Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
U mnie dokładnie to samo. Powrót z turbo mocno zaolejony. Chyba jakieś gówniane te powroty robią bo to co najmniej 4 egzemplarz z takim samym objawem.
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Nie wiem jak w twoim ale w 535d f11 można się dostać do tego bez rozkręcania, od spodu.

Po prostu to nie do konca ktoś przemyślał. Powrót turbo jest aluminowo gumowy. Siedzi pomiędzy 2 turbinami i dpf. Jak wiadomo te gumowe elementy wykonane są z gumy olejoodpornej. Nie istnieją mieszanki które wytrzymują temp. Powyżej 100 stopni Celsjusza. W efekcie po jakimś czasie guma robi się jak plastik. Teraz wystarczy nią 1 raz poruszyć i wyciek gotowy. Wymieniłem obydwa elelmnty gumowe (19,3mm i 15,3mm średnicy otworu wewnętrznego) i obydwa owinałem bandażem przeznaczonym do układów wydechowych (azbest). Jest ok teraz, a przynajmniej mam taką nadzieję. Wg. Mnie to typowe błędne założenie konstrukcyjne.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Wg. Mnie to typowe błędne założenie konstrukcyjne.

To jest typowe założenie konstrukcyjne w obecnych autach - ma się psuć a serwis ma mieć robotę...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.