Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Informacyjnie, gdyby ktoś był zainteresowany - do końca marca wymiana oleju w ASO Zdunek dla samochodów z silnikiem 4-cylindrowym 549 zł, 6-cylindrowym 649 zł.


Ja korzystałem we wrześniu przy przebiegu 5.300 km, teraz jest 11.500 i prawdopodobnie pod koniec marca się umówię.

Opublikowano
Informacyjnie, gdyby ktoś był zainteresowany - do końca marca wymiana oleju w ASO Zdunek dla samochodów z silnikiem 4-cylindrowym 549 zł, 6-cylindrowym 649 zł.


Ja korzystałem we wrześniu przy przebiegu 5.300 km, teraz jest 11.500 i prawdopodobnie pod koniec marca się umówię.

 

Dziś byłem się w Gdyni pytać to mi powiedzieli 836zlotych dla M340d

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bo większość ASO jak widzi znaczek M (silnik M lub silnik m performance) to mówi że promocja nie dotyczy. Jedynie auto-fus ma to gdzieś.
Opublikowano

Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

Opublikowano
Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

 

Miałem tak samo. Ściągnąłem z MyBMW te statystyki auta (car data) i poziom naładowania aku (mam nadzieję, że tego głównego, a nie tego od mhev) był w okolicach 30%, więc stwierdziłem, że doładuję. Po całej nocy na ładowarce BMW, nic się nie zmieniło jeśli chodzi o program. Po odpaleniu auta, komp coś psioczył o problemach z zasilaniem (o zgrozo) i zresetował się sam z siebie widok obrotomierza (przywrócił się ten kretyński widok % mocy).


Pojęcia nie mam o co chodzi.

Opublikowano
Ładuje juz cała noc prostownikiem ctek mxs 5.0

auto + AGM i dalej na 3 etapie stoi.

Czy w tych nowych autach jest magiczna

metoda ładowania aku ?

 

Po całej nocy na łado

warce BMW, nic się nie zmieniło jeśli chodzi o program. Po odpaleniu auta, komp coś psioczył o problemach z zasilaniem (o zgrozo) i zresetował się sam z siebie widok obrotomierza (przywrócił się ten kretyński widok % mocy).


Pojęcia nie mam o co chodzi.

 

Po całym zabiegu żona cofając z garażu wyczuła jakby autem zaczęło trochę trząść :shock: .Zatrzymała się podjechała do przodu - znów R i było ok.Wyswietliło komunikat że urządzenie zostało odłączone.Szkoda ze sam nie widziałem. :?

Podłączyłem cteka ponownie.Rano sprawdzę i jak to bywa zrobię rundkę po okolicy :8)


Jak pobrać poziom naładowania aku na MyBMW żeby aku pokazywało?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co Ty chcesz osiągnąć w tym mybwm? Aplikacja nie pokazuje stanu naładowania akumulatora.
Opublikowano
Jak pobrać poziom naładowania aku na MyBMW żeby aku pokazywało?

 

Co Ty chcesz osiągnąć w tym mybwm? Aplikacja nie pokazuje stanu naładowania akumulatora.

 

Nie chodzi mi o apkę na telefon, tylko ten portal BMW. Tam robisz "ZGŁOŚ PROŚBĘ O ARCHIWUM DANYCH", czekasz aż archiwum się pojawi i w tym archiwum danych pamiętam, że było coś o stanie naładowania akumulatora (w procentach). Ale tak jak pisałem, nie pamiętam czy to chodzi o akumulator 12V czy 48V, czekam właśnie na nowe archiwum danych (czasem jest momentalnie, czasem dłużej się czeka) i wtedy sprawdzę.

Opublikowano

Car data to zbieranie wszystkich informacji

o twojej jeździe,aplikacjach itp.Sa plusy i minusy.

Każdy wedle swego uznania godzi się na to.


Pytanie panowie jest inne co się dzieje z autem

że nie pozwala nam go doładować a po ładowaniu

dziwne resety i zachowania auta.

Opublikowano

Ok mam dane z CarData:

- Stan ładowania akumulatora wysokiego napięcia: 26%

- Stan naładowania akumulatora: 26%


Trochę dziwna ta zbieżność i w związku z tym mam wątpliwość czy druga wartość to faktyczny stan akumulatora 12V.


Może zaryzykuję i podłączę znowu tą ładowarkę BMW...

Opublikowano
A czy moze ktos pokazac przez ''jaki portal'' mozna te ''cardata'' wyegzekowac??

Musisz wejść na https://www.bmw.pl/pl-pl/mybmw/vehicle-overview kliknąć na 'BMW CarData', a następnie 'Zgłoś prośbę o archiwum danych'.


Z ciekawości pobrałem te dane, ale jest tam praktycznie to co można sprawdzić w aplikacji MyBMW.

 

Ok mam dane z CarData:

- Stan ładowania akumulatora wysokiego napięcia: 26%

- Stan naładowania akumulatora: 26%


Trochę dziwna ta zbieżność i w związku z tym mam wątpliwość czy druga wartość to faktyczny stan akumulatora 12V.


Może zaryzykuję i podłączę znowu tą ładowarkę BMW...

 

Wydaje mi się, że to jest stan akumulatora od mild hybrid, bo w moim 318i (bez mild hybrid) nie mam w ogóle stanu naładowania akumulatora.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Może być jak najbardziej, ma neutralne pH, aczkolwiek to jak już się zapuści.

Do cotygodniowego mycia polecam APC jakieś, miękka szczotka i pędzel i styknie.

Jak myjesz na bezdotyku to APC niech posiedzi na feldze 5 min i spłukać.

Opublikowano

Mam bmw g21 produkcja z czerwca 2021. Aktualnie zainstalowana wersja jest 07/2021.40 i gdy próbuję wyszukać aktualizacji ( z samochodu) dostaję informację, że nie ma żadnych nowych dla mojego auta.


Czy tak powinno być?


Pozdrawiam

Opublikowano
Mam bmw g21 produkcja z czerwca 2021. Aktualnie zainstalowana wersja jest 07/2021.40 i gdy próbuję wyszukać aktualizacji ( z samochodu) dostaję informację, że nie ma żadnych nowych dla mojego auta.


Czy tak powinno być?


Pozdrawiam

 

U mnie jest tak samo. Byłem w ASO, narzekałem na to, że czasem wsiadam do samochodu i radio jest na full i zapomina zapisane stacje, mimo że pamięta mój profil. Prosiłem o weryfikację, to powiedzieli, że jest wszystko ok, ale soft nie został zaktualizowany :/

Opublikowano

Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

Opublikowano
Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

 

Może wynika to z tego, że ceny aut mocno poszły do góry przez ostatnie 2-3 lata i lepiej zrobić cesje przed końcem leasingu niż zostawiać samochód firmie leasingowej? W ten sposób można zarobić na cesji. A pewnie sporo osób wzięło samochód, żeby pojeździć nim przez okres leasingu, a później wziąć nowe auto.


A diesli widzisz mniej, bo raczej średnio opłacało się go brać, żeby przejechać mniej niż 100 000 przez trzy lata.

Opublikowano (edytowane)

W sumie ma to sens, sam wziąłem leasing na 5 lat z wykupem bo zostawiać w salonie jest bez sensu, a boje się, że za niedługo to już nie uświadczymy normalnych silników :)


Ja sam zdecydowałem się na 2.0d niż 2.0i bo rocznie robię 30-35k a żona robi dziennie 60km samą obwodnica, jednak gdybym brał auto z konfiguratora, teraz brałbym 3.0 ;)


Na co zwrócić uwagę przy zakupie g20 z przebiegiem 50-100k? Prócz tego jak często serwisu olejowe były robione?

Edytowane przez jaavi666
Opublikowano
Cześć,


Interesuje mnie jedna kwestia. Szukamy z kumplem dla niego g20 i widzę duża ilość ofert 2-3 letnich (cesje leasingu oraz osoby prywatne) które sprzedają 330i / m340i z przebiegami 10-70

Tys. Czy to kwestia tego, ze cos zaczyna się psuć tam / kwestie finansowe? Dla mnie to dziwne ze ludzie po tak krótkim czasie je sprzedaje. Diesle rzadko widzę na sprzedaż

Już Ci śpieszę z odpowiedzią, 3 lata temu na początku pandemii widziałem kilka m340i nieźle wyposażonych (wszystko co użytkowe, w tym lasery, asystenci, ale bez jakiś dodatków mperf) po 250-260k po rabacie, wtedy m340i startowało od 270, ale miało duuużo lepsze wyposażenie w podstawie i tańsze opcje, no i xovidowe 25% rabaty robiły swoje. Do tego WIBOR był z 1,5%, więc leasing śmiesznie tani.

Więc taki jegomość kupił auto za 250k, miał śmiesznie tani leasing, teraz widzę wystawione po 300k, a nowe fajne po 350-380. Nawet jak przyjmiemy 370k to nam wyjdzie, że przez 3 lata stracili na aucie 20% jego wartości co jest wynikiem zupełnie z kosmosu, bo w latach 2010-2020 bmw po 3 latach i 90kkm miało średnią wartość rezydualną na poziomie 47%, nawet jak przyjmiemy, że wystawione samochody mają mniejszy przebieg, to i tak nie było by szans, żeby były warte ponad 60% wartości zakupu, a realia mamy takie, że stracili na nich dwa razy mniej.

To dla nich po prostu dobry biznes.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wartość rezydualna w takiej wysokości była tylko i wyłącznie w CL. Realnie żadne BMW nie traciło nigdy 50% wartości w 3 lata chyba że przebieg 200tyś.

Kupując z dobrym rabatem od wielu lat na BMW nie było wielkich strat. Aktualnie w dobie podwyżek i nizszych rabatów w 2 lata można nawet nie stracić nic jak był dobry rabat przy zakupie a auto nie ma dużego przebiegu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.