Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej
Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?

Najprawdopodobniej nazbierałeś śniegu w felgach i dlatego masz bicie. Umyj porządnie koła na myjni.

Opublikowano
Hej, wczoraj byłem trochę pojezdzic bokiem po sniegu, w nic nie uderzyłem, teraz przy jeździe ponad 100km/h zaczyna mi się trząść samochód, co mogłem rozwalić najprawdopodniej?

Najprawdopodobniej nazbierałeś śniegu w felgach i dlatego masz bicie. Umyj porządnie koła na myjni.

 

Umyłem drugi raz i postałem troche w ciepłym, pomogło, nie spodziewałem się ze jak nie widać już śniegu, to coś dalej może bić :lol:

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej

 

Sprawdziłem i jest tak, jak napisałem. Jeżeli mamy ustawioną trasę, MAP przenosi do AA, jeśli nie - do fabrycznej.

Opublikowano
Wydaje mi się, że MAP wraca do Android Auto jeśli masz odpaloną tam nawigację i jakąś trasę. W innym przypadku wraca do nawigacji fabrycznej

 

Sprawdziłem i jest tak, jak napisałem. Jeżeli mamy ustawioną trasę, MAP przenosi do AA, jeśli nie - do fabrycznej.

 

Super! Dzięki za sprawdzenie i odpowiedź. Widocznie wcześniej zawsze miałem ustawioną trasę w mapach google.

Opublikowano
Moja instrukcja co prawda preLCI ale strzelam, że w LCI będzie podobnie, w spisie treści dział: Obsługa->światła->światła powitalne/oświetlenie drogi do domu. A co do wyłączania infotainmentu po otwarciu drzwi: Obsługa->stan ekspoatacyjny pojazdu->faza przestoju->wytwarzanie fazy przestoju w celu otwarcia przednich drzwi.

Światła działają :)

Natomiast rozmowy dalej nie kończy tylko mówi przez głośniki do momentu zamknięcia samochodu. Co ciekawe jak nie rozmawiam, a gra radio to wszystko gaśnie przy zgaszeniu samochodu :) jakieś pomysły?

Opublikowano

Lepsza połowa, która głównie jeździ samochodem, skarżyła się, że czuć dziwne przeskakiwanie kierownicy przy zmianie kierunku (lewo/prawo) w okolicach punktu 0.

Przykłady:

1. stoimy na światłach, samochód zgaszony na start-stopie. Jeśli ruszysz kierownicą w prawo, a potem w lewo to czuć dziwne przeskakiwanie w kierownicy.

2. jedziemy między 60-85km/h na comfort. Przy minimalnych korektach czuć, że jest luz na kierownicy, a potem dziwny przeskok i nagle samochód mocno skręca.

3. jazda po łukach (np. ślimaki ekspresówek) przy skręcaniu lewo/prawo czuć dziwne chrobotanie - jak to na postoju, ale znacznie słabiej wyczuwalne.


Dzisiaj na trasie potwierdziłem to zachowanie. Po czym przeklikałem się przez wszystkie tryby jazdy i jak ręką odjął. Jakiś błąd w adaptacyjnym układzie kierowniczym? Ktoś się z tym spotkał?


I jeszcze drugie zagadnienie: stabilizujemy tor jazdy na prostej drodze (testowane przy 60-90km/h), puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem?

Opublikowano
puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem??

 

Chyba wiele osób i był gdzieś osobny wątek na ten temat

Opublikowano
puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem??

 

Chyba wiele osób i był gdzieś osobny wątek na ten temat

 

Był, czytałem, ale tam trochę bardziej było o ogólnej niestabilności/prowadzeniu się na poziomie lekkich obyczajów ;) ale dzięki za przypomnienie.

Opublikowano
Lepsza połowa, która głównie jeździ samochodem, skarżyła się, że czuć dziwne przeskakiwanie kierownicy przy zmianie kierunku (lewo/prawo) w okolicach punktu 0.

Przykłady:

1. stoimy na światłach, samochód zgaszony na start-stopie. Jeśli ruszysz kierownicą w prawo, a potem w lewo to czuć dziwne przeskakiwanie w kierownicy.

2. jedziemy między 60-85km/h na comfort. Przy minimalnych korektach czuć, że jest luz na kierownicy, a potem dziwny przeskok i nagle samochód mocno skręca.

3. jazda po łukach (np. ślimaki ekspresówek) przy skręcaniu lewo/prawo czuć dziwne chrobotanie - jak to na postoju, ale znacznie słabiej wyczuwalne.


Dzisiaj na trasie potwierdziłem to zachowanie. Po czym przeklikałem się przez wszystkie tryby jazdy i jak ręką odjął. Jakiś błąd w adaptacyjnym układzie kierowniczym? Ktoś się z tym spotkał?


I jeszcze drugie zagadnienie: stabilizujemy tor jazdy na prostej drodze (testowane przy 60-90km/h), puszczamy kierownicę, a samochód minimalnie ściąga. Jak już wyprostujemy tor jazdy i puścimy, to ściąga w drugą i tak w kółko. Ktoś miał podobny problem?

 

Problem dobrze znany

Opisuje go między innymi Robak na YT

https://www.youtube.com/@RobakwReichu


Sam zastanawiam się, czy u mnie się to nie dzieje, bo już parę razy to zaobserwowałem.

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych
Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

 

Dlatego pytam, czy przednie boczne mają jeszcze jakis limit na przyciemnienie, czy juz są fabrycznie maksymalnie przyciemnione.

Opublikowano
Czy przednie boczne szyby mają jeszcze jakis limit do przyciemnienia zgodnego z przepisami, czy to juz max? Drażni mnie troche duza roznica przyciemnienia szyb bocznych tylnych i pocznych przednich dlatego mysle o dociemnieniu przednich bocznych

A jak trafisz na dokładnego policjanta, to przy nim będziesz je zdrapywał albo zabierze dowód :lol:

 

Dlatego pytam, czy przednie boczne mają jeszcze jakis limit na przyciemnienie, czy juz są fabrycznie maksymalnie przyciemnione.

W sumie cięzko stwierdzić, pewnie trzeba zmierzyć chyba że ASO wie, ale watpie.

Opublikowano
Na szybach widnieje informacja jaki jest procent przepuszczalności światła. Masz tam 70% co oznacza, że już bardziej ich przyciemnić nie można.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Które stacje benzynowe sprzedają benzynę 98? Circkle K mimo że ma na swojej stronie, to na stacjach już tego nie ma, Shell ma V-Power Racing który ma niby 100 oktanów ale widzę że książka bmw do aut bmw m performance zaleca benzyna super plus 98 oktan, zastanawiam się czy V-Power Racing nie zaszkodzi silnikowi?
Opublikowano
Które stacje benzynowe sprzedają benzynę 98? Circkle K mimo że ma na swojej stronie, to na stacjach już tego nie ma, Shell ma V-Power Racing który ma niby 100 oktanów ale widzę że książka bmw do aut bmw m performance zaleca benzyna super plus 98 oktan, zastanawiam się czy V-Power Racing nie zaszkodzi silnikowi?

 

Verva 98 na Orlenie

Opublikowano

Byłem na serwisie z powodu mocno skrzypiących lusterek w okolicach 3*C i niżej - dzwięk jakby ktoś komuś kości łamał...

W 2 godzinki zostało to zrobione i już nie ma tego problemu. Więc jak macie wrażenie, że lusterka składają się głośniej niż powinny - polecam podjechać do aso.


Mam aktualnie opony 18" 245/45. Zastanawiam się nad 19" na lato, bo jednak troszkę lepiej wyglądają. Czy komfort nie będzie dużo gorszy i czy jak wybiore opony z homologacją, to nie będzie problemów z xDrive? Letnie opony 18 planuje sprzedać, jak nie kupie czarnych felg 18, tylko 19.

Opublikowano

Na 19 jest trochę mniej wygodnie no i podświadomie bardziej unika się dziur czy krawężników ;) Ale da się żyć, ludzie na 20 jeżdżą i dają radę. Ogólnie wg mnie warto bo auto wygląda dużo lepiej, ale to już kwestia subiektywna.

Jeśli założysz opony z homologacją, nie będzie problemów xDrive - po prostu wybierasz inny rodzaj opon w menu.

Opublikowano
Byłem na serwisie z powodu mocno skrzypiących lusterek w okolicach 3*C i niżej - dzwięk jakby ktoś komuś kości łamał...

W 2 godzinki zostało to zrobione i już nie ma tego problemu. Więc jak macie wrażenie, że lusterka składają się głośniej niż powinny - polecam podjechać do aso.


Mam aktualnie opony 18" 245/45. Zastanawiam się nad 19" na lato, bo jednak troszkę lepiej wyglądają. Czy komfort nie będzie dużo gorszy i czy jak wybiore opony z homologacją, to nie będzie problemów z xDrive? Letnie opony 18 planuje sprzedać, jak nie kupie czarnych felg 18, tylko 19.

Jak masz adaptacyjne zawieszenie, to na comforcie dla mnie jest bardzo wygodnie. W sport już miastowe dziury i kostka to trochę cię wytrzęsie, a nawet na gorszej polskiej autostradzie czuć nierówności :P Tak czy inaczej mam 19" RF i mogę polecić

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.