Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
7 godzin temu, Sheppard25 napisał(a):

Witam, czy te boczki obszyte skora nadal sa dostepne? Nie moge tego znalezc w konfiguratorze. 

W LCI2 nie są już dostępne. Nie pamiętam jak było w LCI.

Opublikowano
1 godzinę temu, darkdancerr napisał(a):

W LCI2 nie są już dostępne. Nie pamiętam jak było w LCI.

Rozumiem cos dali w zamian, prawda? Prawda? 😒

  • Lubię to 1
  • Haha 2
Opublikowano
14 godzin temu, Sheppard25 napisał(a):

Witam, czy te boczki obszyte skora nadal sa dostepne? Nie moge tego znalezc w konfiguratorze. 

Zrzut ekranu 2025-01-23 o 23.40.png

Skóra merino o rozszerzonym zakresie. Była opcja ale tylko ze std fotelami. Dość kosztowna - w LCI ok. 23tyś z tego co pamiętam. Ładnie te boczki wyglądają, może ktoś coś takiego robił we własnym zakresie? Są firmy, które to robią z lepszych materiałów i taniej...

Opublikowano

Czy ktoś się orientuje czy powinno być wygłuszenie maski w G21 330i z 2023 ? zastanawiam się czy brakuje, czy przestali dawać w wersji G... w mojej F30 mam więc trochę dziwne 😉 

Sprzedam: BMW F30 328i 2012 rok

Opublikowano (edytowane)
W dniu 18.01.2025 o 19:27, zornold napisał(a):

Dokładnie tak samo jeżdżę, obroty mają być 1500-2000 nie 1000-1200

Zauważyłem, że przy jeździe miejskiej ze skrzynią w sport (opcja w sport individual, a nie wybierak w S) istotnie wzrasta spalanie. Przy normalnej jeździe po mieście w trybie comfort spokojnie schodziłem do ok. 11-12 litrów a przy sportowym ustawieniu skrzyni jest ciężko zejść poniżej 15 litrów - B58. 

 

Edytowane przez kamsku2930
  • Przykro mi 1
Opublikowano
16 godzin temu, macste napisał(a):

Skóra merino o rozszerzonym zakresie. Była opcja ale tylko ze std fotelami. Dość kosztowna - w LCI ok. 23tyś z tego co pamiętam. Ładnie te boczki wyglądają, może ktoś coś takiego robił we własnym zakresie? Są firmy, które to robią z lepszych materiałów i taniej...

Była też opcja z fotelami M, nazywała się „Deska rozdzielcza obszyta skórą Individual”, czy jakoś tak. Wtedy sama deska i boczki obszyte Marino i Nappa. Ale nie wiem, czy w LCI to jeszcze było, czy w pre LCI. 

Opublikowano
16 godzin temu, kamsku2930 napisał(a):

Zauważyłem, że przy jeździe miejskiej ze skrzynią w sport (opcja w sport individual, a nie wybierak w S) istotnie wzrasta spalanie. Przy normalnej jeździe po mieście w trybie comfort spokojnie schodziłem do ok. 11-12 litrów a przy sportowym ustawieniu skrzyni jest ciężko zejść poniżej 15 litrów - B58. 

 

Przy okazji start stop jest zdezaktywowany z tego co wiem więc nie ma jazdy ma prądzie i odłączania silnika na światłach i korku. Przy takim setupie mi we Wrocku potrafi średnio spalać 18-20l ale średnia to np. 12km/h i dystans 10km

Opublikowano
7 godzin temu, darkdancerr napisał(a):

Była też opcja z fotelami M, nazywała się „Deska rozdzielcza obszyta skórą Individual”, czy jakoś tak. Wtedy sama deska i boczki obszyte Marino i Nappa. Ale nie wiem, czy w LCI to jeszcze było, czy w pre LCI. 

Racja, tak było. Nie wziąłem tej opcji tylko dlatego że nie miała niebieskiego przeszycia jak na drzwiach z Vernascą i fotelach M. Mam tylko dechę w dermie 😀 za 2,5k. Opcja z merino na desce i boczki było bodajże z 13k dla LCI.

Opublikowano
16 godzin temu, kamsku2930 napisał(a):

Zauważyłem, że przy jeździe miejskiej ze skrzynią w sport (opcja w sport individual, a nie wybierak w S) istotnie wzrasta spalanie. Przy normalnej jeździe po mieście w trybie comfort spokojnie schodziłem do ok. 11-12 litrów a przy sportowym ustawieniu skrzyni jest ciężko zejść poniżej 15 litrów - B58. 

 

W tym trybie 13-15 litrów jazdy w dużym ruchu. Ja nie używam nigdy start stop, m340i przedlift bez mild hybrid. W mieście i tak nie zobaczę mniej niż 12, a na spalaniu mi specjalnie nie zależy. 

Opublikowano

Za dużo zmiennych żeby porównać 1:1. Średnia prędkość chyba powie wtym przypadku najwięcej. W eco-pro potrafiłem zrobić 12-13 ale w sport individual ze skrzynią sport mission impossible. Eco-Pro traktuje jako ciekawostkę że względu na zachowanie auta w tym trybie (głównie lagi). W comfort start stop którego unikam w mieście, stąd wyższa produkcja CO2.

Opublikowano

Dealer przy sprzedazy powiedzial ze auto plynie z fabryki 2msce i odbior przewiduje na czerwiec/lipoec. Nastepnego dnia napisal mi ze auto mialby na marzec czyli w sumie rowno 2 miesiace (albo mniej). Czy to jakiś wał i chce mi wcisnac auto ze stocku z przypadkowo identyczna lub podobna konfiguracja? Ciezko mi uwierzyc 

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś z posiadaczy M340i/M340d ma/miał styczność z Tesla 3 LR Highland? 
Zmuszony jestem zmienić Teslę chociaż bardzo przyjemnie mi się funkcjonuje z tym autem, jednak charakter pracy wymusił większe przebiegi i stało się to mocno problematyczne auto na codzień. 

Interesuje mnie jak wygląda prowadzenie Tesla 3 HL LR vs M340, wyciszenie, resorowanie etc. W teorii auta mają podobne osiągi, ale wiadomo elektryk w tym zakresie rządzi się innymi prawami i ciężko to 1:1 porónywać.

Edytowane przez tyberiusz
Opublikowano
2 godziny temu, tyberiusz napisał(a):

Czy ktoś z posiadaczy M340i/M340d ma/miał styczność z Tesla 3 LR Highland? 
Zmuszony jestem zmienić Teslę chociaż bardzo przyjemnie mi się funkcjonuje z tym autem, jednak charakter pracy wymusił większe przebiegi i stało się to mocno problematyczne auto na codzień. 

Interesuje mnie jak wygląda prowadzenie Tesla 3 HL LR vs M340, wyciszenie, resorowanie etc. W teorii auta mają podobne osiągi, ale wiadomo elektryk w tym zakresie rządzi się innymi prawami i ciężko to 1:1 porónywać.

Przejedź się 340i, to zupełnie inne auta i 1000 komentarzy nic raczej Ci nie powie. Jechałem tylko Plaidem (pasażer) i co prawda prędkość rosła niemiłosiernie ale całościowo nie zrobiła na mnie wrażenia. Najlepiej pożycz sobie na weekend 340, jest ich trochę w wypożyczalniach... może jakiś dealer się zgodzi. Będziesz miał 100% pewności go/no go.

  • Lubię to 1
Opublikowano
6 godzin temu, Sheppard25 napisał(a):

Dealer przy sprzedazy powiedzial ze auto plynie z fabryki 2msce i odbior przewiduje na czerwiec/lipoec. Nastepnego dnia napisal mi ze auto mialby na marzec czyli w sumie rowno 2 miesiace (albo mniej). Czy to jakiś wał i chce mi wcisnac auto ze stocku z przypadkowo identyczna lub podobna konfiguracja? Ciezko mi uwierzyc 

Zapewne Twój konfig wpadł w już jakiś zaplanowany slot produkcyjny, ot i cała filozofia. 

Opublikowano
6 godzin temu, tyberiusz napisał(a):

Czy ktoś z posiadaczy M340i/M340d ma/miał styczność z Tesla 3 LR Highland? 
Zmuszony jestem zmienić Teslę chociaż bardzo przyjemnie mi się funkcjonuje z tym autem, jednak charakter pracy wymusił większe przebiegi i stało się to mocno problematyczne auto na codzień. 

Interesuje mnie jak wygląda prowadzenie Tesla 3 HL LR vs M340, wyciszenie, resorowanie etc. W teorii auta mają podobne osiągi, ale wiadomo elektryk w tym zakresie rządzi się innymi prawami i ciężko to 1:1 porónywać.

Jeździłem tylko TM3 przedliftowym, jak dla mnie to auto to taczka 😅

W lifcie niby coś tam pozmieniali ale nie brzmi na rewolucję.

M340i z adaptacyjnym zawiasem to zupełnie inny (lepszy) level zawieszenia.

 

Na wyciszenie M340i o ile będą klejone szyby nie będziesz narzekał, chyba że nagle jednak stwierdzisz że po użytkowaniu TM3 gardzisz dźwiękami silnika spalinowego 🫢

Opublikowano
13 minut temu, komoornik napisał(a):

Zapewne Twój konfig wpadł w już jakiś zaplanowany slot produkcyjny, ot i cała filozofia. 

a to nie jest tak ze skoro zaplanowany slot to znaczy ze ktos po prostu zamowil ten config wiec auto i tak nie dla mnie? BMW raczej sobie losowo nie produkuje samochodów, żeby stały na placu 😛 

Opublikowano
34 minuty temu, Sheppard25 napisał(a):

a to nie jest tak ze skoro zaplanowany slot to znaczy ze ktos po prostu zamowil ten config wiec auto i tak nie dla mnie? BMW raczej sobie losowo nie produkuje samochodów, żeby stały na placu 😛 

Slot to po prostu miejsce na produkcji. Jaki będzie config zależy od konkretnego zamówienia. Nie martw się na zapas 😉

  • Lubię to 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
15 godzin temu, Sheppard25 napisał(a):

a to nie jest tak ze skoro zaplanowany slot to znaczy ze ktos po prostu zamowil ten config wiec auto i tak nie dla mnie? BMW raczej sobie losowo nie produkuje samochodów, żeby stały na placu 😛 

Ja tak miałem. Auto miało być pierwotnie na lipiec/sierpień 2025, a handlowiec dzwoni że będzie za 2 tygodnie. Nie mogą ci zmusić do odbioru. Finalnie powstało kolejne zamówienie, a to auto idzie na sprzedaż. W MINI przynajmniej powiedzieli bezpośrednie znajomemu jak to działa. Auto ma na maj, będzie w lutym na placu. Jeżeli ktoś kupi ten konfig, a oni są w stanie wyprodukować następny na ma, to sprzedają i robią następne. Ba nawet mi mówili na pierwszej wizycie w BMW że mój konfig mogą mieć za miesiąc, ale ja wolałem poczekać. Pewnie kombinują z produkcją i jak się zgadza lub małe opóźnienie to sprzedają od reki i składają ponownie zamówienie.

Opublikowano
28 minut temu, palusik napisał(a):

Ja tak miałem. Auto miało być pierwotnie na lipiec/sierpień 2025, a handlowiec dzwoni że będzie za 2 tygodnie. Nie mogą ci zmusić do odbioru. Finalnie powstało kolejne zamówienie, a to auto idzie na sprzedaż. W MINI przynajmniej powiedzieli bezpośrednie znajomemu jak to działa. Auto ma na maj, będzie w lutym na placu. Jeżeli ktoś kupi ten konfig, a oni są w stanie wyprodukować następny na ma, to sprzedają i robią następne. Ba nawet mi mówili na pierwszej wizycie w BMW że mój konfig mogą mieć za miesiąc, ale ja wolałem poczekać. Pewnie kombinują z produkcją i jak się zgadza lub małe opóźnienie to sprzedają od reki i składają ponownie zamówienie.

Sprzedaż 2.0... w sumie dobry model dla bmw (nieetyczny wobec klienta). Większość się ucieszy z wcześniejszego odbioru jak coś a sprzedać mogą próbować wcześniej...

Opublikowano (edytowane)

Ja jeździłem Teslą 3 Performance. Fakt - przyspieszenie od zera głowę urywa nie tylko w przenośni, ale i w realu. Zapier..... , że trudno to do czegokolwiek porównać, ale tak jak wszystko w życiu - szybko się nudzi no i zasięg spada... Ogólnie zrobiła na mnie dobre wrażenie, ale ja nie traktuję tego czegoś jak samochodu, tylko jak jakiś gadżet XXI wieku. Jego obsługa to jakiś kolejny eksperyment (kierunkowskazy na kierownicy czy wybierak biegów na ekranie). Jakość przeciętna, ale nie zła. Brak silnika (a raczej dźwięku) średnio mi się podoba, pomimo świetnego przyspieszenia to ta radość z tego przyspieszania jest jakaś wykastrowana...

Więc o Tesli subiektywnie powiem, że jak na razie nie ciągnie mnie do tego czegoś, ale chcąc być obiektywnym - niezły gadżet.

Tylko wiem, że za jakiś czas będziemy chyba zmuszeni do przesiadki na elektryki więc moje zdanie jest takie, że teraz wolę korzystać z ostatniej i nadal wyśmienitej motoryzacji spalinowej niż na własne życzenie już ją stracić i przejść za wcześnie na elektromobilność z mocno eksperymentalnymi i drogimi pojazdami ze słaba infrastrukturą. Za ileś tam lat będzie i lepiej i taniej, a M340i wtedy będzie fajnym gadżetem 🙂

 

Edytowane przez Mandus
Opublikowano
W dniu 25.01.2025 o 22:09, macste napisał(a):

Za dużo zmiennych żeby porównać 1:1. Średnia prędkość chyba powie wtym przypadku najwięcej. W eco-pro potrafiłem zrobić 12-13 ale w sport individual ze skrzynią sport mission impossible. Eco-Pro traktuje jako ciekawostkę że względu na zachowanie auta w tym trybie (głównie lagi). W comfort start stop którego unikam w mieście, stąd wyższa produkcja CO2.

Ino diesel. Sport indyvidual od nowości ze wszystkim na comfort, zero start stopu i żeglowania a średnia w takim mieście przy ciężkiej nodze to z 8.5 w m340d

Opublikowano
53 minuty temu, maxox napisał(a):

Ino diesel. Sport indyvidual od nowości ze wszystkim na comfort, zero start stopu i żeglowania a średnia w takim mieście przy ciężkiej nodze to z 8.5 w m340d

Trochę mi ciężko w to spalanie przy ciśnięciu w mieście ale na pewno d spali duuuużo mniej. 

  • Lubię to 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.