Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

kupiłem gumowe dywaniki.

zauważyłem, że te od kierowcy nie mają miejsca na zaczepy rzepowe, a te od pasażera mają. o co to chodzi? 

do tego mam dwa takie przyczepy z velcro

 

IMG_9891.jpeg

IMG_9890.jpeg

IMG_9889.jpeg

Opublikowano

potwierdzone info - pani od dealera ubiera to sprawnie w „zmianę technologii” 😂 

 

no i cześć 🙂 nie mamy Pana płaszcza i co nam Pan zrobi.

Opublikowano

Myślę, że to nadinterpretacja. Oszczędzają 10 gr na aucie za 200k? No proszę... U mnie nie ma od spodu dywaników żadnych rzepów czy to kierowca czy pasażer i też dodane takie 2 rzepy nie wiem po co. Ku mojemu wielkiemu zaskoczeniu rzepy w aucie "przyczepiają" się do tych gumowych wydrążonych miejsc od spodu dywanika i jest git! Zresztą nawet bez tego to dywanik jest tak gruby i ciężki, że i bez tego by się trzymał. Nie doszukujmy się problemów i tym podobnych. Zaraz komuś nie będzie pasować, że wycieraczka ma jaśniejszą gumę a kiedyś miała ciemniejszą, jak nie było tych "oszczędności" 😉

Opublikowano

Ale my się przecież tylko nabijamy. Chodzi o ogólny trend, w którym najczęściej coś jest zabierane, a nie dokładane przy czym cena zostaje taka sama 😉 Mi te rzepy do niczego niepotrzebne, po prostu zauważyłem, że mam dwa dywaniki i każdy inaczej wykończony, więc nie wiedziałem czy coś jest nie halo. Z reguły spodziewasz się takiej samej "technologii" w obu dywanikach na obie strony. A tak zupełnie serio to myślę, że w pierwotnej wersji dywaniki były robione tak jakby miały być wkładane zamiast materiałowych (stąd rzepowe krążki), natomiast teraz zamysł jest taki, aby je kłaść na dywaniki materiałowe (jak robi pewnie 95% użytkowników).

Dlatego na pocieszenie dostajesz jeden taki, a drugi taki xD 😉 Dlaczego je mieszają to wie tylko BMW, użytkowo to bez znaczenia. 

Opublikowano
12 godzin temu, mpiech88 napisał(a):

Z jakich środków korzystacie do pielęgnacji wnętrza (ekran, kokpit, boki, tapicerka materiałowa) ? 

Cześć,

ekran Aqua NO Streaks

plastiki Cleantle Interior Dresing i Interior cleaner lub QD w zależności co zastanie 😉

 

Opublikowano

Cześć, mam takie pytanko.

Dzisiaj odebrałem swoją nową bmkę G21 340d i zauważyłem problem z ładowarką indykcyjną. Ładowarka indukcyjna wydawała się działać, ale pomimo tego, pod koniec podróży poziom naładowania baterii w moim telefonie spadł z 70% do 30%.

Opublikowano
29 minut temu, rlapin napisał(a):

Cześć, mam takie pytanko.

Dzisiaj odebrałem swoją nową bmkę G21 340d i zauważyłem problem z ładowarką indykcyjną. Ładowarka indukcyjna wydawała się działać, ale pomimo tego, pod koniec podróży poziom naładowania baterii w moim telefonie spadł z 70% do 30%.

Ale po co używasz tego badziewia? Telefon się od tego tylko grzeje, a prędkości ładowania są żałosne. Jeśli używasz Android auto to bateria będzie zużywana bardzo szybko: 2h lub mniej. Do tego Android auto samo nagrzewa telefon co ogranicza ładowanie. Ja używam ładowarki 45w po kablu i to jest jedyną sensowana opcja. 

Opublikowano

Pewnie oczekiwał, całkiem słusznie imho, że w aucie premium odebranym w 2024 roku ładowarka będzie szybka i jeszcze chłodzona. Rzeczywistość, podobnie jak w kilku innych kwestiach technologicznych, niestety okazała się inna 🙁

Mi bez AA coś tam ładuje, z AA bateria utrzymuje poziom, telefon robi się bardzo ciepły, ale nie przegrzewa się. Ale mówię tu o użytkowniku tak do około 1h. Normalnie z AA nie korzystam bo audio brzmi jak kupa, denerwuje mnie ten minimalny, ale jednak lag i słabsza rozdzielczość niż idrive.

  • Lubię to 1
Opublikowano
Godzinę temu, i043W napisał(a):

Pewnie oczekiwał, całkiem słusznie imho, że w aucie premium odebranym w 2024 roku ładowarka będzie szybka i jeszcze chłodzona. Rzeczywistość, podobnie jak w kilku innych kwestiach technologicznych, niestety okazała się inna 🙁

Mi bez AA coś tam ładuje, z AA bateria utrzymuje poziom, telefon robi się bardzo ciepły, ale nie przegrzewa się. Ale mówię tu o użytkowniku tak do około 1h. Normalnie z AA nie korzystam bo audio brzmi jak kupa, denerwuje mnie ten minimalny, ale jednak lag i słabsza rozdzielczość niż idrive.

Mi sprzedawca od początku odradzał przy konfiguracji uwzględnienie ładowarki indukcyjnej. Niewypał i tyle z tą ładowarką w G20 w LCI2

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
7 godzin temu, darosso napisał(a):

Mi sprzedawca od początku odradzał przy konfiguracji uwzględnienie ładowarki indukcyjnej. Niewypał i tyle z tą ładowarką w G20 w LCI2

100% racja 😉 

male-bmw-2.png
Opublikowano

Gdy zamawiałem swoje preLCI, to ładowarka indykcyjna i tak była niedostępna. Wkrótce po odebraniu auta zamówiłem dedykowaną ładowarkę od przyjaciół z Chin. Działa całkiem nieźle i kosztowała ułamek wbudowanej.

Podczas tras, z włączonym Yanosikiem telefon faktycznie mocno się nagrzewa, ale na co dzień jest zdecydowanie wystarczająca.

Opublikowano

Nie przesadzajcie. Ładowarka nie jest idealna ale nie mam z nią problemów z Samsungiem S21FE i S23. Telefon się doładowuje przy włączonym wifi, bluetooth, transfer danych, GPS. Android auto i prądożerny Yanosik. Miałem z 2x przypadek że S21FE się przegrzał, tzn dał komunikat że ogranicza ładowanie bo temperatura za wysoka (bez Yanosika nigdy) i to tylko w bardzo gorący dzień. Poza tym śmiga wszystko ładnie.

Bawiliście się z ustawieniami "szybkość ładowania bezprzewodowego"? Rozumem, że różne telefony mogą mieć inaczej realizowane ładowanie indukcyjne. U mnie jest tak jak napisałem powyżej. 

Opublikowano

Hej,

Nie jest idealna, ale bez przesady, działa dostatecznie a że telefon się grzeje...to normalne przy włączonych wszystkich interfejsach RF i jeszcze ładowaniu indukcyjnym. Dodatkowe case na telefonie też nie pomaga. Marudzicie strasznie ;-). Swoją drogą, gdzie jest to ustawienie "szybkość ładowania bezprzewodowego"?

Druga sprawa audio z AA. Masz na myśli Spotify? Ja mam Harmana i porównywałem Spotify z AA i Spotify z aplikacji BMW. Ten z AA gra o niebo lepiej, jakby przechodził dodatkową korekcję. Ten z aplikacji w BMW słabo...

A co do podstawowego audio, nie Harman...to tu się zgodzę... audio jak w Fabii, dlatego od razu wziąłem Harmana, który i tak nie jest tak dobry, jak jakieś lepsze audio w moim poprzednim Volvo V40... R

Opublikowano
47 minut temu, robiw napisał(a):

Hej,

Nie jest idealna, ale bez przesady, działa dostatecznie a że telefon się grzeje...to normalne przy włączonych wszystkich interfejsach RF i jeszcze ładowaniu indukcyjnym. Dodatkowe case na telefonie też nie pomaga. Marudzicie strasznie ;-). Swoją drogą, gdzie jest to ustawienie "szybkość ładowania bezprzewodowego"?

Druga sprawa audio z AA. Masz na myśli Spotify? Ja mam Harmana i porównywałem Spotify z AA i Spotify z aplikacji BMW. Ten z AA gra o niebo lepiej, jakby przechodził dodatkową korekcję. Ten z aplikacji w BMW słabo...

A co do podstawowego audio, nie Harman...to tu się zgodzę... audio jak w Fabii, dlatego od razu wziąłem Harmana, który i tak nie jest tak dobry, jak jakieś lepsze audio w moim poprzednim Volvo V40... R

Mam podstawowe audio w g21 i z ubolewaniem mogę stwierdzić ze w Astrze J , o kilka stopni lepsza jakość dźwięku. 

Opublikowano
Godzinę temu, Vanders napisał(a):

Mam podstawowe audio w g21 i z ubolewaniem mogę stwierdzić ze w Astrze J , o kilka stopni lepsza jakość dźwięku. 

Dlatego nawet przez chwilę do głowy mi nie przyszło, żeby nie wziąć HK, które i tak nie nie umywa do B&W w Volvo. To jest akurat wielka skucha tego modelu...na szczęście to HK nie było jakieś przesadnie drogie...

Opublikowano

Ja może też wybrałbym teraz Harmana - nie wziąłem tego, bo jak testowałem na postoju, to audio było naprawdę zadowalające - i nadal jest. Ale podczas jazdy jest "tak sobie". Tragedii nie ma. HK jest troszkę lepszy, postęp o pół kroku, ale niestety tylko tyle - adekwatnie do ceny. Skoro w BMW gumiaki na podłogę kosztują tysiaka, no to audio za 2 tysiaki cudów robić nie może. 

Ale w testówce G60 posłuchałem B & W i to jest totalnie inna liga, plus auto lepiej wyciszone niż trójeczka. No ale B & W kosztuje tyle co trzy hamany, więc wiadomo... 

Opublikowano

Apropo Harmana: 

Prawda jest taka, że auto to fatalna akustyka i miejsce odsłuchowe, a porządne audio to trzeba sobie samemu zrobić, wraz z wygłuszeniem. 

Opublikowano

Fajna reklama od firmy, która sprzedaje nagłośnienie do aut. Co innego mają powiedzieć 😉

Harman gra bardzo dobrze, szczególnie jak ktoś sobie go odpowiednio skonfiguruje w ustawieniach iDrive.

Nie każdy chce rozbebeszać nowe auto i ryzykować utratą gwarancji na niektóre elementy. Dla mnie trójka skonfigurowana bez Harmana byłaby skreślona.

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

a to ja mam zupełnie inne wrażenia - HK jest lepszy, ale tylko trochę. jak wspomniałem, to są głośniki w cenie gumiaków i zapaszka do auta, więc oczekiwanie i robienie z tego bardzo dobrego audio pada już właśnie w konfrontacji z ceną. Marka jest premium a cena za głośnik jak za wunderbauma, no sorry, czego się spodziewać.

Co nie zmienia faktu, że jak na odrobinkę lepsze audio przy odrobinkę wyższej cenie to jednak warto dopłacić. ja miałem to wziąć, ale kombinowałem z konfiguracją i zwyczajnie mi umknęło przy ostatnim klikaniu. no i peszek, ale też nie ma co rozpaczać, różnica w moich uszach nie jest ogromna (przy czym nie wykluczam, że w mojej testówce ktoś coś poprzestawiał w ustawieniach i może dlatego dla mnie różnica nie była gigantyczna - skoro chłopaki piszą, że jednak jest o wiele lepiej). 

Edytowane przez JacekLZ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.