Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Napisałem przecież w pierwszym zdaniu.. „zaraz sprawdze i dam znać”


Resztę dopisałem jako „dodatek” który może nie tylko ja zaobserwowałem. Czytanie ze zrozumieniem i pozdrawiam.

Opublikowano

Jak mam sprawdzać w apce to juz wole kliknąć z pilota w kieszeni.

Apka fajny bajer jednak niewykorzystany - mało możliwości. Z faktycznie przydatnych to stan i położenie auta.

Wentylacja dziala za krótko, światła za krótko (miałem nadzieję, że nagrzeję zmarznięte lampy, żebym nie musiał skrobać).

Odryglowanie auta z apki raz mi pomogło, gdy komfortowy dostęp się zawiesił i nawet z kluczyka nie chciał sie otworzyć.


Sprawdziłem u siebie - przy otwartych drzwiach po oddaleniu nie dzieje się nic.

  • Moderatorzy
Opublikowano
W apce jest jeden zajebisty bajer w autach z Asystentem Parkowania Plus - Remote 3D View. Mozna sobie zdalnie obejrzec otoczenie auta. Poza tym opcja ryglowania drzwi z apki i sprawdzania polozenia auta tez sie czesto przydaje. Szkoda ze brak nadal mozliwosci odblokowywania auta zblizeniowo iPhoneami.
Instagram: @kolczasty
Opublikowano

O to fajnie, właśnie to miedzy innymi mialem na mysli pisząc o niewykorzystaniu możliwości, ja nie mam 3D ale 2 kamerki są i fajnie by było programować harmonogram nagrywania otoczenia, wysylania zdjęć na chmurę itp.


Android auto też bedzie w systemach Prof.

Czyli musisz wydać kupe hajsu na system, po to, żeby móc go nie używać.

Z jednej strony to zrozumiałe, bo z androidem kto by kupowal lipne mapy w BMW?

Z drugiej strony zwykłe miejskie autka za 50-60 tys maja w standardzie nawet ładowarki indukcyjne, a Androida pewnie co drugie.

Żenująca praktyka BMW.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Android auto tak długo nie jest dostępny przez to że bmw zgodziło się tylko na wersje bezprzewodową, podobnie jak carplay.

Nie wiem co maja wspólnego mapy bmw z Androidem na którym dostępne będą jedynie google maps i ich pochodne. Nawet Yanosika nigdy nie będzie na AA bo nie korzysta z google maps.

Opublikowano

Mapy z google są dokładniejsze i bardziej aktualne.

No i za darmo.

Jakbym takie miał w standardzie (razem z androidem) to do navi business bym nie dopłacił a co dopiero prof.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Harmana nie da rady bez live cockpit professional, nie wiem jak hifi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdziłem u siebie - przy otwartych drzwiach po oddaleniu nie dzieje się nic.

dzięki za test :cool2: czyli trzeba uważać jak się odchodzi od auta na parkingu przed Oszołom.. a w nim zostało Ipad , Imac i diamenty żony w schowku :mrgreen:

a jest sygnał dźwiękowy jak auto się zamyka oddalając się od niego ? bo tak jest np w Duster z kluczykiem komfortowym


oraz kolejne pytanie :

czy tzw. świetlny dywan to tylko z opcją Ambient , czy to podstawowe wyposażenie, jak oświetlenie klamek zewnętrznych ?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Harmana nie da rady bez live cockpit professional, nie wiem jak hifi.

Da się z analogowymi zegarkami i felgami 16 :mrgreen:

Opublikowano
a jest sygnał dźwiękowy jak auto się zamyka oddalając się od niego ? bo tak jest np w Duster z kluczykiem komfortowym

Tak, jest - jak odejdę na kilka metrów i nie słyszę to zawsze się odwracam sprawdzić lusterka czy się złożyły. Kilka razy się nie zamknął i się wracałem...

  • Moderatorzy
Opublikowano
Dziwne, jak konfigurowalem to po zaznaczeniu harmana wymuszał LC Proffesional (bez którego i tak nie chciałbym auta).
Opublikowano

HiFi jest do zamówienia w podstawie, ale harman tylko z LC Prof.

12 tys (8 doplata do LC prof wzgledem LC plus oraz ponad 4k za HK) za lepsze audio to nie, dziekuje.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Po 4 latach z hifi nie żałuje ani złotówki na h/k ;)
Opublikowano

Wiem koledzy, ale HK nie kosztuje 4k tylko 12, a za 12 to wole super stereo do domu, przy którym HK sie schowa pod miotłę niestety.

Jakbym jezdzil 50tkm rocznie to bym miał i wiem jaką kupą jest audio w bmw. Prawda taka, że megane w podstawie ma prawie tak dobre audio jak "hifi" w 3er, a podstawowe audio w 3er to jedno z najgorszych na rynku. dopłata do hifi to must-have, ale koniecznosc kupowania cyfrowych zegarów i wiekszego ekranu, żeby mieć HK czyli lepszy wzmacniacz i dodatkowe glosniki mi się nie podoba...

Asystentów możesz sobie wybrać, co chcesz po ok 2kpln i jest git, bierzesz co chcesz. Jakbym mial możliwość dokupienia za 4k HK bez LC Pro to bym sie sekundy nie wahał.

  • Moderatorzy
Opublikowano
No ok ale sporo ludzi w ogóle nie rozpatruje nowej 3 bez live pro wiec dopłata wynosi właśnie te 4k.
Opublikowano
Zgadzam się łaczenie HK z tymi paskudnymi zegarami to bzdura i podążanie drogą Toyoty a nie marek premium gdzie powinno być pełne pick & choose. Natomiast opcja hi-fi jest tak słaba że teraz na nią bym się nie zdecydował, mimo ze ta opcja jest pozornie przystepna to za te pieniądze na rynku dostaniesz 'normalne' głośniki a nie odrzuty z chiśkiej manufaktury noname.
  • Moderatorzy
Opublikowano
Cholera, wszyscy znajomi uważają że paskudne i tandetne są podstawowe zegary w 2020 roku :)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jesli kogos stac, a nie bierze HK i Live Cockpitu to jest to dziwne. Infotainment to jedna z najmocniejszych stron G20.
Instagram: @kolczasty
Opublikowano

@randall pewnie tak samo sporo nie rozpatruje bmw z r4.

Na szczęście przy decyzjach zakupowych kieruję się najpierw potrzebami, a pozniej widzimisię moimi, zdanie znajomych nie ma znaczenia, chyba, że jedzieny na wspolne wakacje.


Infotainment w BMW był najlepszym 10 lat temu, ale już nie jest ze względu na to, że nie jest kompatybilny praktycznie z niczym, nie masz żadnego wsparcia ani żadnych apek poza czasem działającym spotify.

A HK to nie infotainment tylko audio. Nie potrzebuje rozpraszaczy, żeby mieć ładną muzykę.


@vulnerarius

Ja kupiłem g20 bo jest duży, szybki, oszczedny i ma rwd ze szperą. Pokaz mi drugie takie auto. Ale mam lepsze pomysly co zrobic z 12kpln bo mam dom i rodzine :D juz bym wolal fele performance. Nieskonczonego budżetu nie mam, a samochód to narzędzie, a teksty typu "stać mnie więc biorę" są kiepskie, bo w ten sposób można majątek przetrwonić. Stać mnie, żeby mieć 150 dni urlopu w roku, stać na wakacje zagraniczne raz w miesiącu, stać na LC pro ale po co mi to?

  • Moderatorzy
Opublikowano

Chyba rozmawiamy o innym infotaimencie :shock:

Mój idrive 7.0 jest kompatybilny ze wszystkim czego używam, ani razu się nie wysypał. Apka connected również działa bdb. Szanuje to ze nie zależało Ci na multimediach ale nie siej nieprawdy. Jedyne co nie działa to android auto (chyba - nie wiem bo nie używam) ale to ze względu na to że google nie potrafiło tyle czasu opracować protokołu bez kabla.


P.S. Yanosik w carplay działa idealnie i bez reklam a na android auto go nie będzie bo google nie puszcza żadnej aplikacji z mapami nie bazującymi na google maps :lol:

Opublikowano

Nie sieję nieprawdy, system w BMW nie jest najlepszy. Jest mu daleko do bycia "jednym z najlepszych", nie to co kiedyś. Mam na myśli to, że nie oferuje tak dużo jak jego konkurenci, którzy jakoś androida oferują a BMW zapowiada i niewazne czyja to wina.

Polityka BMW jest jaka jest i oferowanie HK tylko do LC pro jest zwykłym zabiegiem marketingowym wymierzonym w korzysc finansową, a Wasza reakcja tylko to potwierdza - dziwne, że nie dopłaciłem.

Masz na myśli, że BT Ci działa, to super. Masz CarPlay więc spr[buj otworzyć telefonem auto to zrozumiesz o czym piszę. Pewnie to też wina Apple, a nie BMW.

Co do BT to w renault szybciej łączy z telefonem i jest mniejszy lag, a w peugeocie radio łaczy od razu jak sie zblizam do auta (lub otwieram z kluczyka), ale w BMW takich cudów nie ma, nawet w systemie za 12kpln.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Który konkretnie obecny system jest lepszy niż idrive 7.0?

Otwieranie telefonem apką działa za każdym razem, zbliżeniowe jeszcze nie działa ale już się dogadali z Apple - mi i tak nie będzie działać bo nie mam komfortowego dostępu. Android auto działa u innych ale tylko po kablu.


Genialnie jest zrobiona obsługa muzyki przez carplay - myślałem że będę musiał wybrać albo carplay albo menu z auta (jak w 99% aut) a tutaj można wrzucić sobie w każdej chwili menu idrive a w podglądzie patrzeć jaki utwór gra itp. W dodatku kiedy włączam mapę inna niż fabryczna to przycisk „nav” obok pokrętła idrive przenosi mnie do niej a nie do fabrycznej. Można się przyczepić że aktualizacje OTA jeszcze nie działają ale w wielu państwach już ruszyły. Ekran jest bardzo responsywny i fajnie umieszczony (np f30 lci tez miały dotyk ale ekran był za daleko przez to że deskę projektowano w 2012 roku).


Ps. Również nie podoba mi się to że nie można wziąć samego harmana bo to jawne naciąganie ale idrive 7 jest po prostu dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.