Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano
Pilotem bez problemu. No i klapa otwiera się do góry dzięki sprężynom, przewaga elektrycznej jest przy zamykaniu.
Opublikowano

Witam,

Czy ktoś z Kolegów założył do wersji benzynowej osłoną dźwiękochłonną na pokrywę silnika (51487434845) ?

Już nawet nie chodzi o to funkcję dźwiękochłonną tej izolacji, ale bardziej jako osłonę przed przegrzewaniem od silnika.

Opublikowano

Witam.

Nie działa u mnie funkcja "oprowadzenie do domu" mogę ustawić nawet 240sek A po zamknieciu auta wszystko zaraz gaśnie. Miał ktoś tak? Funkcja powitanie pożegnanie jest zaznaczona, po otwarciu samochodu swiatla się zapalają.

Opublikowano
Witam,

Czy ktoś z Kolegów założył do wersji benzynowej osłoną dźwiękochłonną na pokrywę silnika (51487434845) ?

Już nawet nie chodzi o to funkcję dźwiękochłonną tej izolacji, ale bardziej jako osłonę przed przegrzewaniem od silnika.

 

Hey ale jak niby izolator ma chronić silnik przed przegrzewaniem :)

On raczej może być jego powodem.

Nie poprawiałbym fabryki, gorsze odprowadzanie ciepła przez maskę, może minimalnie podnieść temperaturę plastików na górnej części silnika i skrócić ich żywotność na moje.

Opublikowano
Części posiadanie aktywnego tempomatu oznaczA, za można korzystać z klasycznego bez kontroli dystansu ? Jak ze zużyciem hamulców w tym rozwiązaniu ?
***** ***
Opublikowano
Części posiadanie aktywnego tempomatu oznaczA, za można korzystać z klasycznego bez kontroli dystansu?

Nie można wyłączyć kontroli dystansu.

Są cztery ustawienia dystansu.

W polskich warunkach ma sens tylko najkrótszy.

Opublikowano
Części posiadanie aktywnego tempomatu oznaczA, za można korzystać z klasycznego bez kontroli dystansu?

Nie można wyłączyć kontroli dystansu.

Są cztery ustawienia dystansu.

W polskich warunkach ma sens tylko najkrótszy.

Czemu tylko najkrótszy

***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano
Bo ludzie nie potrafią jeździć i trzymać normalnej odległości. Będą ci wjeżdżać przed maskę a tempomat będzie nagle hamował.
Opublikowano

Czołem,


Ktoś podpowie o co chodzi z tym co ludzie piszą odnośnie braku stabilności G20 przy wyższych prędkościach autostradowych?

W nadchodzącym tygodniu mam zamiar podpisać zamówienie (318i, bez zawieszenia M) i trochę mnie martwią te "słuchy".


Mam obecnie Focusa MK3 za 60k i jeździ rewelacyjnie po autostradach. Jakoś trudno mi uwierzyć, że G20 za 150k słabo się zachowuje przy podobnych prędkościach.

Byłem na jeździe próbnej ale nie było mi dane wyjechać na autostrady (tylko trójmiejska obwodnica, a tam wiatru nie ma). W ogóle w bezpośrednim porównaniu to powiedziałbym, że G20 318i jeździ tak jak mój Focusik :)


Ktoś coś podpowie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W ogóle w bezpośrednim porównaniu to powiedziałbym, że G20 318i jeździ tak jak mój Focusik :)

Jaki jest sens kupować auto dwa razy droższy ,jak jeździ tak samo jak Twój Focusik ? :roll:

tu jest wątek na temat stabilności :

https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=215&t=364443

Opublikowano
Modne te niestabilnści. W g30 tez tym straszyli, a jeżdzę od maja 2019r, 35tyś zrobione i zero problemów. Podobno audi prowadzi się lepiej, poliftowa, sprawdzina, tansza nawet ciut z tym 2.0 150 koni lub 163 diesel bo wsparcie ma 20%. Ja zamowilem 318i i zobaczymy :)
Opublikowano
Czołem,


Ktoś podpowie o co chodzi z tym co ludzie piszą odnośnie braku stabilności G20 przy wyższych prędkościach autostradowych?

W nadchodzącym tygodniu mam zamiar podpisać zamówienie (318i, bez zawieszenia M) i trochę mnie martwią te "słuchy".


Mam obecnie Focusa MK3 za 60k i jeździ rewelacyjnie po autostradach. Jakoś trudno mi uwierzyć, że G20 za 150k słabo się zachowuje przy podobnych prędkościach.

Byłem na jeździe próbnej ale nie było mi dane wyjechać na autostrady (tylko trójmiejska obwodnica, a tam wiatru nie ma). W ogóle w bezpośrednim porównaniu to powiedziałbym, że G20 318i jeździ tak jak mój Focusik :)


Ktoś coś podpowie?

 

tez mialem Focusa MK3 i teraz mam podobna konfiguracje do tej, ktora chcesz zamowic i mimo, ze Focus prowadzi sie najlepiej w klasie to jednak roznica w ogólnym komforcie jazdy jest znaczna, takze na autostradzie. Wyciszenie, dzwiek silnika - niebo a ziemia. samochod elegancko sunie po nawierzchni, czuc wiekszy rozstaw osi. Do 160km/h ze stabilnoscia nie ma zadnych problemow, szybciej nie jezdze. To nie Octavia ;D Tylko strasznie sie robale do szyby kleją i trzeba to potem ostro szorować, nie chce schodzić.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
czy oświetlenie tylnych lamp zewnętrznych w G20 różni się w zależności od wersji wyposażenia ?
Opublikowano
Dokładnie jak mówi przedmówca, w wersjach spalinowych działa wentylacja, w hybrydzie wszystko.

Nie da się w Europie mieć w wersji spalinowej ogrzewania i chłodzenia związanego z odpalaniem auta zdalnie.

W Volvo można:)

Opublikowano
czy oświetlenie tylnych lamp zewnętrznych w G20 różni się w zależności od wersji wyposażenia ?

 

Tylne lampy we wszystkich wersjach takie same .

89fd7c4724419b3am.jpg
Opublikowano

Hej, czy wiecie czy w "Systemy asystujące kierowcy Professional" znajduje się asystent jazdy w korku ? ten w ktorym auto jedzie samo do jakieś predkości w korku ?

niby mi handlowiec potwierdził że tak ale jakoś pewien nie byl

Opublikowano (edytowane)
Hej, czy wiecie czy w "Systemy asystujące kierowcy Professional" znajduje się asystent jazdy w korku ? ten w ktorym auto jedzie samo do jakieś predkości w korku ?
Tak, mam tę opcję, genialne w korkach, na bramkach, itp. Do jakiejś prędkości (20 km/h? 30 km/h?) nie musisz w ogóle dotykać kierownicy. Edytowane przez KombiFan
Opublikowano
Hej, czy wiecie czy w "Systemy asystujące kierowcy Professional" znajduje się asystent jazdy w korku ? ten w ktorym auto jedzie samo do jakieś predkości w korku ?
Tak, mam tę opcję, genialne w korkach, na bramkach, itp. Do jakieś prędkości (20 km/h? 30 km/h?) nie musisz w ogóle dotykać kierownicy.

 

a masz na kierownicy takie swiecące oznaczenia jak tutaj:

g20steering.png

Opublikowano
Tak, mam tę opcję, genialne w korkach, na bramkach, itp. Do jakieś prędkości (20 km/h? 30 km/h?) nie musisz w ogóle dotykać kierownicy.

 

a masz na kierownicy takie swiecące oznaczenia jak tutaj:

g20steering.png

Tak. Przy większych prędkościach, kilka sekund po puszczeniu kierownicy, zapalają się (albo mrugają?) na żółto/pomarańczowo. Czerwony jak na zdjęciu to przy braku reakcji na ostrzeżenie.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Ja nie mam tych światełek i nie mam systemów asystujących Pro, tylko "aktywny regulator prędkości z systemem stop&go" i też porusza się w korku ale poniżej 30 km/h kiedy się zatrzyma i nie ruszy w ciągu kilku sekund trzeba nacisnąć gaz (mniej wygodne) lub resume na kierownicy (bardzo wygodne).
Opublikowano

Ja też muszę czasem naciskać resume, ale nie jest to uciążliwe.

Druga różnica to chyba maksymalna prędkość, do której działa adaptacyjny tempomat - w podstawowej wersji 160, a w rozszerzonej 210?

  • Moderatorzy
Opublikowano
U mnie działa do 210 :shock: Resume jak najbardziej wygodne, do końca nie wiedziałem czy będę miał asystenta jazdy w korku (bo tak mocno są poinformowani handlowcy) ale na szczęście jest :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.