Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
9 minut temu, i043W napisał(a):

To co ja niby kupiłem w takim razie za światła, że wycinają, a nie są to matrycowe LEDy?

Serio, ja myślałem, że w 2024 matrycowe to chyba w kompakty się pakuje już w najwyższych wersjach, że nie jest to nic specjalnego.

"Matrycówek z pierdylionem ledów". Policz u siebie a potem idź do salonu Audi zobaczyć światła w Audi A8. U siebie policzysz ledy w 5s, w tym drugim nie starczy Ci życia... taka sytuacja.

Opublikowano (edytowane)

No dobra , ale to jadę na krótkich i daje dolny przycisk w lewej manetce i tyle, tak? Ma przełączać sam i wycinać? W XC60 poprzednim miałem to realizowane bixenonem. Tam dawało się długie i wtedy aktywne było wycinanie , jak się jechało na krótkich, to po prostu jechało się na krótkich. Jak dawało się długie, to auto jechało cały czas na długich i adaptowało je do warunków, wycinało auta z przeciwka, czy jadące przede mną, w mieście, jeśli widziało latarnie, zrzucało na krótkie itp. Można było w menu dezaktywować tryb adaptacyjny i wtedy były klasyczne krótkie i długie światła zmieniane przez kierowce

Edytowane przez maxox
Opublikowano (edytowane)

no i w G20 jest dokładnie tak samo, tylko ustawiasz adaptive i zapominasz o tym, że trzeba cokolwiek zmieniać. pojedź sobie gdzieś za miasto, gdzie nie ma latarni.

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano (edytowane)

wczoraj pół dnia nie uruchamiał mi się Car Play i ponownie ten komunikat.

Eh. inna historia - ostatnio zapaliła mi się taka ikona - nagle w trakcie jazdy po prostej drodze, żadnego auta przede mną. po około minucie zgasła.

 

 

 

dodatkowe pytanie o podgrzewane fotele - czy to jest OK, że grzany fotel po około 5 minutach się wyłącza? One działają w jakiś przerywany sposób? Jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem albo dostosowanie do temperatury we wnętrzu? Dzisiaj zmarznięty po treningu wsiadłem do samochodu i uruchomiłem grzanie. Po kilku km jazdy zauważyłem, że fotel nie grzeje. Mam wrażenie, że tak samo było z kierownicą, że przestała grzać po kilku minutach. 

IMG_9765.jpeg

IMG_9861.jpeg

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Nie zdecydowanie nie powinny przerywać. U mnie to przeważnie ja sam wyłączam jak już się robi w aucie za ciepło.

Co do tej ikonki to akurat tej nie miałem ale miałem już dwa razy jakieś dziwne komunikaty które się już później nie pojawiały. Troszkę strach się bać jak takie auto będzie funkcjonować po gwarancji mając w sobie taką masę elektroniki. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

muszę jeszcze to sprawdzić, bo może byłem tak wychłodzony, że było mi tego ciepła za mało. 

Generalnie to ja na razie widzę naprawdę masę niedociągnięć i bugów. na szczęście na razie nic poważnego, ale irytuje to. A mam samochód od 1,5 miesiąca. Moim zdaniem jakość jest daleko za ceną. Ciekawi mnie jak jest np. w mercedesie. 

Opublikowano (edytowane)

O, ta sama ikonka mi się zapala czasem - zaczęła jak była mgła - to ostrzenie że mogą nie działać systemy antykolizyjne. Ale przed chwilą wyjechałem i nie było mgły i też się zapaliła na chwilę. Być może szyba jest brudna albo radar w zderzaku, nie wiem które z nich odpowiada za awaryjne hamowanie.Ledy dzialają. Innych zaburzeń działania nie widzę . Co do kierownicy i siedzeń ja naciskam przycisk i głosowo najczęściej każe jej wyłączyć fotel i kierownicę bo za ciepło. To się gdzieś ustawia w menu, że ma się włączać lub nie włączać samo albo na jaki czas? Bo przejrzałem i nie widziałem opcji żadnych 

Edytowane przez maxox
Opublikowano

na ten moment moja lista:

- brak pełnych funkcji systemów asystujących pro (BMW Polska twierdzi, że auto powinno zmieniać pasy samodzielnie, a nie zmienia).

- kluczyk Digital Key nie łączy mi się z moim profilem (zawsze odpala się jako gość)

- Car Play kilka razy się nie połączył

- ogrzewanie foteli i kierownicy się wyłącza (jeszcze do zbadania).

- ustawienie pozycji fotela czasami ustawia się do połowy. pokazuje się komunikat, że pozycja jest osiągnięta, ale po ponownym naciśnięciu jedynki jeszcze następuje dalsze ustawienie do rzeczywistej docelowej pozycji (a testuję to często przez wyżej wspomniany problem z Digital Key, w zasadzie za każdym razem gdy nie noszę kluczka a nie noszę już prawie wcale).

Opublikowano

Tak, przypisałem, a stale się chyba "odpisuje", choć jak wchodzę w ustawienia to wygląda jak przypisany. Jutro spróbuję to zrobić jeszcze raz, w sensie anulować kluczyk digital key i dodać jeszcze raz. 

Opublikowano

Tak w ogóle, to jest długodystansowy test na 100tys km BMW M3 Auto świata i jak dobrze rozumiem żadne auto nie skończyło tak dobrze tego testu od 30lat. Nie mam pełnego dostępu ale tak wynika z kontekstu tego co piszą na początku. I jest też taki sam test g21 320d i chyba też wypadł bardzo dobrze. Może ktoś ma dostęp do artykułów auto-świata ?

Opublikowano (edytowane)

testy długodystansowe mają się nijak do statystyki. Mają charakter ciekawostki i w żaden sposób nie potwierdzają ani nie zaprzeczają awaryjności danego samochodu. To jak z każdym sprzętem. Jednemu się pralka zepsuje po roku, a drugiemu podziała 10 lat. Potrzebna jest po prostu dużo większa próba. To tak jakby złapać na ulicy jednego człowieka, zapytać go czy jest zdrowy i na tej podstawie postawić wniosek, że Polacy są zdrowi. 

Edytowane przez JacekLZ
  • Lubię to 3
Opublikowano
7 godzin temu, maxox napisał(a):

Tak w ogóle, to jest długodystansowy test na 100tys km BMW M3 Auto świata i jak dobrze rozumiem żadne auto nie skończyło tak dobrze tego testu od 30lat. Nie mam pełnego dostępu ale tak wynika z kontekstu tego co piszą na początku. I jest też taki sam test g21 320d i chyba też wypadł bardzo dobrze. Może ktoś ma dostęp do artykułów auto-świata ?

BMW ma układy i za duży uśmiech z AŚ i nie tylko 😀 Taki mamy świat. Marketingiem i $$$ świat stoi...

Opublikowano
10 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

wczoraj pół dnia nie uruchamiał mi się Car Play i ponownie ten komunikat.

Eh. inna historia - ostatnio zapaliła mi się taka ikona - nagle w trakcie jazdy po prostej drodze, żadnego auta przede mną. po około minucie zgasła.

 

 

 

dodatkowe pytanie o podgrzewane fotele - czy to jest OK, że grzany fotel po około 5 minutach się wyłącza? One działają w jakiś przerywany sposób? Jakieś zabezpieczenie przed przegrzaniem albo dostosowanie do temperatury we wnętrzu? Dzisiaj zmarznięty po treningu wsiadłem do samochodu i uruchomiłem grzanie. Po kilku km jazdy zauważyłem, że fotel nie grzeje. Mam wrażenie, że tak samo było z kierownicą, że przestała grzać po kilku minutach. 

IMG_9765.jpeg

IMG_9861.jpeg

Powinno grzać czas cały ale zauważyłem tryb, którego BMW nie lubi i może wtedy robi "gupie" rzeczy 😀 W eco-pro na pewno ogranicza działanie klimy to i może grzania stołków również. Jak pobiegasz następnym razem na zimnym nie schodź do eco-pro tylko zostań w comfort i zaobserwuj działanie. Może per definicja poczujesz się komfortowo 🙃

  • Lubię to 1
Opublikowano
7 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

testy długodystansowe mają się nijak do statystyki. Mają charakter ciekawostki i w żaden sposób nie potwierdzają ani nie zaprzeczają awaryjności danego samochodu. To jak z każdym sprzętem. Jednemu się pralka zepsuje po roku, a drugiemu podziała 10 lat. Potrzebna jest po prostu dużo większa próba. To tak jakby złapać na ulicy jednego człowieka, zapytać go czy jest zdrowy i na tej podstawie postawić wniosek, że Polacy są zdrowi. 

dokładnie tak, bez odpowiednio dużej próbki respondentów nie ma możliwości wyciągnąć konkretnych wniosków. Spoko, że to robią ale nie traktujmy tego 0-1 przy osądze. Zawsze zalecam używać szarych komórek. To nie boli a i życie może być łatwiejsze, na pewno bardziej świadome 🙃

Opublikowano

Niby tak, ale auta są produkowane dosyć powtarzalnie , jak wzięli dwie trójki i wynik wyszedł zbliżony to o czymś może swiadczyć, choć oczywiście może tylko o sponsoringu z bmw

Opublikowano
Godzinę temu, macste napisał(a):

Powinno grzać czas cały ale zauważyłem tryb, którego BMW nie lubi i może wtedy robi "gupie" rzeczy 😀 W eco-pro na pewno ogranicza działanie klimy to i może grzania stołków również. Jak pobiegasz następnym razem na zimnym nie schodź do eco-pro tylko zostań w comfort i zaobserwuj działanie. Może per definicja poczujesz się komfortowo 🙃

masz rację, że Eco Pro może być przyczyną, nie pomyślałem o tym. Sprawdzę dzisiaj 🙂 

Opublikowano
W dniu 7.11.2024 o 11:20, twenty napisał(a):

panowie stoje przed wyborem opon zimowych (tak wiem pozno)

Auto nowe na gwarancji wiec raczej homologacja , rozmiar 225/45/18

Co wybrac?

1. Continental ContiWinterContact TS860 S

2. Goodyear UG Performance 3 ( bez run flat)

3. Pirelli Sottozero 3

Skladniam sie ku Continental ale ten goodyear bez runflat kusi 🙂

Olej homologację, to wymysł. Weż Bridgestone BLIZZAK LM005... R

  • Lubię to 1
Opublikowano
W dniu 7.11.2024 o 16:00, tomeks64 napisał(a):

I teraz pytanie, czy jest normą, że w przypadku wykrycia drobnej wady czy usterki auta na gwarancji, która po wykonaniu pomiarów zmieści się w normie, serwisy BMW życzą sobie zapłaty za diagnostykę problemu? Nie spotkałem się z tym w serwisie Audi, który mogę tylko chwalić... Czy w ogóle warto się martwić jeśli nie czuję szarpania kierownicy a tylko lekkie (i tylko czasem wyczuwalne) drgania budy? 

 

Mi sprawdzali skrzynię, bo mówiłem, że wydaje mi się, iż ma spory lag. Poświęcili na to 3h. Zero kosztów po mojej stronie. R

Opublikowano
W dniu 8.11.2024 o 22:08, Wojtek HZ napisał(a):

Z Wrocławia do Gdańska i z powrotem 936km , trochę daleko -  ale dziękuje za odpowiedź

W WAwie, Bawaria Motors masz za 699

Opublikowano
12 godzin temu, maxox napisał(a):

Co do kierownicy i siedzeń ja naciskam przycisk i głosowo najczęściej każe jej wyłączyć fotel i kierownicę bo za ciepło.

No jak? W języku polskim nie działa obsługa głosowa. Na angielskim zostawiłeś?

Opublikowano (edytowane)

Działa po polsku normalnie, włącza kierownicę grzaną, wyłącza, otwiera szyby, daje głosniej/ ciszej radio, zmienia temperatury, nawet odpowiada jakie jest średnie spalanie.Mowimy o LCi2

Edytowane przez maxox
Opublikowano
1 godzinę temu, maxox napisał(a):

Działa po polsku normalnie, włącza kierownicę grzaną, wyłącza, otwiera szyby, daje głosniej/ ciszej radio, zmienia temperatury, nawet odpowiada jakie jest średnie spalanie.Mowimy o LCi2

Powiem więcej, działa naprawdę dobrze! Rozumie naturalny język, nie wymaga jakichś konkretnych zaprogramowanych komend.

Jak już się człowiek przestawi, to można zapomnieć o braku iDrive. Ot przyszłość, da się z nią polubić.

Opublikowano

Ja sobie przestawiłem na angielski, wtedy nawet rozumie tak w 80-90% jak powiem co ma włączyć w Spotify. Jak miałem polski to się gubił okropnie kiedy pół zdania jest po polsku, pół po angielsku. Jak nawet źle zinterpretuje nazwę artysty albo albumu, to Spotify jest sam w stanie chyba odgadnąć co faktycznie chciałem włączyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.