Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Pisałeś, że widziałeś różne kierownice ("W LCI1 bywały różne, ja mam naprawdę ładną i nietandetną, z takim trapezem chromowanym"). Ja jedynie sprostowałem, że są dwie. Różne może oznaczać, że kilka. 

Ale ja nie piszę, że Ty napisałeś, że masz mix. Po prostu napisałeś o tych różnych kierownicach, co wzbudziło moje zaciekawienie i zdziwienie, a więc postawiłem hipotezę, że możesz mieć mixa, skoro w grę wchodzą różne kierownice. A następnie po zapoznaniu się z Twoim zdjęciem sam swoją hipotezę obaliłem. Tyle. 

A o ambiencie napisałem całe zdanie "Ambientu jest mniej na przedniej desce, cały odcinek przed pasażerem i krótki odcinek pod lewym nawiewem od kierowcy - w LCI2 już nie ma światełek". Czyli wskazałem, gdzie nie ma światełek w LCI2. Zresztą nieważne, Stary, bo zagracamy forum jakimiś przepychankami, które nikogo oprócz nas dwóch nie interesują 😉 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

Spoko, luz. Wiemy, jak jest. Swoją drogą ja w LCI1 mam listwy Mesheffect a w LCI2 jest już Rombhocite. To samo aluminium tylko nadruk inny. Moim zdaniem ten w LCI1 wygląda lepiej. R

Opublikowano
4 minuty temu, JacekLZ napisał(a):

cały odcinek przed pasażerem i krótki odcinek pod lewym nawiewem od kierowcy - w LCI2 już nie ma światełek". Czyli wskazałem, gdzie nie ma światełek w LCI2

Ale ja dopytam ;-). Czyli w LCI2 przed pasażerem i lewym nawiewem kierowcy nie ma ambientu??? To gdzie jest, skoro to są kluczowe miejsca??? Na boczkach i tylko nad nawiewem centralnym??? To byłaby kompletna lipa :-(... R

Opublikowano
2 godziny temu, i043W napisał(a):

A ja bym nie kupil obecnie samochodu bez dużego ekranu, w wersja z układem panoramicznym jak w BMW (i wielu innych) podoba mi się najbardziej. 

I nie mam na myśli tego, że chce sterować klimatyzacja z ekranu, bo absolutnie nie chce i do tego bezwzględnie powinien być fizyczny panel pod ekranem. Ale multimedia, nawigacji, wizualizacje asystenta, super, dla mnie pre-lci wygląda archaicznie w środku.

A w momencie kiedy infotainment mnie nie interesuje i jestem skupiony w 100% na jeździe to i tak jest headup bez którego też żadnego samochodu bym nie kupił.

Jak zamawiałem auto to sprzedawca odradzał mi headup. Przy tak dużych ekranach jakie są w LCI2 headup stracił na znaczeniu.

Opublikowano
1 godzinę temu, robiw napisał(a):

Ale ja dopytam ;-). Czyli w LCI2 przed pasażerem i lewym nawiewem kierowcy nie ma ambientu??? To gdzie jest, skoro to są kluczowe miejsca??? Na boczkach i tylko nad nawiewem centralnym??? To byłaby kompletna lipa :-(... R

Tak, nie ma ambientu w tych miejscach (przed pasażerem i pod lewym nawiewem od kierowcy). Jest ambient na uchwytach do zamykania i otwierania drzwi, tak jak było w LCI 1 oraz nad kratką nawiewu. I to tyle, jeżeli chodzi o środkową część wnętrza. No i masz oczywiście oświetlenie nóg oraz te fikuśne fale na zewnątrz samochodu. 

Niech ktoś ewentualnie sprostuje, tyle ja pamiętam z filmów z neta no i z własnych oględzin LCI2 u dealera.

Opublikowano
Godzinę temu, darosso napisał(a):

Jak zamawiałem auto to sprzedawca odradzał mi headup. Przy tak dużych ekranach jakie są w LCI2 headup stracił na znaczeniu.

To rozwinę. Miałem wcześniej auto z headupem, ale takim bida-wersja, nie na szybie i mimo to w nowym aucie to był must have dla mnie. Protestowałem najpierw Volvo, headup był okropny, sprzedawca słusznie odradzał. Potem miałem X1 na testy i headup o niebo lepszy, ale i tak mnie rozpraszał, zasłaniał drogę. Potem miałem 3 na moment bez headupa i było git jak mówisz, duże ekrany robią swoje. Więc nie zamówiłem 😃 Ale zamówienie przeszło na LCI2 gdzie headup w pakiecie. I od 1 dnia od odbioru headup super, a na ekranie mam wizualizacje drogi i to jest idealny układ dla mnie.

Opublikowano
2 godziny temu, i043W napisał(a):

To rozwinę. Miałem wcześniej auto z headupem, ale takim bida-wersja, nie na szybie i mimo to w nowym aucie to był must have dla mnie. Protestowałem najpierw Volvo, headup był okropny, sprzedawca słusznie odradzał. Potem miałem X1 na testy i headup o niebo lepszy, ale i tak mnie rozpraszał, zasłaniał drogę. Potem miałem 3 na moment bez headupa i było git jak mówisz, duże ekrany robią swoje. Więc nie zamówiłem 😃 Ale zamówienie przeszło na LCI2 gdzie headup w pakiecie. I od 1 dnia od odbioru headup super, a na ekranie mam wizualizacje drogi i to jest idealny układ dla mnie.

Head up rozprasza tylko kogoś kto nigdy go nie miał, po 2 jazdach się łatwo przyzwyczaić i jest dokładnie tam gdzie powinien być. Ogólnie pojedyncza jazda testowa jak się jest przyzwyczajonym do innej marki jest bezużyteczna. Rzeczy wydają się dziwne i nie takie jak powinny, a w codziennym użytkowaniu jest to na przykład o wiele lepsze rozwiązania niż w poprzednim aucie. 

Opublikowano (edytowane)
7 godzin temu, robiw napisał(a):

Coś słabo zauważyłeś ;-). Poniżej fotki z mojego LCI1. MAteriał zapewne jest ten sam (choć może grubszy?), ale wzór dużo delikatniejszy, powiedziałbym wyglądający bardziej naturalnie ;-). R

20241130_141529.jpg

20241130_141538.jpg

To może Ty u siebie masz jakieś inne dekory, bo w LCI1 którym jeździłem były takie jak na poniższym zdjęciu (zdjęcie z jakiegoś losowego ogłoszenia) i ja mam takie same w LCI2. Ewidentnie jest to inny wzór niż w Twoim LCI1

 

Screenshot_20241130-231739.png

Edytowane przez proarnes
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
8 godzin temu, robiw napisał(a):

Na zdjęciach widziałem inną, niż mam ja, więc chyba były różne? Czy coś źle kombinuję ;-). Nie mam M-ki.

Nie wiem, czy mówisz o kratkach samych w sobie czy obwódkach. To dwie różne rzeczy. Ja mam LCI1 i mam dookoła kratek satynowy chrom.

 

Nie ma w ogóle czy znowu upraszczasz? No i nie uważam, że to bajery dla dzieciaków, w nocy tworzą fajny nastrój wnętrza...

 

Też uważam, że współczesny samochód bez tego się nie obejdzie i jest to bardzo użyteczne a w BMW ta panorama jest zrobiona pierwsza klasa...a że jest podparta. No jest i co? Zaglądasz za ekran codziennie, żeby podparcie oglądać? Przynajmniej nie skrzypi...

Nie neguje samego sensu istnienia, tylko rozwiązanie montażu.

Nie muszę zaglądać za ekran, widzę to cudo konstrukcji z boku.

Gdybym dowolnemu laikowi samochodowemu pokazał tą koncepcję z prośbą o określenie marki, na bank ktoś by obstawił BYD, czy inną Dacie. Wg mnie nie przystoi w tej klasie, ponoć premium. Jednak to moje zdanie. 

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Opublikowano
6 godzin temu, robiw napisał(a):

Ale ja dopytam ;-). Czyli w LCI2 przed pasażerem i lewym nawiewem kierowcy nie ma ambientu??? To gdzie jest, skoro to są kluczowe miejsca??? Na boczkach i tylko nad nawiewem centralnym??? To byłaby kompletna lipa :-(... R

ambient nad nawiewem to chyba standard, bo nie brałem pakietu

Screenshot_20241201_002110_Discord.jpg

Opublikowano

wiecie może od czego zależy "znalezienie" miejsca do parkowania przez asystenta? aktualnie czasami łapie moje miejsce a czasami nie. jakoś mogę to poprawić, żeby częściej "widział" wolne miejsce do parkowanai?

Opublikowano
7 godzin temu, MedicuS napisał(a):

Nie neguje samego sensu istnienia, tylko rozwiązanie montażu.

Nie muszę zaglądać za ekran, widzę to cudo konstrukcji z boku.

Gdybym dowolnemu laikowi samochodowemu pokazał tą koncepcję z prośbą o określenie marki, na bank ktoś by obstawił BYD, czy inną Dacie. Wg mnie nie przystoi w tej klasie, ponoć premium. Jednak to moje zdanie. 

Zgadzam się. X2 na przykład ma to ładnie zaprojektowane. 

Opublikowano
10 godzin temu, arturito123 napisał(a):

wiecie może od czego zależy "znalezienie" miejsca do parkowania przez asystenta? aktualnie czasami łapie moje miejsce a czasami nie. jakoś mogę to poprawić, żeby częściej "widział" wolne miejsce do parkowanai?

W M3/340i/d to standard, w innych zawarty w pakiecie comfort. 

Opublikowano
11 godzin temu, arturito123 napisał(a):

wiecie może od czego zależy "znalezienie" miejsca do parkowania przez asystenta? aktualnie czasami łapie moje miejsce a czasami nie. jakoś mogę to poprawić, żeby częściej "widział" wolne miejsce do parkowanai?

Zauważyłem, że wyszukiwanie działa znacznie lepiej jak obok stoją inne samochody. Przykład. W garażu podziemnym pomiędzy dwoma filarami są 3 miejsca postojowe - moje jest skrajne przy filarze. Jak na środkowym miejscu nikt nie stoi nie znajduje miejsca do parkowania. 

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, GrzegorzKo napisał(a):

W M3/340i/d to standard, w innych zawarty w pakiecie comfort. 

tam chodziło o działanie systemu. 

 

potwierdzam - znajduje kiedy mu się chce i jak mu się chce. czasem znajduje, a nagle przycisk z literką P znika 🥲 miałem tak już ze cztery razy, że chciałem go sprawdzić, już wyciągam dłoń do naciśnięcia tej opcji, ta znika.

Ogólnie system jest mało dopracowany i mało inteligentny. przykładowo, jak masz miejsce, za którym z tyłu jest wolna przestrzeń to BMW nie zatrzyma się w rzędzie z innymi samochodami tylko cofałaby na tym automacie tak daleko, aż z tyłu nie stwierdzi jakiejś przeszkody.

jak już ma idealne warunki do parkowania to parkuje owszem fajnie, ale musi być do tego spełnionych kilka warunków. 

Edytowane przez JacekLZ
Opublikowano

To generalnie bardzo słabo patrząc na to, jak robi to Tesla. Nawet Chinole ogarnęli temat. Mi z tych automatyk brakuje jedynie ostrzegania o aucie w martwej strefie. Resztą to trochę na siłę naciągana. Ale chyba, jak klikałem w konfigurator to nie dało się tego wybrać w sposób izolowany a tylko w pakiecie. R

Opublikowano
3 godziny temu, JacekLZ napisał(a):

tam chodziło o działanie systemu. 

 

potwierdzam - znajduje kiedy mu się chce i jak mu się chce. czasem znajduje, a nagle przycisk z literką P znika 🥲 miałem tak już ze cztery razy, że chciałem go sprawdzić, już wyciągam dłoń do naciśnięcia tej opcji, ta znika.

Ogólnie system jest mało dopracowany i mało inteligentny. przykładowo, jak masz miejsce, za którym z tyłu jest wolna przestrzeń to BMW nie zatrzyma się w rzędzie z innymi samochodami tylko cofałaby na tym automacie tak daleko, aż z tyłu nie stwierdzi jakiejś przeszkody.

jak już ma idealne warunki do parkowania to parkuje owszem fajnie, ale musi być do tego spełnionych kilka warunków. 

Dałem odpowiedź do złej wypowiedzi bo ktoś pytał o ledy kolorowe w środku. 

Opublikowano (edytowane)
W dniu 29.11.2024 o 19:58, 89Hinol napisał(a):

 

Dzięki za odpowiedzi. Nie, na pewno to to nie był karbon. Jeśli to w dalszym ciągu metal, to w wyglądzie i dotyku był zupełnie inny niż w moim przedlifcie (dwa górne zdjęcia). O ile same kratki nawiewów podobają mi się bardziej, to mam wrażenie, że dekory są zrobione gorzej, może użyli cieńszego, inaczej wykończonego, bardziej połyskującego materiału. Ten na desce rozdzielczej decydowanie bardziej się błyszczał niż na tunelu. Trochę to widać na dolnym zdjęciu - z jakiegoś ogłoszenia. Ciężko to pokazać na zdjęciach 😞 

20241129_181817_1.thumb.jpg.c2a2abbb4f5f613f42bf4c0ed906292b.jpg

20241129_181833_1.thumb.jpg.437ccdac1375938a212718dde6c6955e.jpg

111.thumb.jpg.0e7651cced023512639be39c5321ed0c.jpg

Tak wyglądają dekory w moim LCI2. Są aluminiowe bo znacznie chłodniejsze niż plastiki w kabinie

 

IMG_20241201_125055134.jpg

IMG_20241201_125031565_HDR.jpg

Edytowane przez proarnes
Opublikowano

Wideorejestrator, który mam zamontowany, umożliwia ustawienie wartości napięcia poniżej którego wyłącza się tryb parkingowy, tak aby nie było problemu z odpaleniem. Na jaką bezpieczną wartość napięcia ustawić, aby nie było problemu z odpaleniem auta zimą? Zakres od 11.6V do 13.2V.

Opublikowano
18 godzin temu, kamsku2930 napisał(a):

Wideorejestrator, który mam zamontowany, umożliwia ustawienie wartości napięcia poniżej którego wyłącza się tryb parkingowy, tak aby nie było problemu z odpaleniem. Na jaką bezpieczną wartość napięcia ustawić, aby nie było problemu z odpaleniem auta zimą? Zakres od 11.6V do 13.2V.

Pytanie w tym temacie, pod które bezpieczniki wpinałeś się w instalację? Czeka mnie montaż podobnego zestawu. U mnie zakres ustawień jest 11,8V - 12,4V i zamierzam ustawić tą najwyższą wartość.

Opublikowano

Szybkie pytanko apropos pakietu serwisowego. Do wyboru są 3 w konfiguratorze wszystkie na 5 lat na 60, 80 i 100k. Ja wziąłem ten na 100k ale w menu mam zaplanowane tylko dwa przeglądy po 30k i 60k. Czym w takim razie różnią się te pakiety oprócz nazwy i ceny? 😉

IMG_6104.PNG.8fd0433272655eff0993e663d10ad490.PNG 

Opublikowano
1 godzinę temu, adiki napisał(a):

Szybkie pytanko apropos pakietu serwisowego. Do wyboru są 3 w konfiguratorze wszystkie na 5 lat na 60, 80 i 100k. Ja wziąłem ten na 100k ale w menu mam zaplanowane tylko dwa przeglądy po 30k i 60k. Czym w takim razie różnią się te pakiety oprócz nazwy i ceny? 😉

Dobre pytanie, właśnie planuję dobrać i liczyłem na zaplanowane przeglądy przy 30, 60, 90, a między interwałami we własnym zakresie.

Opublikowano

Nie wiem, jakim cudem opłaca Wam się kupować te pakiety przy takich rzadkich serwisach sugerowanych przez producenta (i tym samym wymaganych). Co innego pakiet gwarancyjny...

  • Lubię to 1
Opublikowano
6 godzin temu, robiw napisał(a):

Nie wiem, jakim cudem opłaca Wam się kupować te pakiety przy takich rzadkich serwisach sugerowanych przez producenta (i tym samym wymaganych). Co innego pakiet gwarancyjny...

Nie wyjdzie podobnie? Jakie są ceny realizacji tych usług poza pakietem? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.