Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jestem tu nowy, posiadam od 8 lat e90d, 163km,z 2007r, przez te wszystkie lata 0 kłopotów. Ostatnio wymieniłem akumulator o takiej samej pojemnosci 80ah, i zaczęły się kłopoty. Auto zasypia to normalne, lecz ponownie się wybudza i tak cały czas aż akumulator się rozładowuje. Byłem u elektryka i zakodował akumulator, pokasował błędy, ale dobrze było jeden dzień. Dzisiaj wchodzę do garażu auto buczy pod maską, po chwili przestaje i znowu zaczyna buczeć i kontrolka start stop sie podświetla i gasnie. Cały czas się usypia i wybudza. :mad2: Dzięki z góry za sugestie.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dzisiaj podłączyłem inpę, coś klikałem bo nie znam się kompletnie . Chciałem uruchomić silnik a tu zonk: zapłon się włączył, rozrusznik kręci ale nie pali. Coś musiałem nagrzebać, :duh: , czytałem, że inpą nie można nic nagrzebać, a jednak można, jakieś rady.
Opublikowano
Odpaliłem, klikałem błędy , czyść błędy, w końcu chyba za setnym razem odpalił, :D , zaraz wywaliłem inpę z laptopa, żeby do głowy mi nie przyszło bawić sie, :nienie: . W ogóle to nie ma w necie konkretnej instrukcji obsługi inpy, tylko jakieś szczątkowe informacje. :roll: . No cóż , powiedzenie uczymy się na błędach stale aktualne. :wink:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak połączysz się INPĄ ze sterownikiem silnika przed odpaleniem to potem nie chce odpalić - trzeba odłączyć kabelek wyłączyć zapłon. U mnie to normalne.

spacer.png

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam, jestem tu nowy, posiadam od 8 lat e90d, 163km,z 2007r, przez te wszystkie lata 0 kłopotów. Ostatnio wymieniłem akumulator o takiej samej pojemnosci 80ah, i zaczęły się kłopoty. Auto zasypia to normalne, lecz ponownie się wybudza i tak cały czas aż akumulator się rozładowuje. Byłem u elektryka i zakodował akumulator, pokasował błędy, ale dobrze było jeden dzień. Dzisiaj wchodzę do garażu auto buczy pod maską, po chwili przestaje i znowu zaczyna buczeć i kontrolka start stop sie podświetla i gasnie. Cały czas się usypia i wybudza. :mad2: Dzięki z góry za sugestie.

Witam ponownie, problem rozwiązany, panowie z WFK w Wejherowie znaleźli przyczynę. Na podszybiu gdzie znajduje się puszka serwa i pompa abs, był zapchany odpływ i stała woda, przez co wiązka kabli pływała w wodzie , w tym miejscu jak mi powiedzieli kable były łączone i nastąpiło zwarcie, przez to włączały się jakieś przekażniki, auto potem w ogóle nie odpalało. No ale kable zostały osuszone , połączone od nowa i wszystko śmiga jak powinno. :D tutaj wielki szacun dla WFK, jestem pełen podziwu jak do tego doszli. Taka przestroga dla posiadaczy E90, aby sprawdzić czasem i ew. udrożnić odpływ, :cool2: choć teoretycznie woda tam nie powinna wpływać, a jednak.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.