Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czy ktoś się orientuje się dlaczego fotel wraca do innej pozycji po wyłączeniu silnika/zamknięciu auta? Jak zmusić auto by fotel został w tej samej pozycji. :mad2:
Opublikowano
Jak tamu Was z trzeszczeniem plastików w g20? Słychać coś ?

 

U mnie po 33kkm absolutna cisza. Jedyne co mnie irytuje, to jak auto postoi latem na słońcu i po uruchomieniu zacznie się schładzać od klimatyzacji to plastiki strzelają gdzieś z tylu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile taka szyba kosztuje 2- 3 tys w zależności od wersji. Jak już będzie mi przeszkadzać to skorzystam z opcji w AC - zbita szyba

I stracisz zniżki oraz będziesz miał szkodę w historii mimo ze ubezpieczyciel zapewnia że nie.

Poza tym oryginalnie wklejona szyba zawsze jest lepsza niż wynieniana.

Opublikowano

Ile taka szyba kosztuje 2- 3 tys w zależności od wersji. Jak już będzie mi przeszkadzać to skorzystam z opcji w AC - zbita szyba

I stracisz zniżki oraz będziesz miał szkodę w historii mimo ze ubezpieczyciel zapewnia że nie.

Poza tym oryginalnie wklejona szyba zawsze jest lepsza niż wynieniana.

To co rekomendujesz? Oklejenie szyby folią? Czy ona się jakoś nie galwanizuje podczas wysokich temperatur jak słońce na nią oddziałuje?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ile taka szyba kosztuje 2- 3 tys w zależności od wersji. Jak już będzie mi przeszkadzać to skorzystam z opcji w AC - zbita szyba

I stracisz zniżki oraz będziesz miał szkodę w historii mimo ze ubezpieczyciel zapewnia że nie.

Poza tym oryginalnie wklejona szyba zawsze jest lepsza niż wynieniana.

To co rekomendujesz? Oklejenie szyby folią? Czy ona się jakoś nie galwanizuje podczas wysokich temperatur jak słońce na nią oddziałuje?

Zbita szyba w allianz nie działa tak że to lojalka taka że za rok nie podniosą Ci stawki jeśli u nich zostaniesz? Oczywiście tak jak napisałeś, szkoda będzie widoczna w historii dla innych ubezpieczycieli zapewne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wszędzie działa tak że tylko na kontynuacje nie masz zwyżki na to auto ale w systemie masz szkodę. Jak masz więcej aut albo sprzedasz za rok dwa to na kolejne już będzie zwyżka kompletnie nie oplacalne jest to przy droższych autach. Ma to sens jedynie dla ludzi, ktorzy mają jedno auto i planują nim jeździć jeszcze ponad 3 lata.
Opublikowano
Jak tamu Was z trzeszczeniem plastików w g20? Słychać coś ?

 

Plastiki naokoło kierownicy jak szalone. A przy nacisku i w tunelu.

Opublikowano
Pytanie mam do posiadaczy rwd + lsd lub samo rwd…tez czami macie takie wrazenie ze jak startuje na pelnym ogniu (bez lc) to niby trakcja nie mryga..ale mam wrazenie ze tylkiem lekko zabuja…takie wrazenie jak bym na plastikowej oponie jechal :mrgreen:
Opublikowano

Zdecydowanie polecam oklejenie przedniej szyby folią (ja żałuję, że tego nie zrobiłem) - przy obecnym przebiegu 18kkm mam tak wypiaskowaną szybę, że szkoda gadać... A gościu w 3-city mi wycenił to na 1500 netto chyba - zdecydowanie warto.

Mam wrażenie, że ta szyba nie jest ze szkła tylko z plasteliny - piaskuje się OKRUTNIE. Po prostu jest najzwyczajniej na świecie gówniana.

Opublikowano
Pytanie mam do posiadaczy rwd + lsd lub samo rwd…tez czami macie takie wrazenie ze jak startuje na pelnym ogniu (bez lc) to niby trakcja nie mryga..ale mam wrazenie ze tylkiem lekko zabuja…takie wrazenie jak bym na plastikowej oponie jechal :mrgreen:

 

Tak jest :D.

Opublikowano
Pytanie mam do posiadaczy rwd + lsd lub samo rwd…tez czami macie takie wrazenie ze jak startuje na pelnym ogniu (bez lc) to niby trakcja nie mryga..ale mam wrazenie ze tylkiem lekko zabuja…takie wrazenie jak bym na plastikowej oponie jechal :mrgreen:

 

Tak jest :D.

 

Czyli jeszcze dobrze z moim czucia. Zrobilo sie chlodniej, opony ciezej zagrzac…myslalem ze przy szerokosci 255 i lsd nie bedzie takich wrazen. Juz softu sie doczekac nie moge, bedzie jeszcze fajniej :mrgreen:

Opublikowano

Mam takie felgi: 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 792 Bicolor z oponą pirelli P-zero, ogumienie mieszane.

Niestety po raz drugi zarysowałem felgę o krawężnik (zostały 2 bez skazy), wiec czy to normalne, że felga wystaje poza oponę? Auto odebrane fabrycznie na tym zestawie.

W poprzednim aucie miałem balonowe 16, felga mocno schowana, więc nigdy nie miałem takiego problemu.

Przy okazji poleci może ktoś jakiegoś speca od napraw felg. Bo jak tak dalej pójdzie to na wiosnę albo muszę znaleźć eksperta albo szukać dobrych rabatów na te felgi, bo mi wyjątkowo się podobają.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Uważniej manewruj przy krawężnikach :wink: , rant ochrony to chroni tylko jak parkujesz równolegle i kiedy koło jest niemalże równolegle z krawężnikiem, to wtedy daje radę.

A tak - trzeba uważać i tyle.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Na P7 miałem największe, na PSS które mam teraz są wyraźnie mniejsze, ale nawet na tych Pirelli nie szorowałbym o krawężnik :(

Seryjna opona na seryjnej feldze, także można się do tego odnosić :cool2:

Opublikowano
Mam takie felgi: 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 792 Bicolor z oponą pirelli P-zero, ogumienie mieszane.

Niestety po raz drugi zarysowałem felgę o krawężnik (zostały 2 bez skazy), wiec czy to normalne, że felga wystaje poza oponę? Auto odebrane fabrycznie na tym zestawie.

W poprzednim aucie miałem balonowe 16, felga mocno schowana, więc nigdy nie miałem takiego problemu.

Przy okazji poleci może ktoś jakiegoś speca od napraw felg. Bo jak tak dalej pójdzie to na wiosnę albo muszę znaleźć eksperta albo szukać dobrych rabatów na te felgi, bo mi wyjątkowo się podobają.

Jestes nie przyzwyczajony i tyle. Napisalws ze jezdziles na balonach domyslam sie ze chyba nie bylo to BMW. W BMW masz szerszy rozstaw kol z tylu, do tego nie balony. Miakem podobnie jak z innego auta przesiadlem sie na F30. W pierwszym tygodniu zarysowana felga o kraweznik na wjezdzie w przyporzadkowana i mijaniu sie jeszcze z innym autem. Uwazniej manewrowac i tyle, chwila czasu i sie przyzwyczaisz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie pytanie odnośnie różnicy użytkowości - chodzi o ryzyko uszkodzenia felgi konkretnie- między 17a 18 , czy jest wyraźna różnica , czy schody zaczynają dopiero od 19tek ?
Opublikowano

Jestes nie przyzwyczajony i tyle. Napisalws ze jezdziles na balonach domyslam sie ze chyba nie bylo to BMW. W BMW masz szerszy rozstaw kol z tylu, do tego nie balony. Miakem podobnie jak z innego auta przesiadlem sie na F30. W pierwszym tygodniu zarysowana felga o kraweznik na wjezdzie w przyporzadkowana i mijaniu sie jeszcze z innym autem. Uwazniej manewrowac i tyle, chwila czasu i sie przyzwyczaisz.

Tak wcześniej jeździłem Mazdą. Ma spore 16 calowe opony i naprawde trzeba by zrobić coś głupiego, żeby uszkodzić felgi. Wtedy nawet dziwiłem się jakim cudem ktoś je może uszkodzić. A teraz sam tego doświadczyłem. Najgorzej, że nowe auto i serce boli.

Opublikowano
Panowie pytanie odnośnie różnicy użytkowości - chodzi o ryzyko uszkodzenia felgi konkretnie- między 17a 18 , czy jest wyraźna różnica , czy schody zaczynają dopiero od 19tek ?

Poprzednie auto 17", obecnie lato i zima na 18" i absolutnie zero stresu w mieście czy po lekkich dziurach. 19stka to już bym się trochę pilnował.


EDIT: oczywiście jak masz talent to i 14" od taczki można na krawężniku uszkodzić :lol:

Opublikowano
Panowie pytanie odnośnie różnicy użytkowości - chodzi o ryzyko uszkodzenia felgi konkretnie- między 17a 18 , czy jest wyraźna różnica , czy schody zaczynają dopiero od 19tek ?

Poprzednie auto 17", obecnie lato i zima na 18" i absolutnie zero stresu w mieście czy po lekkich dziurach. 19stka to już bym się trochę pilnował.


EDIT: oczywiście jak masz talent to i 14" od taczki można na krawężniku uszkodzić :lol:

To samo u mnie. Dla mnie 18stki sa FTW, zwlaszcza do zawiasu M, ale to kwestia preferencji i każdy będzie mówił inaczej :D

Opublikowano
Mam takie felgi: 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 792 Bicolor z oponą pirelli P-zero, ogumienie mieszane.

Niestety po raz drugi zarysowałem felgę o krawężnik (zostały 2 bez skazy), wiec czy to normalne, że felga wystaje poza oponę? Auto odebrane fabrycznie na tym zestawie.

W poprzednim aucie miałem balonowe 16, felga mocno schowana, więc nigdy nie miałem takiego problemu.

Przy okazji poleci może ktoś jakiegoś speca od napraw felg. Bo jak tak dalej pójdzie to na wiosnę albo muszę znaleźć eksperta albo szukać dobrych rabatów na te felgi, bo mi wyjątkowo się podobają.

 

Opona Michelin Pilot Sport 4 ZP na 18" wystaje dobry centymetr poza felgę. Dużo wybacza ale wiadomo, że jak ktoś się dobrze postara to felga i tak oberwie.


20211009-181748.jpg


20211009-181734.jpg


20211009-181808.jpg

Opublikowano
Mam takie felgi: 19" aluminiowe obręcze M Double-spoke 792 Bicolor z oponą pirelli P-zero, ogumienie mieszane.

Niestety po raz drugi zarysowałem felgę o krawężnik (zostały 2 bez skazy), wiec czy to normalne, że felga wystaje poza oponę? Auto odebrane fabrycznie na tym zestawie.

W poprzednim aucie miałem balonowe 16, felga mocno schowana, więc nigdy nie miałem takiego problemu.

Przy okazji poleci może ktoś jakiegoś speca od napraw felg. Bo jak tak dalej pójdzie to na wiosnę albo muszę znaleźć eksperta albo szukać dobrych rabatów na te felgi, bo mi wyjątkowo się podobają.

Ja też mam Pirelli p-zero RF, ale na M 19" 791 Bicolor. Tak jak u kolegi wyżej felga jest schowana, sporo wystaje opona, nawet nie wiem czy nie więcej (nie mam teraz możliwości zrobić zdjęcia). Ciężko byłoby je zarysować, ale trochę trzeba uważać. Wrzuć zdjęcie, ciekaw jestem tych felg :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.