Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzięki za porady i pomoc. Chodziło mi głównie, czy to nie są jakieś torowe wynalazki 🙂 W większości przypadków faktycznie montują Pilot Sport 4S, ale czasami bywa, że wrzucą coś innego. Z drugiej strony przy adaptacyjnym zawieszeniu ten RFT aż takiego znaczenia nie ma, temat był już chyba wałkowany wiele razy. Ale tak czy tak pewnie wezmę ten Performance.

Opublikowano
4 godziny temu, Ratm napisał(a):

A co to znaczy czy jest sens? Jak cie stać to czemu nie? W konfiguratorze jest napisane co to za opona. Rok temu byly to pilot sport 4 z homologacja bmw, co teraz dają nie wiem bo juz nie przegladam konfiguratora.

Pilot Sport 4s 😀

Opublikowano

Ma ktoś pomysł dlaczego PB98 na shell jest e10 a na innych stacjach (BP, Orlen) e5? Zawsze tankowałem na shell ale jednak e5 trochę lepsza dla silnika i chyba zmienię stare przyzwyczajenia. 

Pozdrawiam,

47

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Godzinę temu, TheApocalypse napisał(a):

Shell w Polsce nie sprzedaje PB98, więc nie mogłeś jej tankować 😉 

Na Shellu masz PB95 E10 oraz Racing 100 E5.

Dokładnie, ale nie jestem pewien, czy dodatki Shell coś więcej dają od obajtka.

Dawno temu chodziły plotki, że Shell 100 to jedyne paliwo w Polsce, które jest przywożone bezpośrednio z DE, stąd znacznie wyższa cena.

Teraz wiem od koleżanki, która to w Shell rozlicza, że to bajki 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
2 godziny temu, TheApocalypse napisał(a):

Shell w Polsce nie sprzedaje PB98, więc nie mogłeś jej tankować 😉 

Na Shellu masz PB95 E10 oraz Racing 100 E5.

Ehhh, masz rację

 

W jakiś sposób ubzdurałem sobie ze v-power to 98

 

Wszystko jasne, dzięki!! 

Pozdrawiam,

47

Opublikowano

W jakim trybie skrzyni biegów jeździcie na co dzień po mieście? Pytanie głównie skierowane do posiadaczy M340i, ale nie tylko :)

Osobiście zacząłem jeździć w trybie sport individual ze skrzynią ustawioną na tryb sport (jako jedno z ustawień samego trybu a nie ustawione wybierakiem). Mam wrażenie, że w trybie comfort punkty zmiany biegów są bardzo nisko i zastanawiam się czy to nie szkodliwe dla napędu. Jak to wygląda u Was?

Opublikowano

Ogólnie jazda samochodem jest szkodliwa dla napędu, zużywa go i prowadzi do nieuchronnego końca jego żywota.

Nie kombinujcie tyle, producent dał kilka trybów i gwarantuję, że tęgie głowy w Monachium przemyślały to lepiej, niż Stefan na forum BMW Polska.

  • Lubię to 2
Opublikowano (edytowane)

Pytanie o ustawienia skrzyni jak najbardziej zasadne wg mnie. Sam też preferuję tryb sportowy właśnie ze względu na mniejsze obciążenie skrzyni. Mam podejście tzw zdroworozsądkowe. Rozumiem,  że fachowa wiedza jest zawsze lepszym argumentem niż tzw. zdrowy rozsądek, ale argument o tęgich głowach z Monachium odrzucam. Nie rozumiem jak w dobie ekologii można przywoływać tego typu argument.

Edytowane przez Newion
  • Lubię to 1
Opublikowano

W m340d skrzynia zmienia za to wg mnie aż za wysoko w trybie comfort, a w sport ( wybierakiem) to już ciągnie do maksa. Dziwię się tylko, że tryb sport ani sport plus nie daje skrzyni w tryb który powoduje wybierak skrzyni dany w tryb sportowy, bo jak w trybie sport lub sport plus dodatkowo dam wybierak w tryb sport to skrzynia idzie jeszcze wyżej  

Opublikowano
3 godziny temu, TheApocalypse napisał(a):

Ogólnie jazda samochodem jest szkodliwa dla napędu, zużywa go i prowadzi do nieuchronnego końca jego żywota.

Nie kombinujcie tyle, producent dał kilka trybów i gwarantuję, że tęgie głowy w Monachium przemyślały to lepiej, niż Stefan na forum BMW Polska.

Przemyślał żeby wytrzymało 2 lata, jeśli masz zamiar jeździć więcej to się stosuj to porad mechaników, nie producenta. 

Opublikowano
4 godziny temu, kamsku2930 napisał(a):

W jakim trybie skrzyni biegów jeździcie na co dzień po mieście? Pytanie głównie skierowane do posiadaczy M340i, ale nie tylko 🙂

Osobiście zacząłem jeździć w trybie sport individual ze skrzynią ustawioną na tryb sport (jako jedno z ustawień samego trybu a nie ustawione wybierakiem). Mam wrażenie, że w trybie comfort punkty zmiany biegów są bardzo nisko i zastanawiam się czy to nie szkodliwe dla napędu. Jak to wygląda u Was?

Dokładnie tak samo jeżdżę, obroty mają być 1500-2000 nie 1000-1200

Opublikowano
4 godziny temu, TheApocalypse napisał(a):

Ogólnie jazda samochodem jest szkodliwa dla napędu, zużywa go i prowadzi do nieuchronnego końca jego żywota.

Nie kombinujcie tyle, producent dał kilka trybów i gwarantuję, że tęgie głowy w Monachium przemyślały to lepiej, niż Stefan na forum BMW Polska.

Z olejem też się stosujesz do zaleceń producenta? 😉

  • Lubię to 1

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.