Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ktoś kiedyś w dziale G30 dostał auto z podstawowym audio mimo że zamówił Harmana. Oczywiście ASO odmówiło jakiegokolwiek doposażania bo to niezgodne z technologią producenta, załatwili sprawę finansowo z tego co pamiętam.

 

Serio? :shock: A nie można odstąpić od takiej umowy po prostu? Chyba prawo konsumenta gwarantuje takie coś – zakupiony/zamówiony produkt jest niezgodny ze specyfikacją.

 

Jest tak jak Yarwa napisał. DziS rozmawiałem z moim opiekunem leasingowym i są trzy opcje:

1. załatwić sprawę finansowo

2. doinstalować brakujące wyposażenie

3. wymienić auto na zgodne ze specyfikacją

Dodatkowo ja muszę zaakceptować/nie zaakceptować jedną z opcji, więc mam ostateczne zdanie.

To dealer dostarczył auto niezgodne ze specyfikacją. W tym przypadku dobrze że kupującym jest leasing bo dealer z takim pko to raczej nie pofika.

Mimo wszystko i tak jest lipa :mad2: jestem wk@#$%^ny na maxa

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Pytanie zasadnicze, czy na pewno w zamówieniu, które podpisywałeś, był dyfer?

Jeżeli tak, to salon nie ma wyboru.

Ja bym optował za wyprodukowaniem nowego, bo ze składakiem będziesz miał potem gorzej przy odsprzedaży.

Jakie ASO? Jeśli można wiedzieć?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Zestaw doposażenia nie występuje wg katalogu więc już można się domyślać jaka będzie ich odpowiedź.
Opublikowano (edytowane)

Chyba trzeba wybrać opcję nowe auto,jest to dla mnie spory wydatek długo się do tego przygotowywałem więc chciałbym mieć wszystko na 101% .

Tak oczywiście na ofercie mam wyszczególniony "dyfer m" mam skan z moim podpisem wysłany do handlowca, taka samą ofertę oczywiście dostał leasing.

Kobieta z leasingu mówiła że dealer nie ma wyboru jak się nie zgodzę na doinstalowanie lub rabat to będą musieli dostarczyć auto zgodnie ze specyfikacją z zamówienia.

Edytowane przez woltan
Opublikowano
Jak dla mnie to wszystko brzmi rozsądnie. Jak rozumiem nie musisz dopłacać tylko poczekać. Ktoś się pomylił. Dobrze, że nie robią problemów. Przecież magicznie Ci przez noc tego auta nie wymienią w garażu na nowe.
Opublikowano
Moim zdaniem to zamówić nowe jeśli ci zależy rzeczywiście na dyfrze tak bardzo (jak nie to rabat dodatkowy) ale dodatkowo na czas oczkeiwania powinieneś mieć zastępcze. Oczywiście jeśli masz taką potrzebę.
Opublikowano

Tak to podstawowa sprawa dla mnie czy 4x4 czy ośka i dyferencjał.

Dopłacać nic nie muszę.

Tak zastępcze powinienem dostać.

Wszystko pięknie ładnie ale zobaczymy jak to będzie w rzeczywistości wyglądało.

Opublikowano
A teraz takie pytanie amatora – jak mam xDrive i zawieszenie sportowe M to czy brak tego mechanizmu różnicowego (szpery) mocno będzie odczuwalny dla mnie? :)
Opublikowano
Jak dla mnie to wszystko brzmi rozsądnie. Jak rozumiem nie musisz dopłacać tylko poczekać. Ktoś się pomylił. Dobrze, że nie robią problemów. Przecież magicznie Ci przez noc tego auta nie wymienią w garażu na nowe.

Salon jeszcze nic nie powiedział co z tym fantem ma zamiar zrobić jedynie co to stwierdził że faktycznie tej opcji nie ma.

jak masz 4x4 to w codziennym użytkowaniu nie odczujesz tego no chyba że w zakrętach "lecisz na pełnym bucie :norty: "

Opublikowano

Przerabiałem podobny problem - zamawiałem Mini , wyprodukowali ,odebrałem.

Po dwóch dniach okazało się, że auto nie ma modułu navi - był w zamówieniu.

Nie zgodziłem się na doposażenie , po 3 miesiącach odebrałem nowe auto, zgodne z zamówieniem.

Do czasu dostawy nowego auta, użytkowałem to niezgodne z zamówieniem.

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Opublikowano

Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze :mrgreen:

Wytłumaczyłem że chyba mu się w dupie poprzewracało. Po 30 minutach zadzwonił ponownie i powiedział że jutro dostanę info co mogą zaproponować, zapewnił mnie że jeśli będzie możliwość zamontowania dyfra to taka opcja będzie widoczna później w nr vin. Padło też stwierdzenie że jak będę chciał auto oddać to żebym nie robił dużych przebiegów, a najlepiej żebym nie jeździł.

Jutro mam dostać informację od dyrekcji co mogą zaproponować.

Opublikowano
Gosc nie zdaje sobie sprawy ze to on bedzie mial najwieksze nie przyjemnosci poniewaz nie zweryfikowal specyfikacji z zamowieniem przed wydaniem towaru klientowi. Jesli pracownik salonu zweryfikowalby to przed rejestracja auta to byloby najtansze dla salonu. Auto zostaloby jako nowe do sprzedania nie zarejestrowane, tobie zamowiliby nowe i zaprponowali ci rabat za dodatkowy czas oczekiwania. Teraz nie dosc ze czas sie wydluzA calego zamieszania, to bedzie ich wiecej kosztowac, bo twoje zarejestrowane auto sprzedadza jeszcze taniej. U mnie mialbym pretensje do pracownika.
Opublikowano
Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze

 

Dobre :D


"Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi"


Weź tam jutro dzwoń i przepraszaj grzecznie. Jak Ty się zachowujesz :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

powodzenia @woltan ! przykra sprawa , trzymam kciuki za rozwiązanie które Ci satysfakcjonuje

wg. ASO BMW odpowiedź na pytanie : czy brzmienie silnika/wydechu w 318i jest wzmacniane przez głośniki ?

brzmi : nie jest

Edytowane przez Krakus3
  • Moderatorzy
Opublikowano
Handlowiec skontaktował się ze mną i oznajmił że to moja wina bo nie sprawdziłem specyfikacji auta przy odbiorze

 

Dobre :D


"Nie mamy pańskiego płaszcza i co Pan nam zrobi"


Weź tam jutro dzwoń i przepraszaj grzecznie. Jak Ty się zachowujesz :lol:

 

:lol:


Cham się uprze i mu daj :lol:

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Przerabiałem podobny problem - zamawiałem Mini , wyprodukowali ,odebrałem.

Po dwóch dniach okazało się, że auto nie ma modułu navi - był w zamówieniu.

Nie zgodziłem się na doposażenie , po 3 miesiącach odebrałem nowe auto, zgodne z zamówieniem.

Do czasu dostawy nowego auta, użytkowałem to niezgodne z zamówieniem.

W Porsche robią tak samo. Także chyba musisz zostać przy tej opcji: jeździsz odebranym dopóki nie dostarczą Ci nowego zgodnego z zamówieniem.

Weź napisz, które to salon.

Opublikowano

Dziś z samego rana zadzwonił dyrektor salonu i bardzo przepraszał za zaistniałą sytuację, ewidentnie wina jest jest po ich stronie.

Dyfra nie można doinstalować, Pan delikatnie zapytał czy widzę szanse na załatwienie sprawy rabatem, ja wytłumaczyłem że to dla mnie ważna sprawa i chciałbym nowe auto zgodne ze specyfikacją. Pan jeszcze kilka razy przepraszał i oczywiście nie ma problemu auto wymienią.

Poprosił mnie jeszcze o to abym auto jak najszybciej zwrócił, umowa z leasingiem zostanie rozwiązana i na czas oczekiwana na nowe auto dostanę samochód zastępczy. Wszystko oczywiście ustali z leasingiem, dziś powinienem też dostać info kiedy auto będzie wyprodukowane.

Nastawiałem się na chore jazdy i przepychanki a tu takie miłe zaskoczenie, zobaczymy jeszcze jak to wszystko finalnie będzie wyglądać.

  • Moderatorzy
Opublikowano
To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.
Opublikowano
To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.

 

O ile to faktycznie błąd salonu... bo jeśli w zamówieniu wszystko się zgadzało, to raczej w takiej formie to trafia do fabryki.

Wobec czego może to fabryka popełniła błąd?

Opublikowano
To tylko potwierdza że salony mają coraz mniejszą rację bytu. Kliknąć w konfiguratorze www, wysłać zamówienie bezpośrednio do producenta, margines błędu zerowy.

 

Ciekawe czy trzeba będzie kasować ciasteczka żeby wylosować większy rabat, tak jak to bywa z biletami lotniczymi :mrgreen:.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Myślę że po zwolnieniu tysięcy doradców będą mogli dawać rabat z automatu :D A tak na serio to coraz głośniej się mówi o tym że niedługo polityka rabatowania zmieni się diametralnie - będzie zależna wyłącznie od producenta, to kolejny gwóźdź do salonowej trumny.
Opublikowano
Hej! Zauważyłem dzisiaj stojąc przodem w garażu do ściany, że reflektory skręcają tylko w prawo. Mam światła laserowe. Czy wobec tego jest z nimi jakiś problem? Czy powinny również skręcać w lewo? Jak to u Was wyglada?

 

Nie sprawdzałem na postoju ale podczas jazdy skręcają w lewo jak i w prawo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.