Skocz do zawartości

Szybkie pytania, szybkie odpowiedzi BMW 3 G20/21


dzbpl

Rekomendowane odpowiedzi

Ważna rzecz, czy ktoś umie na stałe wyłączyć ingerencję w kierownicę przy zmianie pasa ruchu ? To podobnie upier..e, jak start stop.

 

Nie można. Normy bezpieczeństwa. Chyba, że wepniesz się w komputer, to może będziesz mógł zmienić żeby zostało wyłączone na stałe, ale nawet jak sam odznaczysz ingerencję w kierowanie, to masz komunikat, że przy następnym uruchomieniu włączy się ponownie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, asystent pasa ruchu to rozwiązanie bardziej niebezpieczne niż pomocne. Przy dużej prędkości skłania do kontry kierownicy, która z kolei może być przyczyną utraty stabilności, w konsekwencji kolizji. W zupełności wystarczyłby sygnał dźwiękowy i świetlny na tablicy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, asystent pasa ruchu to rozwiązanie bardziej niebezpieczne niż pomocne. Przy dużej prędkości skłania do kontry kierownicy, która z kolei może być przyczyną utraty stabilności, w konsekwencji kolizji. W zupełności wystarczyłby sygnał dźwiękowy i świetlny na tablicy.

 

Ostatnio byłem w szoku, kiedy po najechaniu na obszar wyłączony z ruchu w celu ominięcia dziury w jezdni samochód zaczął mnie ściągać dalej w stronę krawężnika :shock:. Trochę wątpiłem w użyteczność tego systemu, no ale z drugiej strony może kiedyś uratować przed zjechaniem z jezdni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ten system jest straszny a to że się go nie da wyłączyć od jakiegoś czasu to skandal.


Apropo stopniowego obniżania kosztów (i jakości). Wg użytkowników bimmerpost gdzieś tak od połowy 2020 zaczęto montować inny, słabszy wzmacniacz do Harman Kardon. Oczywiście rzekomo wszystko ma grać tak samo (tylko producent zaoszczędzi) ale padają na potęgę, auto gubi basy co jakiś czas. Teraz jest już oficjalna PUMA i wymieniają je na gwarancji :duh:


więc o ile się nie mylę mamy teraz taką listę:


- wykastrowany dźwięk, burble

- usunięty dysk twardy do multimediów

- usunięte osłony pod maską

- asystent pasa włączony na stałe

- brak przycisku S/S

- wadliwy wzmacniacz H/K


Aż strach myśleć co przyniesie lift :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Usuniecie dysku twardego to w sumie chyba znak czasow - pendrive 64/128GB kosztuje grosze a wiekszosc muzyki dzisiaj to juz jednak streaming przez Spotify etc.

W F-kach 3er/5er nawet do glowy mi nie przyszlo zeby kopiowac jakas muzyke na HDD :oops:

Mialo to jeszcze jakies inne zastosowanie oprocz mp3?


Co do sztywnych S/S i asystenta pasa ruchu to skandal tak jak mowisz, duzy krok w zlym kierunku i tak naprawde nie wiadomo po co.

Opcje wlaczania wylaczania kosztuja firme okragle 0.


Do listy mysle szybko bedzie mozna dopisac skore "weganska" - presja roznych "eko" organizacji jest niesamowita na producentow aut.

Przykladowo na Autogefuehl prowadzacy w kazdym filmiku do znudzenia meczy o ta "ANIMAL leather"

.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, asystent pasa ruchu to rozwiązanie bardziej niebezpieczne niż pomocne. Przy dużej prędkości skłania do kontry kierownicy, która z kolei może być przyczyną utraty stabilności, w konsekwencji kolizji. W zupełności wystarczyłby sygnał dźwiękowy i świetlny na tablicy.

 

Ostatnio byłem w szoku, kiedy po najechaniu na obszar wyłączony z ruchu w celu ominięcia dziury w jezdni samochód zaczął mnie ściągać dalej w stronę krawężnika :shock:. Trochę wątpiłem w użyteczność tego systemu, no ale z drugiej strony może kiedyś uratować przed zjechaniem z jezdni.

 

Jeśli uważasz ze jest straszny to chyba mało miałeś wspólnego z tego typu „dobrodziejstwami”. Naprawdę w BMW nie jest tragicznie. W Lexusie było gorzej ale to jeszcze przedsmak piekła jakie może Ci wyrządzić w markach niższego budżetu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

więc o ile się nie mylę mamy teraz taką listę:


- wykastrowany dźwięk, burble

- usunięty dysk twardy do multimediów

- usunięte osłony pod maską

- asystent pasa włączony na stałe

- brak przycisku S/S

- wadliwy wzmacniacz H/K


Aż strach myśleć co przyniesie lift :lol: :lol: :lol:

już zaczynam zbierać na wykup mojego za 2,5 roku :idea:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może się orientuje czy napęd xdrive w m340i to ten sam napęd co np w 320i,330i xdrive. Widziałem w jakimś teście gość mówił że w m340i to nie jest zwykły xdrive tylko m-xdrive. Ktoś wie coś na ten temat ? Jeżeli faktycznie tak jest to jaka jest różnica?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Ten system jest straszny a to że się go nie da wyłączyć od jakiegoś czasu to skandal.


Apropo stopniowego obniżania kosztów (i jakości). Wg użytkowników bimmerpost gdzieś tak od połowy 2020 zaczęto montować inny, słabszy wzmacniacz do Harman Kardon. Oczywiście rzekomo wszystko ma grać tak samo (tylko producent zaoszczędzi) ale padają na potęgę, auto gubi basy co jakiś czas. Teraz jest już oficjalna PUMA i wymieniają je na gwarancji :duh:


więc o ile się nie mylę mamy teraz taką listę:


- wykastrowany dźwięk, burble

- usunięty dysk twardy do multimediów

- usunięte osłony pod maską

- asystent pasa włączony na stałe

- brak przycisku S/S

- wadliwy wzmacniacz H/K


Aż strach myśleć co przyniesie lift :lol: :lol: :lol:

 

Miałem oddawać po CL swoje M340i. Biorąc pod uwage, że jest bez MH, jest skonfigurowana jak jest, i że ma to wszystko co powyżej, to ją zostawiam i raczej będę ją finansował dalej po CL :lol:

Instagram: @kolczasty
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

więc o ile się nie mylę mamy teraz taką listę:


- wykastrowany dźwięk, burble

- usunięty dysk twardy do multimediów

- usunięte osłony pod maską

- asystent pasa włączony na stałe

- brak przycisku S/S

- wadliwy wzmacniacz H/K


Aż strach myśleć co przyniesie lift :lol: :lol: :lol:

 


:mrgreen:

To mnie dobiliscie....

Jedyny plus to cena była przez mild hybrid minus ponad 20k

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednym z argumentow do wyboru akurat bmw byl line assist nie na stale bo to mega denerwujace. A tu lipa

Pewnie aktualizacja wczesniejszych softow zrobi to samo...

Model nie jest nowy w tym roku wiec ich przepisy UE nie przymusily to takkej zmiany, wiec ciekawe co...moze konkurencja audi ktore ma to od ponad roku. Albo dostali jakies dodatkowe punkty od ncap przy testach bezpieczenstwa. Brak sguzika start stop przy mildhybrid nie jest az taki problematyczny, jestem wrogiem tego rozwiazania i w kazdym samochodzie mialem wykodowane ale tu sie naprawde w przy silniku r6 tego nie czuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie to nie jest folia a całkowicie inny materiał, z którego wykonane są szyby.

 

Dobrze wiedzieć. Jakie są zalety takiego rozwiązania? Salony nakładające folię zachwalają m.in blokowanie UV, wolniejsze nagrzewanie samochodu czy bezpieczeństwo (szyba nie rozpada się na kawałki w przypadku uderzenia).

Jak to jest z fabryką i czy góruje nad rozwiązaniem typu folia? Czy "skoro nie widać różnicy, to po co przepłacać"?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Kurde rozumiem wszystko przy 318i jeszcze różnica 2k jest duża ale jak szukasz 330i 340i m3 to różnica śmieszna.

Jakość nie do porównania na korzysc przyciemnionych w fabryce

male-bmw-2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.