Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po cenach oficjalnych opłaca się wziąć pakiet. W praktyce ja dostaję taki rabat na te serwisy, że wychodzi podobnie do pakietu albo taniej. 

Opublikowano
2 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

Po cenach oficjalnych opłaca się wziąć pakiet. W praktyce ja dostaję taki rabat na te serwisy, że wychodzi podobnie do pakietu albo taniej. 

Zawsze masz jakieś promocje na serwis, zawsze znajdziesz serwis, który zaoferuje lepszą cenę. Serwisy masz przeciętnie 2 wymagane przez producenta. Za wymianę oleju i filtra płaciłem 699, zwykły derwisz kosztował coś koło 1500, weźmy nawet, że 2000. Jak to się ma do pakietu??? Raczej słabo. Dla mnie to niepotrzebny wydatek. I jeszcze masz to rozłożone na raty, jak płacisz w 2 ratach zwyklysz serwisów przez 4 lata. Co innego przedłużona gwarancja, bo w tym wypadku, jak "poleci coś" ważnego to te 4k wydane na dodatkową gwarancję to może się szybko zwrócić... R

Opublikowano

Mówię oczywiście o "zwykłym posiadaczu", który płaci ze swojej kasy a nie leasingowych, który pewnie wrzuci w koszty, choć tak naprawdę auta nie posiada 😉

Opublikowano
1 godzinę temu, robiw napisał(a):

Za wymianę oleju i filtra płaciłem 699, zwykły derwisz kosztował coś koło 1500, weźmy nawet, że 2000.

Wymiana międzyinterwałowa jest tańsza. Takie podejście ma np. Bawaria Motors Janki. Wymianę interwałową oleju liczyli po prawie 1200 zł. Oprócz wymiany oleju silnikowego samochód chce też wymian filtrów powietrza, czy płynu hamulcowego. Jak cenisz swój czas i lubisz wygodę, to wtedy ten pakiet serwisowy wychodzi nieco lepiej niż serwisowanie bez latania i żebrania o rabaty. Jak masz rabaty na serwis, albo nie robisz w ASO, to wtedy BSI jest drogie.

Opublikowano
22 godziny temu, adiki napisał(a):

Szybkie pytanko apropos pakietu serwisowego. Do wyboru są 3 w konfiguratorze wszystkie na 5 lat na 60, 80 i 100k. Ja wziąłem ten na 100k ale w menu mam zaplanowane tylko dwa przeglądy po 30k i 60k. Czym w takim razie różnią się te pakiety oprócz nazwy i ceny? 😉

Moim zdaniem może to wynikać z faktu, że interwał przeglądów opiera się o dwa kryteria, przebieg oraz czas, tzn 30k lub 2 lata w zależności co nastąpi szybciej. Na podstawie powyższego, zakładam, że na start w menu widać przeglądy zaplanowane w oparciu o kryterium czasowe, czyli teoretycznie, przy 2-letnim interwale wychodzą 2 przeglądy w 5 lat na start. Natomiast będzie się to zmieniać indywidualnie wraz z przebiegiem, tzn jak ktoś będzie trzaskać po 20k rocznie, to potencjalnie liczba przeglądów wynikających z pakietu serwisowego, się zwiększy z czasem.

Dodatkowo powyższe uzasadniałoby różne wartości max przebiegu, dla którego obowiązuje pakiet. Więc jak ktoś jeździ mało np 10k rocznie to zakup pakietu na 80 lub 100k niekoniecznie będzie uzasadniony, ponieważ i tak kryterium 5 lat zostanie osiągnięte szybciej niż limit kilometrów. Analogicznie jak ktoś jeździ więcej np 20k+ rocznie, zakup droższego pakietu z większym limitem może mieć sens.

Powyższe to oczywiście moja interpretacja 🙂

Opublikowano

Dobra już wszystko wiem. Jest jeszcze zaplanowany 3 serwis przy 90k. Choć przy moim stylu jazdy pewnie się z tymi trzema wyrobię w 60k 😉. Przy drugim przeglądzie wymieniane są świece więc to też wpływa na wartość pakietu wtedy chyba też jest wymieniany któryś z dodatkowych filtrów. 

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano

Na liście ostatnich połączeń w iDrive widzę numery telefonów zamiast nazw kontaktów. Lista kontaktów załadowana, mogę przeglądać po nazwach, chodzi mi tylko o ostatnie połączenia - to wywoływane np z kierownicy. Przy niektórych połączeniach jest nazwa... Ale tak, że do tego samego kontaktu potrafi raz być raz nie... Samsung Galaxy S24.

Ktoś się spotkał z podobnym problemem?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
12 godzin temu, adiki napisał(a):

Dobra już wszystko wiem. Jest jeszcze zaplanowany 3 serwis przy 90k. Choć przy moim stylu jazdy pewnie się z tymi trzema wyrobię w 60k 😉. Przy drugim przeglądzie wymieniane są świece więc to też wpływa na wartość pakietu wtedy chyba też jest wymieniany któryś z dodatkowych filtrów. 

Czy te pakiety zawierają też wymianę oleju w ZF i płynu hamulcowego?

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
13 minut temu, MedicuS napisał(a):

Czy te pakiety zawierają też wymianę oleju w ZF i płynu hamulcowego?

Tak. I jeszcze opon zimowych i letnich 😉

Ps. Wymiana oleju w ZF-ie to w serwisie koszt coś koło 4k. Mówi Ci to coś w kwestii ceny pakietu? 😉

Opublikowano
36 minut temu, MedicuS napisał(a):

Czy te pakiety zawierają też wymianę oleju w ZF i płynu hamulcowego?

Wymiana płynu hamulcowego jest ujęta w pakiecie.

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
21 godzin temu, JacekLZ napisał(a):

Po cenach oficjalnych opłaca się wziąć pakiet. W praktyce ja dostaję taki rabat na te serwisy, że wychodzi podobnie do pakietu albo taniej. 

Na serwis inclusive też można trafić promocje i wtedy warto ja np przedluzylem moj o kolejne 3 lata i 30tys km za 890pln

Pozdrawiam,

47

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
25 minut temu, maxox napisał(a):

A poza serwisem?

1.8 tys zapłaciłem na ori częściach.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
40 minut temu, robiw napisał(a):

Tak. I jeszcze opon zimowych i letnich 😉

Ps. Wymiana oleju w ZF-ie to w serwisie koszt coś koło 4k. Mówi Ci to coś w kwestii ceny pakietu? 😉

Tylko pytam, olej wymieniałem to ceny znam, aczkolwiek nie za 4k 😉

Podobnie jak płyn hamulcowy 😉

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
32 minuty temu, 47 napisał(a):

Na serwis inclusive też można trafić promocje i wtedy warto ja np przedluzylem moj o kolejne 3 lata i 30tys km za 890pln

A gdzie taką opcję złapałeś? 

Opublikowano
53 minuty temu, 47 napisał(a):

Na serwis inclusive też można trafić promocje i wtedy warto ja np przedluzylem moj o kolejne 3 lata i 30tys km za 890pln

Moja oferta wygląda tak, jak na fotce. Auto półroczne. Nie wiem ile musiałbym zrobić przeglądów, żeby to się opłacało...

Screenshot_20241206_113233_Chrome.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 minut temu, robiw napisał(a):

W sumie, jakby odjąć tą szóstkę to wyszłoby 890, jak to Kolega napisał...

Dokładnie to by wyszło 980 😉

Oferta życia 7k za ten pakiet 🙂

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 5.12.2024 o 06:27, robiw napisał(a):

Nie wiem, jakim cudem opłaca Wam się kupować te pakiety przy takich rzadkich serwisach sugerowanych przez producenta (i tym samym wymaganych). Co innego pakiet gwarancyjny...

właśnie dlatego od kolejnego auta BSI nie biorę bo przy moich przebiegach bezsens ;( 

male-bmw-2.png
Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, maxox napisał(a):

A poza serwisem?

Ja ostatnio robiłem dynamicznie w s tronicu 1500zł metodą bez demontażu mechaniki. BMW wymienia się statycznie co 60kkm to 1100-1200zł z materiałem tj. olej, filtry, misa jak pytałem, gotowe zestawy się kupuje OEM ZF. Ceny podane brutto w firmie co mi ogarnia wszystko w samochodach na podhalu, ale raczej po znajomości 🙂 Jeszcze przy okazji wymiany oleju w skrzyni warto wymienić oleje w skrzyni rozdzielczej Xdrive oraz dyfry, tam oleju wchodzi dużo mniej. 

Edytowane przez GrzegorzKo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.