Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Tak, na serio. Hydrokinetyczne skrzynie w niektórych samochodach dają takie odczucia (1), co więcej sporo jest wątków o A4 B9 z dwusprzęgłówką, która powoduje mrowienie po wrzuceniu na D + hamulec.

 

Ale padaka. Oprogramowanie jak w ruskim czołgu. To u mnie w seacie z 2019 z DSG-7 wszystko działa płynnie i niż nie mrowi i nie szarpie… i w trybie comfort też ma podejrzanie niskie obroty czasem. Przemyślę jeszcze zmianę na tego Poloneza w takim razie xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na serio. Hydrokinetyczne skrzynie w niektórych samochodach dają takie odczucia (1), co więcej sporo jest wątków o A4 B9 z dwusprzęgłówką, która powoduje mrowienie po wrzuceniu na D + hamulec.

 

Ale padaka. Oprogramowanie jak w ruskim czołgu. To u mnie w seacie z 2019 z DSG-7 wszystko działa płynnie i niż nie mrowi i nie szarpie… i w trybie comfort też ma podejrzanie niskie obroty czasem. Przemyślę jeszcze zmianę na tego Poloneza w takim razie xD

 

Temat nie dotyczy M340i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, na serio. Hydrokinetyczne skrzynie w niektórych samochodach dają takie odczucia (1), co więcej sporo jest wątków o A4 B9 z dwusprzęgłówką, która powoduje mrowienie po wrzuceniu na D + hamulec.

 

Ale padaka. Oprogramowanie jak w ruskim czołgu. To u mnie w seacie z 2019 z DSG-7 wszystko działa płynnie i niż nie mrowi i nie szarpie… i w trybie comfort też ma podejrzanie niskie obroty czasem. Przemyślę jeszcze zmianę na tego Poloneza w takim razie xD

 

Temat nie dotyczy M340i.

W 330ix też nie zauważyłem tego problemu. Zarówno w comfort jak i w eco pro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik też w comfort będzie jechał 50 km/h na 6/7 biegu. I mówisz że tam jest jakieś inne oprogramowanie i tego problemu nie ma? Ciekawe. Skrzynia biegów jest inna może?
Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik też w comfort będzie jechał 50 km/h na 6/7 biegu. I mówisz że tam jest jakieś inne oprogramowanie i tego problemu nie ma? Ciekawe. Skrzynia biegów jest inna może?

 

Musi być inne oprogramowanie bo masz 6 cylindrów, inną moc, inny zakres obrotów na moc szczytową itp... Masz też mild-hybrid który wogóle zmienia sprawę oprogramowania...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wina tylko i wyłącznie softu napisanego pod normy spalin, nie ma to nic wspólnego z typem skrzyni.

 

Wrzuce tutaj ku przestrodze mój wpis z Galerii:

 

Byłem przedwczoraj w serwisie na wymianie gwarancyjnej zamka kierowcy,

przy okazji zrobili mi aktualizację iDrive, sterownika silnika i skrzyni do najnowszej wersji ( 03/2022, mialem 11/2021 )


:!: :!: :!: NIE POLECAM :!: :!: :!:


O ile iDrive wydaje się chodzić nieco szybciej, o tyle mam wrażenie jakby zabrali mi kilkanascie KM z silnika.

Tryb sport nie ma takiego kopa jak miał wcześniej.

Dzwoniłem do serwisu czy mogą przywrócić poprzedni soft, powiedzieli że niestety nie i przepraszali że zaktualizowali bez mojej wiedzy ( i zgody )...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wina tylko i wyłącznie softu napisanego pod normy spalin, nie ma to nic wspólnego z typem skrzyni.

 

Wrzuce tutaj ku przestrodze mój wpis z Galerii:

 

Byłem przedwczoraj w serwisie na wymianie gwarancyjnej zamka kierowcy,

przy okazji zrobili mi aktualizację iDrive, sterownika silnika i skrzyni do najnowszej wersji ( 03/2022, mialem 11/2021 )


:!: :!: :!: NIE POLECAM :!: :!: :!:


O ile iDrive wydaje się chodzić nieco szybciej, o tyle mam wrażenie jakby zabrali mi kilkanascie KM z silnika.

Tryb sport nie ma takiego kopa jak miał wcześniej.

Dzwoniłem do serwisu czy mogą przywrócić poprzedni soft, powiedzieli że niestety nie i przepraszali że zaktualizowali bez mojej wiedzy ( i zgody )...

 

Może zmniejszyli moc na 245 PS jak to miało miejsce w lipcu 2021 w g22 z 258 PS-ów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest wina tylko i wyłącznie softu napisanego pod normy spalin, nie ma to nic wspólnego z typem skrzyni.

 

Wrzuce tutaj ku przestrodze mój wpis z Galerii:

 

Byłem przedwczoraj w serwisie na wymianie gwarancyjnej zamka kierowcy,

przy okazji zrobili mi aktualizację iDrive, sterownika silnika i skrzyni do najnowszej wersji ( 03/2022, mialem 11/2021 )


:!: :!: :!: NIE POLECAM :!: :!: :!:


O ile iDrive wydaje się chodzić nieco szybciej, o tyle mam wrażenie jakby zabrali mi kilkanascie KM z silnika.

Tryb sport nie ma takiego kopa jak miał wcześniej.

Dzwoniłem do serwisu czy mogą przywrócić poprzedni soft, powiedzieli że niestety nie i przepraszali że zaktualizowali bez mojej wiedzy ( i zgody )...

 

Może zmniejszyli moc na 245 PS jak to miało miejsce w lipcu 2021 w g22 z 258 PS-ów

 

Możliwe - nie mam jak zweryfikować bo nie byłem na hamowni przed i po.

Ale na tyle czuje samochód że widzę bardzo dużą róznicę a to tylko 318i...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiecie gdzie teraz należy szukać aktualnych katalogów i cenników do pobrania ze strony www?

Od jakiegoś czasu widze jedynie dwa katalogi ogólne - wszystkie modele, modele i oraz jeden cennik zbiorczy dla wszystkich modeli.

Wiem, że jest apka, ale apka jest tylko na mobile.


Dajcie znać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, wiecie gdzie teraz należy szukać aktualnych katalogów i cenników do pobrania ze strony www?

Od jakiegoś czasu widze jedynie dwa katalogi ogólne - wszystkie modele, modele i oraz jeden cennik zbiorczy dla wszystkich modeli.

Wiem, że jest apka, ale apka jest tylko na mobile.


Dajcie znać

 

Katalog indywidualny danego modelu możesz pobrać wcześniej wypełniając dane (osobowe, email i nr tel) z estrony BMW. Cennik tylko ogólny jest dostępny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie miałem ale Ci co mieli to wiem co zrobili - podłączyli akumulator prostownikiem do ładowania na pare godzin i problem zniknął ;D

Pytałem o raczej poważniejsze problemy , w sensie problemy większe niż to że można go podładować :)

U mnie został wymieniony na nowy. Ktoś miał podobny przypadek ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dwa pytanka:

1. Ostatnio przeczytałem wątek utworzony przez @mathx88 dotyczący utraty mocy po aktualizacji 03/2022. Czy ktoś jeszcze zauważył podobne zjawisko w swoim aucie ? Za 2k mam przegląd i zastanawiam się czy zdecydować się ma aktualizację.

2. Pytanie do użytkowników podstawowych zegarów. Po jakim dystansie gaśnie wam pierwsza kreska na wskaźniku paliwa ? U mnie pierwsza gaśnie po około 40km natomiast druga już po przejechaniu 150-170km. Czy tak to powinno działać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dwa pytanka:

1. Ostatnio przeczytałem wątek utworzony przez @mathx88 dotyczący utraty mocy po aktualizacji 03/2022. Czy ktoś jeszcze zauważył podobne zjawisko w swoim aucie ? Za 2k mam przegląd i zastanawiam się czy zdecydować się ma aktualizację.

2. Pytanie do użytkowników podstawowych zegarów. Po jakim dystansie gaśnie wam pierwsza kreska na wskaźniku paliwa ? U mnie pierwsza gaśnie po około 40km natomiast druga już po przejechaniu 150-170km. Czy tak to powinno działać ?

 

1. Ja nie polecam ;-)

2. Pierwsza kreska bardzo szybko, druga zależy od tego czy miasto czy trasa ale napewno sporo dłużej niz pierwsza, powiedzmy 30 km i 100 km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam dwa pytanka:

1. Ostatnio przeczytałem wątek utworzony przez @mathx88 dotyczący utraty mocy po aktualizacji 03/2022. Czy ktoś jeszcze zauważył podobne zjawisko w swoim aucie ? Za 2k mam przegląd i zastanawiam się czy zdecydować się ma aktualizację.

2. Pytanie do użytkowników podstawowych zegarów. Po jakim dystansie gaśnie wam pierwsza kreska na wskaźniku paliwa ? U mnie pierwsza gaśnie po około 40km natomiast druga już po przejechaniu 150-170km. Czy tak to powinno działać ?

 

Ja na razie nie przewiduje aktualizacji dopóki temat się nie wyjaśni.


CO do poziomu paliwa to faktycznie pierwsza gaśnie dosyć szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może zauważył taką sytuację że po wrzuceniu biegu "r" czuć delikatne puknięcie/szarpnięcie. Nie wiem czy tak jest od początku i nie zwracałem na to uwagi czy może coś się dzieje?

 

Ja też mam takie odczucie że coś czuć jak się wrzuci auto na R, ale wydaje mi się że na D też coś czuć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może zauważył taką sytuację że po wrzuceniu biegu "r" czuć delikatne puknięcie/szarpnięcie. Nie wiem czy tak jest od początku i nie zwracałem na to uwagi czy może coś się dzieje?

 

Tak,na zimnym silniku przy wrzucaniu z D na R i z R na D czuć delikatne szarpnięcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.