Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chyba, że jazda na krawędzi... wtedy docenisz rozgrzane 4S. W innym przypadku bierz 4 lub lepiej 5. Do codziennej jazdy być może nawet bardziej komfortowe i bezpieczne. Dają wcześniej znać  o zbliżającym się uślizgu, zwłaszcza jak lubisz jeździć bez kagańców. 4S to raczej do sport+ dla wtajemniczonego drivera, inaczej nie dostrzerzesz jej zalet. Nie skrócą drogi hamowania vs inne równie dobre premium ale pozwolą szybciej wjechać i wyjechać z zakrętu z sposób bardziej kontrolowany dobremu driverowi. Sam nim nie jestem ale dostrzegam cechy 4S. Na pewno nie są to najlepsze opony do wszystkiego. Bardziej do wszystkiego/na co dzień polecałbym Conti Sport Contact 7. Zawsze lubiłem Conti Sport ale moich dwóch kolegów ma je w nowych, mocnych autach 400KM+ i bardzo chwali jako daily.

Opublikowano

Nie kupujcie pilot sport 4s do jazdy na codzień, nie rozgrzewają się szybko i wtedy są gorsze niż zwykłe 4. 4s Tylko jeśli połowę czasu spędzacie na torze 

Opublikowano

Też polecam na co dzień Conti Sport Contact 7. Fajnie kleją od samego startu . 

Opublikowano
W dniu 4.01.2025 o 10:17, Lutek T napisał(a):

Cześć wszystkim jako nowy forumowicz. Zamówiłem G20 w kolorze Blue Arctic Race. Co jest z tym kolorem "nie tak", że nie ma go ani w galerii forum na żadnym aucie, ani w salonach, ani na żadnej sztuce wśród aut dostępnych od ręki na stronach bmw? Można powiedzieć, że zamówiłem w ciemno, bo jedynie na filmiku na YT mogłem zobaczyć

Ja go mam, jest super, to była świetna decyzja, też w ciemno plus YT 😉

Ogólnie uważam, że Portimao i Skyscraper są fajniejsze, ale... Portimao mi się opatrzyło, momentami wygląda trochę resorakowo i jest też zbyt bardzo "patrz na mnie" 😆 więc zrezygnowałem, mimo, że mi się czysto kolorytycznie podoba chyba najbardziej... Skyscraper natomiast pasuje do auta idealnie, ale... no jest szary, trochę mi się to kłóciło, nie chciałem aby moje auto było kolejnym szarym. Do tego jak widziałem je kilka razy w kiepskiej pogodzie jak jest pochmurno i wygląda wtedy tak bardzo szaro, każde auto wygląda w taki dzień średnio, ale tu tak wyjątkowo blado prezentowało.

Arctic race to w sumie połączenie tych kolorów, ma jakiś kolor, ale nie jest oczojebny przy tym. A do tego... innych takich nie ma 😃

Opublikowano

Dla mnie portimao za blady. Przy niebieski Stingerze wygląda słabawy. San Marino.... W salonie kiedyś widziałem te dwa obok siebie... Przepaść.

Opublikowano

Dzięki Koledzy za komentarze wyboru koloru. Nie mam potrzeby wyróżniania się, ale też nie jest to dla mnie problemem (mam też czerwoną Atecę), więc ten Arctic wydał mi się idealny. Skyscraper faktycznie też OK, no ale właśnie...szary.

Mam jeszcze jedno pytanie, tak z ciekawości. Czy żadna wersja silnikowa nie ma wygłuszenia maski od spodu? 

Opublikowano

Drodzy,

mam G21 320d i po 2 latach bezawaryjnej jazdy pojawił mi się na desce Check Engine :(. Jak wejdę w status auta - brak komunikatu/powodu wyświetlenia checkcontrol.

Gdzie byście proponowali z tym pojechać we Wrocławiu? ASO mimo wysokich cen, czy coś w stylu Stando lub inny mechanik poza ASO?

Opublikowano

jeżeli nie masz PRI, to ja bym chyba zaczął w zasadzie od jakiegokolwiek pobliskiego i poważnie wyglądającego zakładu, żeby tylko sprawdzili co to za błąd. 

Uważam, że w Teamie albo w Inchcape też Ci pewnie to sprawdzą za darmo, jeżeli akurat nie trafisz na jakiś gorący moment - mi np. w Teamie kiedyś za friko przy okazji serwisu olejowego naprawili w F30 klamkę, w której ewidentnie coś się poluzowało. Zawsze trafiam tam na super miłą obsługę serwisową. 

Opublikowano
7 godzin temu, Lutek T napisał(a):

Dzięki Koledzy za komentarze wyboru koloru. Nie mam potrzeby wyróżniania się, ale też nie jest to dla mnie problemem (mam też czerwoną Atecę), więc ten Arctic wydał mi się idealny. Skyscraper faktycznie też OK, no ale właśnie...szary.

Mam jeszcze jedno pytanie, tak z ciekawości. Czy żadna wersja silnikowa nie ma wygłuszenia maski od spodu? 

340i z tamtego roku czyli LCI ma wygłuszenie.

Opublikowano
1 godzinę temu, rallyfun napisał(a):

Drodzy,

mam G21 320d i po 2 latach bezawaryjnej jazdy pojawił mi się na desce Check Engine :(. Jak wejdę w status auta - brak komunikatu/powodu wyświetlenia checkcontrol.

Gdzie byście proponowali z tym pojechać we Wrocławiu? ASO mimo wysokich cen, czy coś w stylu Stando lub inny mechanik poza ASO?

Stando nie musi być tańsze od ASO, ja bym raczej do ASO podjechał niech zczytają błędy i powiedzą co i jak. Nie powinieneś za to dużo zapłacić. Potem będziesz się zastanawiał. Jak auto ma 2 lata i nawet po gwarancji to często ASO bezkosztowo może podjąć się naprawy. Chyba, że auto z US po przejściach ale jak serwisowane regularnie i bez widocznych tuningów jest duża szansa... GL

Opublikowano (edytowane)
10 godzin temu, macste napisał(a):

Stando nie musi być tańsze od ASO, ja bym raczej do ASO podjechał niech zczytają błędy i powiedzą co i jak. Nie powinieneś za to dużo zapłacić. Potem będziesz się zastanawiał. Jak auto ma 2 lata i nawet po gwarancji to często ASO bezkosztowo może podjąć się naprawy. Chyba, że auto z US po przejściach ale jak serwisowane regularnie i bez widocznych tuningów jest duża szansa... GL

Dzięki

Auto z 2020 kupione w ASO RFN po I właścicielu i na gwarancji. Niestety gwarancja skończyła się niecały rok temu.

 

I teraz uwaga - Inchcape sama diagnostyka 1030 PLN (o my good!) 😞 Jestem osobą prywatna więc cena zabójcza.

Edytowane przez rallyfun
Opublikowano (edytowane)

Zainwestuj w interfejs diagnostyczny, przyda Ci się jeszcze potem do kodowania - a wstępną diagnozę zrobisz sam 😉

Edytowane przez komoornik
  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, rallyfun napisał(a):

Dzięki

Auto z 2020 kupione w ASO RFN po I właścicielu i na gwarancji. Niestety gwarancja skończyła się niecały rok temu.

 

I teraz uwaga - Inchcape sama diagnostyka 1030 PLN (o my good!) 😞 Jestem osobą prywatna więc cena zabójcza.

podjedź do Teamu, w moim przypadku tam w 4/5 przypadków jest taniej. Podjedź i powiedz, że Ci się pojawił check w długi weekend i akurat przejeżdżałeś i pomyślałeś, że wpadniesz zapytać o pomoc w diagnozie. Mnie często obsługuje Pan Błażej Myśka, bardzo sympatyczny człowiek.  

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, rallyfun napisał(a):

Dzięki

Auto z 2020 kupione w ASO RFN po I właścicielu i na gwarancji. Niestety gwarancja skończyła się niecały rok temu.

 

I teraz uwaga - Inchcape sama diagnostyka 1030 PLN (o my good!) 😞 Jestem osobą prywatna więc cena zabójcza.

Spróbuj w innym ASO. Mnie rozebrali całe przednie zawieszenie szukając stukania, auto stało dwa dni i nie zapłaciłem ani grosza w Mcars w Krakowie 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
5 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

podjedź do Teamu, w moim przypadku tam w 4/5 przypadków jest taniej. Podjedź i powiedz, że Ci się pojawił check w długi weekend i akurat przejeżdżałeś i pomyślałeś, że wpadniesz zapytać o pomoc w diagnozie. Mnie często obsługuje Pan Błażej Myśka, bardzo sympatyczny człowiek.  

Może dlatego, że serwisuję w Inch mam taniej. Kiedyś wyceniałem dwie usługi w Teams i było drożej, w Stando ku mojej zdziwieniu również (sama robocizna). W Teams powiedzieli mi że jak robią wymianę oleju to tylko na swoich materiałach które są parokrotnie droższe... może tak trafiłem ale raczej do nich nie wrócę. Aczkolwiek próbuj jak sugeruje Jacek (fan Zeppelinów :)? Napewno warto sprawdzać bo są duże rozbieżności, osoba, dzień,  humor... szkoda że tak jest. Życie...

Opublikowano

Szybkie pytanie dotyczące foteli sportowych w M-pakiecie z ręczną regulacją i tapicerką materiałową. W innym wątku na forum jest informacja, że fotele te nie posiadają regulacji kąta nachylenia siedziska (tzw. kołyska, regulowana osobną wajchą) a opcja ta została usunięta z ręcznych foteli w czasie pandemii. Miałem przedlifta z fotelami ręcznymi i tam było regulowane tylko siedzisko kierowcy. Przy konfigurowaniu nie przyszło mi do głowy, że może teraz jakiejś regulacji brakować, z resztą w konfiguratorze piszą, że ta regulacja jest. Dzwoniłem, żeby dopytać i sprzedawca w salonie gdzie zamówiłem auto powiedział, że tej regulacji nie ma. Dzwoniłem do innego salonu i tam twierdzą, że ta regulacja jest zarówno w ręcznych jak i w elektrycznych fotelach. W trzech salonach, w których byłem wszystkie auta jak na złość miały regulację elektryczną i tam ta regulacja była. Mam już mętlik w głowie. Jak to jest faktycznie w LCI2 do produkcji?

image.thumb.png.d86d5e759254c7abf38f3d50b28bab9a.pngimage.thumb.png.811e8c18297908f9e64ac50e490a2d6d.png

Opublikowano
14 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

podjedź do Teamu, w moim przypadku tam w 4/5 przypadków jest taniej. Podjedź i powiedz, że Ci się pojawił check w długi weekend i akurat przejeżdżałeś i pomyślałeś, że wpadniesz zapytać o pomoc w diagnozie. Mnie często obsługuje Pan Błażej Myśka, bardzo sympatyczny człowiek.  

Po Inchape zadzwoniłem do Teamu - powiedzieli - 750 PLN. Też nie malu ale 1030 PLN zabiło mnie. Nie przeczytałem na czas Twojego komentarza. Mogłem tak zrobić - bez telefonu po prostu podjechać

Opublikowano (edytowane)
15 godzin temu, komoornik napisał(a):

Zainwestuj w interfejs diagnostyczny, przyda Ci się jeszcze potem do kodowania - a wstępną diagnozę zrobisz sam 😉

No właśnie chcę ale zacząłem czytać i widzę, że do serii G to bardziej skomplikowane niż do F. Chciałbym kupić tak jak piszesz coś co nie tylko odczyta/skasuje błędy ale zakoduje np. start-stop, odblokuje YouTube. Żeby to zrobić to rozumiem że albo ODB linkCx za ponad 200 pln i bimmercode albo Enet + sys który nie jest easy do zdobycia

Edytowane przez rallyfun

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.