Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na pewno porobię fajne focie. Wczoraj nie za bardzo było jak. Trochę warsztatowo odbierałem auto (obawy związane z covid), ale przedsmak tutaj


K1La8Bh.jpg


No i trochę już ciemno było.

Zastanawiam się tylko jak ja mam sobie ogarnąć obsługę kart pamięci. Szczerze mówiąc myślałem, że to jest tak standardowy temat w dzisiejszych czasach, że nawet o to nie zapytałem. Po prostu nie mogę tego przeżyć, że nie mogę wziąć karty pamięci, wsunąć w slot i odpalić muzykę. Auta typu Skoda sprzed kilku lat to miały...Kompletnie tego nie kumam. Albo jestem ślepy i nie widzę tego w aucie. :?


PS. Kurdę dlaczego te moje zdjęcia się nie wyświetlają? Chyba jakiś lamer ze mnie w tej kwestii.

 

Pięknie! Czekam na temat zeby wiecej zdjec w tym kolorku!

Co do pisania do centrali, to zrobmy pisma o wspolnej tresci tu na forum i wyslijmy jednoczasowo. W koncu w salonach ogladalismy auta kompletne przy wybieraniu i nikt nas nie poinformowal, ze pod maska beda potem niekompletne. Zwroc uwage ze sa dziury na spinki w plastiku nad przednim pasem a takze na elementach lakierowanych nad swiatlem i na blotniku. Auto wyglada jak po dzwonie, ktory byl naprawiony po kosztach. Takie rzeczy to jakas masakra. Nie mowiac juz ze konfigurujac po czerwcu za auta zaplacilismy juz wiecej, bo wszystko podrozoalo w konfiguratorze.

Opublikowano
Na pewno porobię fajne focie. Wczoraj nie za bardzo było jak. Trochę warsztatowo odbierałem auto (obawy związane z covid), ale przedsmak tutaj


K1La8Bh.jpg


No i trochę już ciemno było.

Zastanawiam się tylko jak ja mam sobie ogarnąć obsługę kart pamięci. Szczerze mówiąc myślałem, że to jest tak standardowy temat w dzisiejszych czasach, że nawet o to nie zapytałem. Po prostu nie mogę tego przeżyć, że nie mogę wziąć karty pamięci, wsunąć w slot i odpalić muzykę. Auta typu Skoda sprzed kilku lat to miały...Kompletnie tego nie kumam. Albo jestem ślepy i nie widzę tego w aucie. :?


PS. Kurdę dlaczego te moje zdjęcia się nie wyświetlają? Chyba jakiś lamer ze mnie w tej kwestii.

 

Pięknie! Czekam na temat zeby wiecej zdjec w tym kolorku!

Co do pisania do centrali, to zrobmy pisma o wspolnej tresci tu na forum i wyslijmy jednoczasowo. W koncu w salonach ogladalismy auta kompletne przy wybieraniu i nikt nas nie poinformowal, ze pod maska beda potem niekompletne. Zwroc uwage ze sa dziury na spinki w plastiku nad przednim pasem a takze na elementach lakierowanych nad swiatlem i na blotniku. Auto wyglada jak po dzwonie, ktory byl naprawiony po kosztach. Takie rzeczy to jakas masakra. Nie mowiac juz ze konfigurujac po czerwcu za auta zaplacilismy juz wiecej, bo wszystko podrozoalo w konfiguratorze.

 

Zrobię na pewno galerię, ale teraz pogoda słaba. W przyszłym tygodniu ma być lepiej, a za 2 tygodnie jadę na oklejanie i ceramikę. Co do maila, zbiorówka nawet lepsza. Jak ktoś się chcę dorzucić to do tej akcji to pisać. Ja mogę nawet napisać po angielsku do centrali w DE i dać wszystkich na kopii. Można też wówczas podać nasze VINy.

Opublikowano


Zrobię na pewno galerię, ale teraz pogoda słaba. W przyszłym tygodniu ma być lepiej, a za 2 tygodnie jadę na oklejanie i ceramikę. Co do maila, zbiorówka nawet lepsza. Jak ktoś się chcę dorzucić to do tej akcji to pisać. Ja mogę nawet napisać po angielsku do centrali w DE i dać wszystkich na kopii. Można też wówczas podać nasze VINy.

 

Ok, trzeba przejrzeć kto tu jeszcze pisał, ze nie ma tych plastików i ruszać z tematem.

Co do oklejania, to się zastanów - kupa kasy a nie wiem czy to warte tego. Lepiej dać dobrą powłokę. Ja mam na 5er w podstawowym mineralnym lakierze, który powinien sie rysować od samego patrzenia Gtechniq crystal serum ultra. Przejchałem 40tyś km, auto ma 1,5 roku i wygląda jak nowe, lakier jak nowy. U mnie w mieście gość z doświadczeniem 10 letnim i tylko wybrane zakłady mogą aplikować tą powłokę. Za 5er wziął ode mnie 3 tysie brutto.

Opublikowano
Nie zabardzo rozumiem z jakim tematem chcecie tu ruszac. Ja rozumiem jeszcze oburzenie ze nie ma dysku twardego ale drama o jakies plastiki pod maską? I te teorie o jakis dzwonach itd. Producent stwierdzil ze wycofuje plastiki i mozecie sie z tym godzic badz nie. Juz widze jak przy ogladaniu auta w saponie ktos na to zwracal uwage ze teraz taka drama przy braku tego.
Opublikowano
W przyszłym tygodniu ma być lepiej, a za 2 tygodnie jadę na oklejanie i ceramikę.
To uważaj do tego czasu, szkoda byłoby oklejać przód z jakimiś mini uszkodzeniami, odpryskami.
Opublikowano
Nie zabardzo rozumiem z jakim tematem chcecie tu ruszac. Ja rozumiem jeszcze oburzenie ze nie ma dysku twardego ale drama o jakies plastiki pod maską? I te teorie o jakis dzwonach itd. Producent stwierdzil ze wycofuje plastiki i mozecie sie z tym godzic badz nie. Juz widze jak przy ogladaniu auta w saponie ktos na to zwracal uwage ze teraz taka drama przy braku tego.

 

No ja zwróciłem. Do trójki przymierzałem się naprawdę długo, miałem okazję pojeździć autem znajomego. Ja to "szczególant" jestem i każde cykanie się wschłuję:) U mnie choćby w rowerze łańcuch ma bezszelestnie chodzić:) Ja generalnie nie rozumiem takiego podejścia. To tak jak ja bym klientowi zaprezentował produkt usługi, po czym przy odbiorze stwierdził, robię inaczej i tego nie będzie. To jest ok? Nie będę rwał sobie włosów z głowy czy pałował ich tygodniami za 200 zł. Zobaczymy co powiedzą i jak dołożą to spoko, jak nie to nie. Przeżyję. Generalnie jestem ciekaw czy to tylko oszczędności czy może jakiś inny powód.

Opublikowano
W przyszłym tygodniu ma być lepiej, a za 2 tygodnie jadę na oklejanie i ceramikę.
To uważaj do tego czasu, szkoda byłoby oklejać przód z jakimiś mini uszkodzeniami, odpryskami.

Generalnie to spokojnie jeżdżę:)

Opublikowano
Nie zabardzo rozumiem z jakim tematem chcecie tu ruszac. Ja rozumiem jeszcze oburzenie ze nie ma dysku twardego ale drama o jakies plastiki pod maską? I te teorie o jakis dzwonach itd. Producent stwierdzil ze wycofuje plastiki i mozecie sie z tym godzic badz nie. Juz widze jak przy ogladaniu auta w saponie ktos na to zwracal uwage ze teraz taka drama przy braku tego.

 

Tak, jest to drama i to uzasadniona. Zobacz jak to wygląda pod maską i potem oceniaj oburzenia. Rozumiem, że można zrezygnować z plastików dostosowując do tego te, które pozostawiono a nie zabrać pozostawiając dziury na spinki, blotniki do polowowy zakryty, wlew do zbiornika spryskiwaczy też wystający za wysoko bo przygotowany pod plastik. Wygląda w mojej ocenie mega niekompletnie i jeżeli można spróbować wyrazić swoje niezadowolenie i może coś uzyskać to czemu nie? Dysku twardego nie dołożą, ale uzupełnić plastiki mogą w każdej chwili.

Opublikowano

Ok, trzeba przejrzeć kto tu jeszcze pisał, ze nie ma tych plastików i ruszać z tematem.

Co do oklejania, to się zastanów - kupa kasy a nie wiem czy to warte tego. Lepiej dać dobrą powłokę. Ja mam na 5er w podstawowym mineralnym lakierze, który powinien sie rysować od samego patrzenia Gtechniq crystal serum ultra. Przejchałem 40tyś km, auto ma 1,5 roku i wygląda jak nowe, lakier jak nowy. U mnie w mieście gość z doświadczeniem 10 letnim i tylko wybrane zakłady mogą aplikować tą powłokę. Za 5er wziął ode mnie 3 tysie brutto.



No wiem kupa kasy, ale na poprzednim aucie dorobiłem się sporych odprysków. Doświadczenie moich przyjaciół pokazało, że folia jednak daje radę na mechaniczne uszkodzenia, a tych kamoli to jednak nadal jest na drodze. Ale fakt, kupa kasy. Ja to chcę zrobić full front z progami, słupkami A i nadszybiem i tylnym zderzakiem, reszta powłoka.

Opublikowano
Nie zabardzo rozumiem z jakim tematem chcecie tu ruszac. Ja rozumiem jeszcze oburzenie ze nie ma dysku twardego ale drama o jakies plastiki pod maską? I te teorie o jakis dzwonach itd. Producent stwierdzil ze wycofuje plastiki i mozecie sie z tym godzic badz nie. Juz widze jak przy ogladaniu auta w saponie ktos na to zwracal uwage ze teraz taka drama przy braku tego.

 

Tak, jest to drama i to uzasadniona. Zobacz jak to wygląda pod maską i potem oceniaj oburzenia. Rozumiem, że można zrezygnować z plastików dostosowując do tego te, które pozostawiono a nie zabrać pozostawiając dziury na spinki, blotniki do polowowy zakryty, wlew do zbiornika spryskiwaczy też wystający za wysoko bo przygotowany pod plastik. Wygląda w mojej ocenie mega niekompletnie i jeżeli można spróbować wyrazić swoje niezadowolenie i może coś uzyskać to czemu nie? Dysku twardego nie dołożą, ale uzupełnić plastiki mogą w każdej chwili.

 

Ale co Ty jezdzisz z otwartą maską? Widocznie stwierdzili ze nie jest to do niczego potrzebne ot kolejny plastikowy element ktory trzeba wyprodukowac nie wiem po co. Jak dla mnie pod maska moze byc goly silnik i wszystkie bebechy na zewnątrz i nie mam pojecia w czy ma przeszkadzac to w normalnym uzytkowaniu samochodu. Nie wazne czy auto kosztuje 200,300 czy bańke, dlatego drame moge zrozumiec jezeli tyczy sie jakiejs funkcjonalnosci z ktorą spotykamy sie na codzien np wspomniany dysk, natomiast same plastki... Zycze powodzenia w uzyskiwaniu czegokolwiek w waszym zbiorowym pozwie, niedoczekanie.

Opublikowano
Zanim napiszecie pismo do BMW AG to sprawdzcie co macie w umowie. Co jest opisane, jakie auto dostaniecie, z jakimi opcjami. Sa wymienione plastiki czy nie? Naprawde szkoda energii na to Panowie. I BMW nie jest tu jedyne. W kazdej marce takie oszczednosci co chwile sa wprowadzane. I nic sie na to nie poradzi.
Opublikowano
Auto odebrane wczoraj, produkcja wrześniowa w Monachium. Brak plastików, muzyka z pendrive, o popcornie w wydechu nawet nie wspominam....
***** ***
Opublikowano
Wie ktos czy moze beda dodawac wentylowane fotele jako opcje? w m3 juz sa, nawet Kia Ceed za 60k juz ma. Audi/Merc w najnizszych klasach tez maja opcje :(
Opublikowano
Aplikacja connected drive: jest konto użytkownika, nie ma możliwości wyboru języka (pusta lista) ktoś z Towarzystwa spotkał się z takim problemem ?
***** ***
Opublikowano
Wie ktoś jak zdemontować tylne zagłówki?

Sam nie próbowałem, w sklepie z fotelikami mi wyciągnęli raz prawy, przy testowaniu fotelików. Potrzebowali do tego kluczyka :shock: , ale nie zwróciłem uwagi co dokładnie robili.

Opublikowano (edytowane)
Wie ktoś jak zdemontować tylne zagłówki?

 

Wciskając w ten otwór cokolwiek, odblokujesz zagłówek. Można też po prostu podnieść zaślepkę i nacisnąć palcem.



20201018-144312.jpg


20201018-143944.jpg


20201018-144250.jpg

Edytowane przez Hamera
Opublikowano
Ktoś mierzył grubość powłoki lakierniczej na g20 ? Wychodzi mi, ze moja musiała buc dwukrotnie lakierowana w procesie produkcji - wszędzie 270 mikronow
***** ***
  • Moderatorzy
Opublikowano
1. Co myślicie o takiej konfiguracji? - https://configure.bmw.pl/pl_PL/configid/v4l7t2u6

2. Jaki można do takiej konfiguracji uzyskać rabat?

 

Wyglada świetnie a z rwd i stałym zawiasem M będzie równie świetnie jeździć.

3 rzeczy można jeszcze rozważyć

- sportowy dyferencjał M

- harman

- lasery


Mam wrażenie ze była jakaś podwyżka znów :shock:

 

Ktoś mierzył grubość powłoki lakierniczej na g20 ? Wychodzi mi, ze moja musiała buc dwukrotnie lakierowana w procesie produkcji - wszędzie 270 mikronow

 

Mierzyłem, 110-140 um.

Opublikowano
Wie ktoś jak zdemontować tylne zagłówki?

 

Wciskając w ten otwór cokolwiek, odblokujesz zagłówek. Można też po prostu podnieś zaślepkę i nacisnąć palcem.



20201018-144312.jpg


20201018-143944.jpg


20201018-144250.jpg

 


Wielkie dzięki. W serwisie powiedzieli mi, że się nie da :duh:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.