Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, 89Hinol napisał(a):

Ktoś wie czy listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Anthracite w LCI2 są faktycznie aluminiowe, zarówno na desce jak i tunelu środkowym? Siedziałem dosłownie chwilę w aucie demo w salonie i zdecydowanie wizualnie wyglądały inaczej niż w przedlifcie. Mam wrażenie nie były takie chłodne w dotyku, miały lekki połysk jakby były polakierowane i że to w ogóle bardziej jakiś plastik a nie metal. Może ktoś to potwierdzić u siebie lub sprostować?

Moim zdaniem te dekory są takie same w LCI1 i 2 - jeździłem testowo LCI1 a kupiłem LCI2 i nie zauważyłem różnicy. Na pewno nie są błyszczące. Być może w demówce widziałeś dekory karbon, które są lakierowane na połysk. I też wydaje mi się że to jest aluminium, choć bardzo cienka warstwa, co widać na klapce.  

Edytowane przez proarnes
Opublikowano
10 godzin temu, arturito123 napisał(a):

Odebralem dzisiaj 320i, przycisk wyłączania start/stop jest dostępny, ale prawdopodbnie trzeba go używać co start auta.

Automatyczna jazda jednym pasem działa, trzeba przynajmniej jedna ręke mieć na kierownicy. Automatycznej zmiany pasa albo nie umiałem zrobić, albo nie działa.

Jeśli macie jakieś pytania lub rzeczy bez ktorych nie możecie żyć w swoich 3er, to dajcie znać 

Włączony start/stop po każdym uruchomieniu silnika jest związany z przepisami, tak jak niektóre systemy asystujące. Asystent zmiany pasa ruchu jest wyłączony w Polsce w trójce. A przy automatycznym utrzymaniu pasa wcale nie trzeba trzymać ręki na na kierownicy, do 10 km/h wogóle nie trzeba dotykać kierownicy a powyżej wystarczy dotykać jej np. kolanem 🙂 

Opublikowano
20 minut temu, proarnes napisał(a):

Włączony start/stop po każdym uruchomieniu silnika jest związany z przepisami, tak jak niektóre systemy asystujące. Asystent zmiany pasa ruchu jest wyłączony w Polsce w trójce. A przy automatycznym utrzymaniu pasa wcale nie trzeba trzymać ręki na na kierownicy, do 10 km/h wogóle nie trzeba dotykać kierownicy a powyżej wystarczy dotykać jej np. kolanem 🙂 

tak tak, chodzilo mi o sam dotyk, ale nie umialem się wysłowić. Jak nie auto nie czuje dotyku przez +- minute, to świeca sie lampki na kierownicy na pomaranczowo

Opublikowano

Kto wie czy oryginalny olej do m340d ma być 0w30 czy 5w30 bo serwis powiedział 5w30 a sklep częścidobmw że ma być 0w30

Opublikowano
17 godzin temu, 89Hinol napisał(a):

Ktoś wie czy listwy ozdobne M Aluminium Rhombicle Anthracite w LCI2 są faktycznie aluminiowe, zarówno na desce jak i tunelu środkowym? Siedziałem dosłownie chwilę w aucie demo w salonie i zdecydowanie wizualnie wyglądały inaczej niż w przedlifcie. Mam wrażenie nie były takie chłodne w dotyku, miały lekki połysk jakby były polakierowane i że to w ogóle bardziej jakiś plastik a nie metal. Może ktoś to potwierdzić u siebie lub sprostować?

w dotyku zimniejsze niz plastik, wiec może cos byc tam aluminium

Opublikowano
3 godziny temu, arturito123 napisał(a):

w dotyku zimniejsze niz plastik, wiec może cos byc tam aluminium

 

10 godzin temu, proarnes napisał(a):

Moim zdaniem te dekory są takie same w LCI1 i 2 - jeździłem testowo LCI1 a kupiłem LCI2 i nie zauważyłem różnicy. Na pewno nie są błyszczące. Być może w demówce widziałeś dekory karbon, które są lakierowane na połysk. I też wydaje mi się że to jest aluminium, choć bardzo cienka warstwa, co widać na klapce.  

Dzięki za odpowiedzi. Nie, na pewno to to nie był karbon. Jeśli to w dalszym ciągu metal, to w wyglądzie i dotyku był zupełnie inny niż w moim przedlifcie (dwa górne zdjęcia). O ile same kratki nawiewów podobają mi się bardziej, to mam wrażenie, że dekory są zrobione gorzej, może użyli cieńszego, inaczej wykończonego, bardziej połyskującego materiału. Ten na desce rozdzielczej decydowanie bardziej się błyszczał niż na tunelu. Trochę to widać na dolnym zdjęciu - z jakiegoś ogłoszenia. Ciężko to pokazać na zdjęciach 😞 

20241129_181817_1.thumb.jpg.c2a2abbb4f5f613f42bf4c0ed906292b.jpg

20241129_181833_1.thumb.jpg.437ccdac1375938a212718dde6c6955e.jpg

111.thumb.jpg.0e7651cced023512639be39c5321ed0c.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
2 godziny temu, 89Hinol napisał(a):

 

Dzięki za odpowiedzi. Nie, na pewno to to nie był karbon. Jeśli to w dalszym ciągu metal, to w wyglądzie i dotyku był zupełnie inny niż w moim przedlifcie (dwa górne zdjęcia). O ile same kratki nawiewów podobają mi się bardziej, to mam wrażenie, że dekory są zrobione gorzej, może użyli cieńszego, inaczej wykończonego, bardziej połyskującego materiału. Ten na desce rozdzielczej decydowanie bardziej się błyszczał niż na tunelu. Trochę to widać na dolnym zdjęciu - z jakiegoś ogłoszenia. Ciężko to pokazać na zdjęciach 😞 

20241129_181817_1.thumb.jpg.c2a2abbb4f5f613f42bf4c0ed906292b.jpg

20241129_181833_1.thumb.jpg.437ccdac1375938a212718dde6c6955e.jpg

111.thumb.jpg.0e7651cced023512639be39c5321ed0c.jpg

Widok z tej bocznej perspektywy jakoś do mnie nie przemawia. 

Aż strach co kolejnego wymyślą.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.