. Samochód ma naprawdę pokłady przyczepności i nie potrzeba do tego dechy z i30N (jeździłem ;P) żeby się pobawić. Też nie ma co oczekiwać, że duża, ciężka limuzyna porobi na wąskim krętym torze i30N - co to to nie. Pojedź jednak gdzieś gdzie masz długie, szybkie łuki i będziesz zadowolony. Polecam popróbować najpierw z włączoną DTC, która pozwala na lekkie uślizgi, ale generalnie kontroluje samochód. Samochód RWD ma zupełnie inną charakterystykę niż FWD i może to latanie po zakrętach też trzeba obrać innym torem jazdy? :D Ja osobiście do FWD już nie wrócę. :)

Opublikowano

Muszę jeszcze się poczuć, hamuje mnie zawsze przechył budy bo mam stracha ze zaraz będzie laweta :mrgreen:


Rwd ma swoje plusy jak cholera, włączanie się do ruchu czy coś to przyjemność , jeszcze się poczuć zakrętów i będzie dobrze :mrgreen:

Opublikowano
Panowie, głupie pytanie - czy prawe lusterko jest fotochromatyczne? Przysiągłbym, że było, a dzisiaj jadąc patrzę, że nie jest :lol:
Opublikowano
Panowie, głupie pytanie - czy prawe lusterko jest fotochromatyczne? Przysiągłbym, że było, a dzisiaj jadąc patrzę, że nie jest :lol:

Niestety nie, w Audi wszystkie się ściemniają, w BMW przyoszczędzili.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Osobiście najbardziej mnie irytuje to , że między powierzchnią z auto przyciemnieniem a rantem lusterka wstecznego jest jakieś 1cm bez tej technologii , co często powoduje że światło od auta jadącego z tyłu oślepia właśnie przez tą przerwę :duh:
Opublikowano

Mówisz o lusterku wewnętrznym ?

To pozmieniali widzę. W serii F jest na całej płaszczyźnie. Zewnętrzne mają ramkę, ale powiem szczerze, że nigdy w życiu żadne auto mi nie wcelowało światłami w te wolne 3mm, żeby mnie to oślepiało.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Właśnie o te 6 mm nieszczęścia w lusterku wewnętrznym wstecznym mnie chodziło, w lusterku bocznym nie czuć tego ale w wewnętrznym wstecznym bardzo jest to niewygodne w nocy


IMG20210622155950.jpg

Opublikowano
Z posta na post mi imponujecie. Połowa rzeczy ja nie widzę lub mi to nie przeszkadzają. Wczoraj jechałem w nocy ja mam wszystkie fotochromatyczne - akurat wsteczne luterską to używam tylko do obserwowania - wypatrywania tępych twarzy. A tak to mogło by jego nie być - 90 % używam boczne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Z- akurat wsteczne luterską to używam tylko do obserwowania - wypatrywania tępych twarzy. .

widzę że mamy podobne zastosowania , choć czasami tez używam do podziwiania Boskich stworzeń w luksusowych SUVach marek tzw. trójce świętej :wink: :lol:

a tak na poważnie to porównanie mam z tiguanem i 115tys km spędzonych w nim , gdzie nigdy nie miałem tej przykrości że oślepia mnie światło przez tą cholerną przerwę dokoła lusterka , zmierzyłem tą przerwę w tiguanie - wynosi 4mm - ale nigdy mnie to nie przeszkadzało jak w G20

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.