Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


Jakie realne przyspieszenie 0-100 ma X3 g01 xDrive 20d - model 2019/2020? Wszystkie testy / filmiki pokazują 8.3s / 8.4s a dane katalogowe 8s ...

Ktoś mierzył jak to sie odpycha po włożeniu powerboxa? Warto?

Opublikowano

25d ma powtarzalne 7.4-7.5, gdzie w danych stoi 6.8.


20 calowe koła i wszystko w wyposażeniu. Mam dostęp tez do 20d, może uda się coś zmierzyć ;)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam,


Jakie realne przyspieszenie 0-100 ma X3 g01 xDrive 20d - model 2019/2020? Wszystkie testy / filmiki pokazują 8.3s / 8.4s a dane katalogowe 8s ...

Ktoś mierzył jak to sie odpycha po włożeniu powerboxa? Warto?

25d ma powtarzalne 7.4-7.5, gdzie w danych stoi 6.8.


20 calowe koła i wszystko w wyposażeniu. Mam dostęp tez do 20d, może uda się coś zmierzyć ;)

 

Udalo sie zmierzyc?:)

Opublikowano
Tak, zapomniałem napisać :) na 19 calowym kole i z dobrym wyposażeniem 8,8-8,9 powtarzalne (dragy, po korekcie). Do 100-200 prostej zabrakło :lol: 20xd przed wprowadzeniem milda czy biturbo, także wersja z końcówki 2018 roku.
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wybaczcie kamyk do tematu i może margines. Trochę się aut z chipem miało. Chciałem już odejść od tej drogi, ale na drodze życia trochę przymusowo stanęło x3 F25. Musiałem wziąć rodzinnie poleasing.

Może nie powerbox i nie G01 ale 2.0d w F25 (184KM) w silniku po programie wychodzi mi powtarzalne 8,1-8,2 s. Wcześniej nie mierzyłem. Ale było ciężko na serii i szok na hamowni.

Dodam że mam wrażenie, że te silniki w bmw odwrotnie do np audi nie mają bonusa ale raczej kastrację. A tu jeszcze argument może że babka jeździła, ale ta wiem ma ciężką nogę i... może zamuliła czy nie? ale..

Silnik przed programem miał 120 tyś nalatane i nie trzymał mocy. Zamiast 184 KM wyszło na hamowni Vtech miał 165 KM.

Po programie ok 210KM. i zobaczone na liczniku 220 Vmax i 8.1 0-100 komórką mierzone.

Porównanie do X4 2017 2.0d seria i też w rodzinie. Słabiej to x4 jedzie 0-100 i Vmax. 200 na blacie i właściwie jakoś koniec. Do X3 po programie mocno czegoś w tym X4 brakuje. A przecież buda inna niższa i wgl. Nowocześniej, ciszej, ale jaj nie urywa, bo przesiadce do x3 w x3 lepiej jeśli chodzi o wrażenia z jazdy. Oczywiście X4 nowszy więc diesel ciszej, i auto nie trzeszczy.

Nie wiem jak G01 ale coś w silniku warto robić w tym temacie. Nawet w dieslu. Bo przy tej budzie i ciężarze wrażenia przeciętne jakoś. Wiadomo. SUV, mały diesel, ale watro pomyśleć. Program mam 3 lata 200 tyś już na blacie, 70 tyś po programie i nic się nie dzieje.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano
X3 G01 2.0 D 190 wierzę, że zawsze lepiej mieć większą moc silnika w aucie ale czy warto przeprowadzić jego modyfikacje? Znacie jakiś godny polecenia sposób, który znacznie podniesie seryjną moc oraz dynamikę i będzie bezpieczny? Co sądzicie o PowerBox'ach?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.