Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Oczekiwałem odpowiedzi z "przekasem", jednak nadal nie wiem kiedy przysługuje mi wymiana oleju z pakietu serwisowego. Bo jeżeli przy przebiegu 6k jest za 27k, tzn ze 1 wymiana będzie przy 60k przy moim stylu jazdy ;)

Dla ludzi o słabych nerwach, dopowiadam ze wymienię olej wcześniej tak czy siak.

Jak dla mnie możesz wymienić nawet po 60 tys. Daj tylko znać to się wszyscy pośmiejemy :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczekiwałem odpowiedzi z "przekasem", jednak nadal nie wiem kiedy przysługuje mi wymiana oleju z pakietu serwisowego. Bo jeżeli przy przebiegu 6k jest za 27k, tzn ze 1 wymiana będzie przy 60k przy moim stylu jazdy ;)

Dla ludzi o słabych nerwach, dopowiadam ze wymienię olej wcześniej tak czy siak.

 

Z tego co widzę u siebie, to system pokazuję ile km (u mnie mil) pozostało do kolejnego serwisu.

Standardowa wymiana jest chyba co 30tys km / 2 lata?


U mnie odliczało od 19tys mil w dół. Przy chyba 1300 milach do serwisu, pojawiła się pierwsza notyfikacja. Olej, w rzeczywistości, był do tego momentu wymieniany już dwukrotnie bez kasowania interwału.

Edytowane przez Hamera
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widzę u siebie, to system pokazuję ile km (u mnie mil) pozostało do kolejnego serwisu.

Standardowa wymiana jest chyba co 30tys km / 2 lata?


U mnie odliczało od 19tys mil w dół. Przy chyba 1300 milach do serwisu, pojawiła się pierwsza notyfikacja. Olej, w rzeczywistości, był do tego momentu wymieniany już dwukrotnie bez kasowania interwału.



Gdybym wcześniej wiedział, że przebieg do kolejnej wymiany będzie rósł - nie kupowałbym pakietu serwisowego do 100k km. Wychodzi na to że jak będzie przebieg do wymiany spadał w tym tempie to olej "za darmo" wymienię JEDEN raz. Liczyłem na 3-4 wymiany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego zimowego płynu używacie? Wlałem ten do pełna https://image.ceneostatic.pl/data/products/93925957/i-zimowy-plyn-do-spryskiwaczy-plak-premium-20c-5l.jpg i dalej mam komunikat, że jest mało płynu. Dodatkowo z tylnej dyszy płyn nie leci a na przodzie jest ok. Wygląda,że coś się zepsuło. Miał ktoś podobnie? Nie wiem czy ma znaczenie ale mam Touringa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakiego zimowego płynu używacie? Wlałem ten do pełna https://image.ceneostatic.pl/data/products/93925957/i-zimowy-plyn-do-spryskiwaczy-plak-premium-20c-5l.jpg i dalej mam komunikat, że jest mało płynu. Dodatkowo z tylnej dyszy płyn nie leci a na przodzie jest ok. Wygląda,że coś się zepsuło. Miał ktoś podobnie? Nie wiem czy ma znaczenie ale mam Touringa

O, miałem to samo niedawno, chyba ten sam płyn lałem nawet i też Touring. Paliła mi się kontrolka jeszcze na letnim, dolałem zimowy ale wszedł tylko litr. Pierwsza myśl to, że letni płyn zamarzł. Po jakimś czasie znowu kontrolka. Wlałem już normalnie 4l zimowego, ale komunikat dalej się wyświetlał i z tylnej dyszy tak jak u ciebie płyn nie leciał. Niedawno trochę się ociepliło, wszystko komunikaty zgasły, płyn leci normalnie z przodu i z tyłu. Obstawiam, że jeszcze na letnim coś zamarzło i musisz po prostu poczekać na cieplejszą temperaturę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, miałem to samo niedawno, chyba ten sam płyn lałem nawet i też Touring. Paliła mi się kontrolka jeszcze na letnim, dolałem zimowy ale wszedł tylko litr. Pierwsza myśl to, że letni płyn zamarzł. Po jakimś czasie znowu kontrolka. Wlałem już normalnie 4l zimowego, ale komunikat dalej się wyświetlał i z tylnej dyszy tak jak u ciebie płyn nie leciał. Niedawno trochę się ociepliło, wszystko komunikaty zgasły, płyn leci normalnie z przodu i z tyłu. Obstawiam, że jeszcze na letnim coś zamarzło i musisz po prostu poczekać na cieplejszą temperaturę

 

Ogólnie dziwna sprawa, bo auto raczej większość czasu jest w garażu a na zewnątrz też nie było mrozów ostatnio. W instrukcji wyczytałem, że "w przypadku niskiego poziomu napełnienia zbiornika na płyn do spryskiwaczy, funkcja ( z tego co rozumiem - spryskiwanie tylnej szyby) wyłącza się. Co może tłumaczyć czemu przednie działają a tyle nie.


Czyli nic nie robiłeś i samo przeszło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, miałem to samo niedawno, chyba ten sam płyn lałem nawet i też Touring. Paliła mi się kontrolka jeszcze na letnim, dolałem zimowy ale wszedł tylko litr. Pierwsza myśl to, że letni płyn zamarzł. Po jakimś czasie znowu kontrolka. Wlałem już normalnie 4l zimowego, ale komunikat dalej się wyświetlał i z tylnej dyszy tak jak u ciebie płyn nie leciał. Niedawno trochę się ociepliło, wszystko komunikaty zgasły, płyn leci normalnie z przodu i z tyłu. Obstawiam, że jeszcze na letnim coś zamarzło i musisz po prostu poczekać na cieplejszą temperaturę

 

Ogólnie dziwna sprawa, bo auto raczej większość czasu jest w garażu a na zewnątrz też nie było mrozów ostatnio. W instrukcji wyczytałem, że "w przypadku niskiego poziomu napełnienia zbiornika na płyn do spryskiwaczy, funkcja ( z tego co rozumiem - spryskiwanie tylnej szyby) wyłącza się. Co może tłumaczyć czemu przednie działają a tyle nie.


Czyli nic nie robiłeś i samo przeszło?

Dobrze wiedzieć z tymi tylnymi, może faktycznie po prostu się funkcja wyłączyła.


Tak, nic nie robiłem i już działa normalnie. Myślałem, że może jakiś problem z czujnikiem jest. Zobaczymy czy się powtórzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z płynami zalezy od producenta. Te samochody nie mają pływaka tylko czujnik który wyczuwa oporność i nie które płyny mają złą oporność i samochód pokazuje że nie ma płynu. Tak się dzieje odkąd zmieniono etanol na metanol ze względu na przepisy UE. Najlepiej znaleźć jeden płyn, który działa i jego się trzymać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z płynami zalezy od producenta. Te samochody nie mają pływaka tylko czujnik który wyczuwa oporność i nie które płyny mają złą oporność i samochód pokazuje że nie ma płynu. Tak się dzieje odkąd zmieniono etanol na metanol ze względu na przepisy UE. Najlepiej znaleźć jeden płyn, który działa i jego się trzymać.

 

Tak właśnie gdzieś czytałem, dlatego liczę na polecenie "kompatybilnego" płynu. :D

Chociaż wygląda, że @amadeus765 prawdopodobnie użył tego samego płynu co ja, więc może problem zniknie za jakiś czas, a jak nie, to spróbuję polecany przez @dpassent.


A tak z ciekawości czy jeśli wlałbym zwykłą wodę to czy mogę coś zepsuć? Lub jak ewentualnie sprawdzić czy tutaj jest problem z płynem czy z czujnikiem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Z płynami zalezy od producenta. Te samochody nie mają pływaka tylko czujnik który wyczuwa oporność i nie które płyny mają złą oporność i samochód pokazuje że nie ma płynu. Tak się dzieje odkąd zmieniono etanol na metanol ze względu na przepisy UE. Najlepiej znaleźć jeden płyn, który działa i jego się trzymać.

 

Tak właśnie gdzieś czytałem, dlatego liczę na polecenie "kompatybilnego" płynu. :D

Chociaż wygląda, że @amadeus765 prawdopodobnie użył tego samego płynu co ja, więc może problem zniknie za jakiś czas, a jak nie, to spróbuję polecany przez @dpassent.


A tak z ciekawości czy jeśli wlałbym zwykłą wodę to czy mogę coś zepsuć? Lub jak ewentualnie sprawdzić czy tutaj jest problem z płynem czy z czujnikiem?

Na wodzie musi zgasnąć ale zamarźnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

jakby ktoś pytał , 318i zwykłe hamulce , koszt wymiany w ASO :

klocki tył: 1160,94zł

tarcze tył: 1279,40zł

cena z wczoraj

u mnie tarcze po 60tyś są do wymiany , a klocki po 40tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby ktoś pytał , 318i zwykłe hamulce , koszt wymiany w ASO :

klocki tył: 1160,94zł

tarcze tył: 1279,40zł

cena z wczoraj

u mnie tarcze po 60tyś są do wymiany , a klocki po 40tyś

 

O jaki rajdowiec :) ja przy 62 tyś dopiero klocki na tył w 5er zmieniłem. Tarcze jeszcze nie do wymiany. A koszt klocków z wymianą 1100zł.


Potrzebuje porady. Przy tych mrozach wyskakuje mi kilka pomarańczowych komunikatów - zaczyna się hamulec postojowy, potem od razu stabilizacja toru jazdy, potem napęd i na koniec systemy wspomagania kierowcy. Wszystko to po otwarciu drzwi kierowcy, bez jazdy. Pali się też check engine. Samo też znika po kolejnym odpaleniu. Wyskakuje nieregularnie. Auto myte kilka dni temu. Odstawiłem do ciepłego garażu, ale dalej problem jest. Święta, więc nie mam jak do serwisu podjechać. Ktoś tak miał? Przebieg 11tyś km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry wieczór,

czy ma ktoś z Was doświadczenie z belkami dachowymi do G20? Chodzi mi o coś sprawdzonego, w rozsądnej relacji cena-jakość. Będę tego używać raczej sporadycznie, ale nie chcę też dziadostwa :roll: może ktoś poleci coś sensownego? Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze


O jaki rajdowiec :)


Potrzebuje porady. Przy tych mrozach wyskakuje mi kilka pomarańczowych komunikatów - zaczyna się hamulec postojowy, potem od razu stabilizacja toru jazdy, potem napęd i na koniec systemy wspomagania kierowcy. Wszystko to po otwarciu drzwi kierowcy, bez jazdy. Pali się też check engine. Samo też znika po kolejnym odpaleniu. Wyskakuje nieregularnie. Auto myte kilka dni temu. Odstawiłem do ciepłego garażu, ale dalej problem jest. Święta, więc nie mam jak do serwisu podjechać. Ktoś tak miał? Przebieg 11tyś km.

U mnie sprawdza się zdanie : Born to move :wink:

1 rok i 11tyś , to Twój pacjent chyba za młody na SM ! :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
czy działa wam dzis apka BMW? Nie odświeża dziś żadnych danych o aucie (brak obecnej lokalizacji czy status paliwa).

 

Sprawdź aku :)

Auto funkcjonuje normalnie ale od wczoraj (fakt było mroźno) aplikacja nie odświeża lokalizacji, pojemności baku). Kojarzę takie zapytania wcześniej, muszę spróbować wysłać komendę mrugnięcia świateł, może pomoże. :lol:


EDIT: póki co nie pomogło. :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
U mnie tak bylo przy skrajnie rozladowanym akumulatorze. Auto ogranicza dzialanie „w tle” i mozliwosc korzystania z uslug zdalnych przy rozladowanym akumulatorze. Jesli to nie to to zaktualizuj soft i sparuj auto z aplikacją raz jeszcze.
Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.