Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jak użytkujecie swoje nowe auta na dotarciu? W instrukcji są w sumie 2 rzeczy, żeby nie przekraczać 160km/h oraz nie wciskać pedału gazu do podłogi.

Dużo jeździcie w trybie sport? Głównie pytam o m340i :D

Opublikowano
Jakie fotele polecacie sensatec(materiałowo-skórzane), skóra ekologiczna czy vernasaca? jakie macie doświadczenia? tylko takie opcje biorę pod uwagę do sport lina
Opublikowano
Jak użytkujecie swoje nowe auta na dotarciu? W instrukcji są w sumie 2 rzeczy, żeby nie przekraczać 160km/h oraz nie wciskać pedału gazu do podłogi.

Dużo jeździcie w trybie sport? Głównie pytam o m340i :D

U mnie było 2 tys. km. bardzo spokojnej jazdy, zmiana oleju i ogień.

Silnik jeszcze przez następne 5 tys. popijał trochę oleju, więc zakładam, że docieranie jeszcze trwało.

***** ***
Opublikowano
Czy moglibyście mi doradzić drodzy forumowicze, bo pisałem wcześniej o schodzącym lakierze z lotki w touringu. Auto odebrane na początku września. Lakier Blue Tanzanite. Umówiony jestem na lakierowanie. Zaczynam się jednak zastanawiać czy to najlepsza opcja. Jest to element plastikowy. Jak uważacie czy byłoby lepiej to wymienić? Czy w salonie zrobią to tak żeby nie było więcej problemu? I czy może się okazać, że ten lakierowany element będzie się odróżniać od pozostałych części? Jakieś doświadczenia w tym zakresie?
  • Moderatorzy
Opublikowano

Ale jak chcesz go wymienić bez lakierowania? Nie ma czegoś takiego jak nowa część w kolorze, również będzie malowana :)

Przy tak świeżym lakierze i stosunkowo niewielkiej powierzchni lotki musiałby robić to totalny amator żeby było widać różnicę kolorów.

Opublikowano
Bardziej chodzi mi o to czy może być jakaś różnica w lakierowaniu pomiędzy lakierem położonym w fabryce a w serwisie? Plus nowa część byłaby lakierowana raz, a tutaj to nie wiem jak oni to będą robić
  • Moderatorzy
Opublikowano

Może być, bo nie ma takiej ręki, która pomaluje jak robot w fabryce i to każdy lepszy lakiernik ci powie, natomiast to tylko lotka, ciężko zepsuć malowanie takiego prostego elementu.

Lakier - mogą dobrać na 100% a mogą na 90%. Wszędzie pracują tylko ludzie.

Będzie druga warstwa lakieru, masz na wszystko papier nie ma się czym przejmować, ta lotka to chyba i tak jest z jakiegoś tworzywa, ale to proszę mnie poprawić z czego, bo sam do końca nie wiem.

Opublikowano
Czy moglibyście mi doradzić drodzy forumowicze, bo pisałem wcześniej o schodzącym lakierze z lotki w touringu. Auto odebrane na początku września. Lakier Blue Tanzanite. Umówiony jestem na lakierowanie. Zaczynam się jednak zastanawiać czy to najlepsza opcja. Jest to element plastikowy. Jak uważacie czy byłoby lepiej to wymienić? Czy w salonie zrobią to tak żeby nie było więcej problemu? I czy może się okazać, że ten lakierowany element będzie się odróżniać od pozostałych części? Jakieś doświadczenia w tym zakresie?

 

Element może się odróżniać od innych części, np. z blachy, choćby dlatego, że jest z tworzywa. Różnica znaczna być nie powinna, ale może być widoczna. Szczególnie w słońcu. Mówię tu o nowych elementach lakierowanych fabrycznie. To się zdarza.

Każdy materiał zachowuje się inaczej, zatem powłoka na nim także. Lakier jest nowy, więc nie obawiałbym się spektakularnego przypału z dobraniem koloru.

 

Ale jak chcesz go wymienić bez lakierowania? Nie ma czegoś takiego jak nowa część w kolorze, również będzie malowana :)

Przy tak świeżym lakierze i stosunkowo niewielkiej powierzchni lotki musiałby robić to totalny amator żeby było widać różnicę kolorów.

 

Święta prawda. Z motocyklami jest tak, że części przychodzą w kolorze. Tylko haczyk jest taki, że naklejki trzeba samemu kleić, albo komuś oddać do klejenia. Sprawa prosta nie jest a naklejki czasem wartość mają jak sama część.

Części do Hondy przychodzą już pooklejane. Nawet do starszych modeli można je spokojnie dostać. BMW się aż tak nie chce...

Do samochodów tak się części kupić nie da.

 

Bardziej chodzi mi o to czy może być jakaś różnica w lakierowaniu pomiędzy lakierem położonym w fabryce a w serwisie? Plus nowa część byłaby lakierowana raz, a tutaj to nie wiem jak oni to będą robić

 

Tak samo jak po dzwonie np. Co do ilości warstw, pewnie zależy to od koloru.

 

Może być, bo nie ma takiej ręki, która pomaluje jak robot w fabryce i to każdy lepszy lakiernik ci powie, natomiast to tylko lotka, ciężko zepsuć malowanie takiego prostego elementu.

Lakier - mogą dobrać na 100% a mogą na 90%. Wszędzie pracują tylko ludzie.

Będzie druga warstwa lakieru, masz na wszystko papier nie ma się czym przejmować, ta lotka to chyba i tak jest z jakiegoś tworzywa, ale to proszę mnie poprawić z czego, bo sam do końca nie wiem.

 

Lotka jest z tworzywa. Najprawdopodobniej jakiś poliester albo poliamid z dod. włókna szklanego.

Opublikowano
Czy pendrive podłączony przez gniazdo USB typu C w podłokietniku może służyć do odtwarzania muzyki czy tylko do ładowania ? Audio Hi Fi jakby co.
Opublikowano
Czy pendrive podłączony przez gniazdo USB typu C w podłokietniku może służyć do odtwarzania muzyki czy tylko do ładowania ? Audio Hi Fi jakby co.

Może :cool2:

Opublikowano
Czy pendrive podłączony przez gniazdo USB typu C w podłokietniku może służyć do odtwarzania muzyki czy tylko do ładowania ? Audio Hi Fi jakby co.

Może :cool2:

Pendrive po podłączeniu do gniazda w podłokietniku nie jest w ogóle widoczny. Za to po podłączeniu pod USB spod klapki w konsoli jest widoczny. Czyli chyba raczej niestety nie może.

Opublikowano
Czy pendrive podłączony przez gniazdo USB typu C w podłokietniku może służyć do odtwarzania muzyki czy tylko do ładowania ? Audio Hi Fi jakby co.

Może :cool2:

Pendrive po podłączeniu do gniazda w podłokietniku nie jest w ogóle widoczny. Za to po podłączeniu pod USB spod klapki w konsoli jest widoczny. Czyli chyba raczej niestety nie może.

Dziwne. Sprawdź czy jest poprawnie sformatowany zgodnie z zaleceniami. Używam do muzy dwóch różnych pendrive w schowku i działają znakomicie. Kokpit Professional i HK audio.

Opublikowano
A wiecie czy jest możliwość przewijania piosenek granych z pendrive? Jak to zrobić?

 

Trzeba dotknąć palcem ten prostokąt po lewej stronie, w którym jest pasek z czasem odtwarzanej piosenki, wtedy on się powiększy na pełny ekran i można przewijać, ale też tylko dotykowo.

Opublikowano
Potwierdzam informacje kolegów z poprzednich postów odnośnie wadliwych okładzin z tyłu w podstawowych wersjach hamulców 318d. Przy 23 tkm przebiegu pojawiła się informacja o konieczności wymiany klocków z tyłu. Przy 25 tkm zaświeciła żółta kontrolka na zegarach. Pojechałem do serwisu, przedstawiłem sprawę, spytali tylko o przebieg i wymienili klocki. Wadliwe są okładziny i zaciski - sprawdzają to podobno po VIN i wymieniają po numerach seryjnych wadliwych części (u mnie zaciski były podobno OK). Ważny podobno przebieg. Jeśli info pojawi się przed 25 tkm i do 2 lat od zakupu - wymiana na gwarancji. Salon Kraków Dobrzański
Opublikowano

Witam


Czy na forum ktoś będzie w stanie udzielić odpowiedzi czy G20 z Active Guard Plus oprócz powiadamiania o potencjalnej kolizji sama podejmuje też działanie i zaczyna hamować?

Według broszury tak jest ale z informacji od sprzedawców wynika że tylko informuje. Żeby auto samo hamowało to potrzeba Systemu asystującego kierowcy lub aktywnego tempomatu.

Może macie również informacji do kiedy można wykupić pakiet serwisowy?. Do dnia odbioru auta czy może jest jeszcze jakiś okres w którym można się zdecydować na taki pakiet.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam


Czy na forum ktoś będzie w stanie udzielić odpowiedzi czy G20 z Active Guard Plus oprócz powiadamiania o potencjalnej kolizji sama podejmuje też działanie i zaczyna hamować?

Według broszury tak jest ale z informacji od sprzedawców wynika że tylko informuje. Żeby auto samo hamowało to potrzeba Systemu asystującego kierowcy lub aktywnego tempomatu.

Może macie również informacji do kiedy można wykupić pakiet serwisowy?. Do dnia odbioru auta czy może jest jeszcze jakiś okres w którym można się zdecydować na taki pakiet.

 

a active guard nie jest częścia 'Systemy asystujące kierowcy'?


System asystujący kierowcy obejmuje działające na bazie kamery ostrzeżenie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców, asystenta ograniczeń prędkości ze wskazaniem ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania z funkcją przewidywania oraz ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu. Ponadto urządzenia radarowe obejmują ostrzeganie przed ruchem poprzecznym z tyłu, ostrzeganie przy zmianie pasa ruchu i ostrzeganie przed kolizją z tyłu.


Ostrzeganie przed zjechaniem z pasa ruchu rozpoznaje linie wyznaczające pas ruchu i działa powyżej prędkości 70 km/h poprzez wibracje kierownicy. W przypadku zbliżania się innego pojazdu poruszającego się w martwym kącie lusterka, funkcja ostrzegania przy zmianie pasa ruchu ostrzega kierowcę przez wibracje kierownicy i symbol migający w lusterku zewnętrznym.


Ostrzeganie przed ruchem poprzecznym ułatwia wyjazd z miejsca parkingowego. Ostrzeżenie przed kolizją czołową z uruchomieniem hamulców rozpoznaje samochody, a ostrzeganie przed pieszymi reaguje na pieszych. Jednocześnie hamulce przygotowywane są do szybszego zadziałania. Jeżeli kolizji nie da się uniknąć, system inicjuje nagłe hamowanie z pełną siłą. W ciemności i podczas mgły działanie systemu może być ograniczone. Ostrzeganie przed kolizją z tyłu aktywuje w niebezpiecznych sytuacjach miganie kierunkowskazów z dwukrotną prędkością. Ręczny ogranicznik prędkości służy do indywidualnego ustawienia maksymalnej prędkości jazdy. Asystent ograniczeń prędkości po potwierdzeniu przez kierowcę dostosowuje prędkość jazdy do obowiązujących ograniczeń prędkości rozpoznanych przez wskazanie ograniczenia prędkości i zakazu wyprzedzania.

Opublikowano
W moim G22 mam tempomat który jest standardzie i nie mam systemów asystujących kierowcy oprócz tego co w standardzie. Czyli ostrzeżenie o kolizji czołowej i tylnej. Mam ustawione na wczesne ostrzeganie o kolizji i sam hamuje dodając do tego piskliwy dźwięk. Czyli najpierw ostrzega migotaniem czerwonego autka na zegarach a potem już sam hamuje i wydaje dźwięk przy tym. Dodam, że hamuje dosyć gwałtownie. Po prostu wali po heblach.
Opublikowano
Z tego co mi przekazano to jest na to czas do 90 dni od odbioru i ani dnia dłużej. Później już tego nie można wziąć (przynajmniej w tych pieniądzach)
Opublikowano

90 dni, w tym tygodniu dostałem cennik, nie wiem czy się różni modelami jakoś. Sam biorę na pewno 4 lata repair inclusive i chyba 5lat/100k km service inclusive. Ostatnio wymieniłem olej na własnych częściach w ASO za 680 zł, więc sam nie wiem. Pytanie ile kosztuje płyn hamulcowy i co tam jeszcze zawarte jest


Repair Inclusive (gwarancja):

- 3 lata: 1200 PLN,

- 4 lata: 2660 PLN,

- 5 lat: 5160 PLN.


Service Inclusive (podst. przeglądy):

- 3 lata, 40 tyś km: 1620 PLN,

- 5 lat, 60 tyś km: 3550 PLN,

- 5 lat, 80 tyś km: 4540 PLN,

- 5 lat, 100 tyś km: 4690 PLN,

- 6 lat, 120 tyś km: 6930 PLN.


Service Inclusive Plus (serwisy + klocki, tarcze):

- 5 lat, 60 tyś km: 6570 PLN,

- 5 lat, 80 tyś km: 11410 PLN,

- 5 lat, 100 tyś km: 12610 PLN,

- 6 lat, 120 tyś km: 16980 PLN.

Aktualnie wszystko jest dostępne do 3 miesięcy od rejestracji.

Opublikowano

Juz nie bede mieszac i mowic co mi powiedzieli, tj kiedy mozna dokupic te pakiety.


Natomiast dostalem info ze od listopada pakiety maja podrozec (w slad za pozostalymi podwyzkami)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.