Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Ktoś jeździł? Będe brał kolejne auto do firmy i mimo że ta wersja dla mnie nie istniała na początku, to o ile rozumiem teraz jest to skręcony silnik 25d (który znacznie lepiej wstaje z dołu) i dodatkowo parenaście KM z baterii więc zaczyna to mieć sens. Z drugiej strony cena 30d spadnie jak jej wrzucą baterię, ale gdzieś trzeba powiedzieć stop.. Co myślicie?
Opublikowano
To chyba nie do końca tak. Ten silnik ma nadal 190 ps. 20d i 25d to zawsze był ten sam silnik tylko z różnym osprzętem. Jego osiągi teraz nadal nie są równe osiągom 25d. Nie piszę tego po to, żeby negować jego zakup, tylko w celu wyjaśnienia tematów technicznych.
Opublikowano
jak mozesz to poczekaj na nowe cenniki 30D bo moze byc ciekawie.

 

Problem tu jest taki że przy 530d za 320k (skromny konfig) sama różnica na akcyzie to tylko 3k, a przewiduje że drogie bmw nie odda nam całej różnicy więc to będą grosze.

Co do różnic 20d i 25d gdzieś na forum było wspominane że od jakiegoś czasu to są te same silniki, tylko w tym drugim jest inna mapa.

Opublikowano
Nie wiem, czy mowa o silniku który ja posiadam(525d) to u mnie są 2 turbiny w 20d jedna turbina chyba. Ale jak patrzę na konfigurator to od jakiegoś czasu 525d nie występuje w g30. Ale nie wiem czy piszemy o tych samych silnikach.
Opublikowano
A to o tym nie wiedziałem, gubię się już w tych oznaczeniach i kodach silników. Kiedyś było trochę prościej :wink: zakończyłem interesować się przy e60.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.