Skocz do zawartości

Porsche 911 czy M5


Miki.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 50
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Albo RR sport svr jak lubisz suvy

 


RR mi się z wyglądu podoba, ale technika archaiczna. Nie ma co kupić :cry:

 

AMG GT ?


Ciekawy, nietuzinkowy i zapewne wygody w nim nie brak.

 

AMG GT Coupe 4 - siedzę nad nim. Wygląd jest szałowy. Komfortu SUVa nie będzie, ale wygląd jest szałowy :mrgreen: Niestety V8 cena zabija a ceny dodatków również. Za 730 kPLN mam full wypas R6 435 KM mild hybrid, czyli w cenie 8 M50i, z analogicznym wyposażeniem. Ale wygląd w ciemnoszarym macie zabija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mialem okazje posiedziec w gt w salonie I strasznie sie ciezkomdo niego wsiada. Co do RR to z tego co czytalem wszedl niedawno nowy model I podobno jest niezle doinwestowany I bardzo nowoczesny. Z zewnatrz podobni roznic mocno nie widac ale jest nowa plyta podlogowa, nowe multimedia I napedy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miki M5 teraz miało mały lift ( zegary , nowy system jak w G05 i G07 , lasery )

G30 będzie lift na jesieni a M5 dopiero 2021. Przejedz się jednak - tak dla zasady , pobaw się ustawieniami - to naprawdę dr. Jekkyl i Mr.Hyde w jednym :wink:

RS6 2020 , RSQ8 albo może Aston Vantage nowy :?:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać Miki raczej celuje w coś dla siebie, coś za „7”, ewidentnie coś niskiego co zawsze da więcej frajdy z jazdy niż suv.

Aston to znów nie ta półka cenowa na teraz...sądzę ze Miki czegoś w przedziale 500-700 maks cennikowo szuka co go nie zabije a bedzie się wyróżniać z tłumu .


GT4 ma dobra cene, z każdym motorem. I jest ewidentnie wyjątkowy w porównaniu do 8-ki która brzydka nie jest ale zapominam po chwili jak wyglada...No i to jej tragiczne wnętrze,deska wogole dla mnie niezrozumiałe - jakby z Polki poniżej serii 3 i materiałów sprzed 2 generacji je wyciągnęli a potem mu lekka kuracje odświeżająca zafundowali...pokrewieństwo układu deski z Accordem z lat 90-tych. Przedziwne...


Mercedes z GT ostatni raz na mnie podobne wrażenie zrobił gdy wprowadził na rynek 1 generacje CLS-a. Niebanalne i optycznie zaje...autko jak na tamte czasy. Z klasą i polotem zarazem


Ja jeszcze będę się kręcił koło 911 ale AMG gt(chyba bardziej niż gt4?) również do mnie przemawia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMG GT Coupe 4 super...ale chyba jednak zamówię 911. Przegadałem dzisiaj z porszakowcem 4 godziny....i podkręciłem się pod korek. Chyba nie mam wyjścia i jestem skazany na 911 4S.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AMG GT Coupe 4 super...ale chyba jednak zamówię 911. Przegadałem dzisiaj z porszakowcem 4 godziny....i podkręciłem się pod korek. Chyba nie mam wyjścia i jestem skazany na 911 4S.

 

Ja ciut spokojniej, o Carrerze z 4x4 myśle. Tak czy inaczej już pozytywnie zazdroszczę :) No chyba ze zaszaleje i sporo wcześniej nabędę. Oczywiście w takim wypadku spotkamy się na forum gdzie opisze mój wybór silnika jako lepszy od 4s :) ( coś już tam wymyślę hehe)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

911 to z jednej strony auto legenda itd. Z drugiej jak dla mnie brakuje mu tego pierwiastka dzikości i nie okrzesania. ( nie mówię o gt 2 i turbo )

Kocham w takich autach jak M5 to ze wsiadam i mam precyzyjna , wygodna , cicha maszynkę do zapier.... nia i do normalnej jazdy zarazem ,

jednym pstryknięciem przeradza się w ryczącego potworka z tylnym napędem i zamiatam zadkiem na prawo i lewo.

Od kiedy go mam , czylijuz 3 miesiące to używam cały czas w trybie DSC na MDM , ( czyli działające tylko trochę i w ostatniej chwili ) , napęd 4x4 Sport czyli z ponad 75% na tył lub DSC OFF i tylko tył . Codziennie przynajmniej kilka slajdów muszę zaliczyć :mrgreen: Zawsze lubiłem zapier .... za młodu smigalem sporo w KJS-ach ale w żadnym mocnym aucie które miałem , ani 911 ani w podkręconym Mustangu ani w zachipowanym A8 d4 4.2tdi które miało prawie 1000NM do tej pory nie dostawałem takiego małpiego rozumu , co muszę przyznać bardzo mi się podoba :cool2: Nie mówię o czasach jak człowiek miał dwadzieścia pare lat oczywiście :wink:

Tak na marginesie prowadzenie 911 zupełnie mi nie leżało - precyzyjnie , stabilnie ,pewnie do granic przyczepności , zero przydatności do długich slajdów i latania bokami , ciezko go było wytracić z równowagi a jak już się to udało to momentalnie tył wyprzedzał przód i koniec zabawy , która z dziecinna łatwością przychodzi we wszystkich M2 ,M3 , M5.

Ja to odebrałem jako taki trochę piernikowoz dla tych co nie dotykają guzika DSC i uprawiają głównie crusing bulwarowy , ewentualnie są przekonani o byciu mistrzem prostej.

Żeby była jasność absolutnie nie neguje i nie wyśmiewam a nowy model z wyglądu jest naprawdę obłędny :cool2:

Minusem jednak jest troche duża ilość śmigających po mieście 911 nowych. Idąc w typowo sportowe auto chyba rozejrzałbym się za czymś bardziej niszowym i oryginalnym ...

W moim przypadku doszedł jeszcze jeden poważny minus typowo sportowych aut , każde które miałem ( nie były to co prawda nowe auta i super nowe modele ) dużo więcej stały w garażu niż nimi jeździłem , jakoś na codzień marnie się sprawdzała jazda sportowym typowo autem.

Od dawna myślałem nad czymś co w użytkowaniu codziennym dostarczy mnóstwo frajdy i z chęcią oraz bez wyrzeczeń będę codziennie wsiadać za kierownice nie mogąc doczekać się pierwszego odgłosu zimnego rozruchu :)

No i u mnie dochodzi jeszcze wożenie dzieci do szkoły i przedszkola - w M5 sama frajda :cool2:

Ex:

IX M60

F96 X6M Comp.

G05 X5 m50d

F90 M5 Comp. 780km

G01 X3 30i

F86 X6M 575km

F15 X5 25d

E71 X6 40d

E70 X5 4.8i

E61 535d

E31 850ci cudo:)

E53 X5 4.4i

E46 328ia

E39 540ia

E39 535i

E39 528i

i sporo innych ale już nie BMW 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M5 to kultowa maszyna, jakby był nowy model to może bym się nad nim zastanawiał. Kupowanie jednak teraz, ma ograniczony sens - imho. Z wyglądu M5 mi się niestety nie podoba, jak weszła 5 na rynek to podobała się i owszem, ale teraz po blisko 4 latach - już nie. Lubię szybko jeździć, ale bokami nie jeżdżę - nie aż tak. Więc driftów M5 bym nie docenił. Nie wożę też dzieci do szkoły/przedszkola. 90% jeżdżę sam.


911 mi się po prostu niesamowicie podoba i będzie mi się tak samo podobać za 1,2,3,4,5 ....lat. Teraz jest nowa płyta podłogowa (od roku), która będzie w tym i kolejnym modelu - więc przez najbliższe 9 lat. Dobry moment na zakup samochodu który mi się kosmicznie podoba, zawsze mi się podobał, zawsze o nim marzyłem. Jak do daily mi się znudzi, choć znajomi porschakowcy mówią ,że to nie możliwe (pomimo niskiego komfortu), to dokupię SUVa na co dzień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo komfortowy samochód sportowy. Idealnie nadaje się do daily :)

Ciekawe czy tak będziesz pisać po roku posiadania :D Dla mnie po zakupie 7er już nic nie jest wystarczająco komfortowe :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest bardzo komfortowy samochód sportowy. Idealnie nadaje się do daily :)

Ciekawe czy tak będziesz pisać po roku posiadania :D Dla mnie po zakupie 7er już nic nie jest wystarczająco komfortowe :lol:

O czym innym tu mowa.

7ka oczywiście super komfortowa, ale jako daily się nie nadaje- 911 jak najbardziej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7ka oczywiście super komfortowa, ale jako daily się nie nadaje- 911 jak najbardziej :)

Dlaczego G12 na daily się nie nadaje? Czasem przepadnie mi za krótkie miejsce parkingowe jak są równoległe, ale to tyle z wad.


@Miki.

Będzie pan zadowolony ;)

Edytowane przez Slawomir
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jeszcze przy okazji, YT mi podpowiedziało taki oto filmik, myślę dobry w temacie:

M8C, 911 4S, Tesla MX, AMG GT4 i Audi R8. Fajnie zobaczyć całość, bo jest kilka podejść, test z rolki, test hamowania..


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Tak jeszcze przy okazji, YT mi podpowiedziało taki oto filmik, myślę dobry w temacie:

M8C, 911 4S, Tesla MX, AMG GT4 i Audi R8. Fajnie zobaczyć całość, bo jest kilka podejść, test z rolki, test hamowania..


 

Czym prędzej skasuj subskrybcję carwow ten kanał nie ma nic wspólnego z rzeczywistym porównaniem aut testy są bardzo stronnicze często widać że jeden kierowca zaspał albo testowanie aut rwd vs 4x4 w kompletnym deszczu bzdura i zero prawdy jest w ich testach.


Co do tematu dobrze że stanęło na zakupie 911 bo jak czytałem teksty w stylu X7 jest lepsze bo bardziej komfortowe niż 911 to oczy pękały z bólu co to za porównanie. Panowie 911 nie ma być komfortowym autem to nie jest GT tylko typowo sportowy model choć obecna generacja i tak bardzo złagodniała.


Ciekawy tręd widać na forum właściciele skody i vw pojawiają się jako nowi w bmw a właściciele bmw przenoszą się level wyżej no i dobrze że naród się rozwija i będzie ciekawiej na ulicach. Patrząc na tle europy już nie bardzo mamy się czego wstydzić Polacy lubią fajne auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że warto się przejchać takim autem...nawet po prostu wypożyczyć sobie na dwa trzy dni.. i wtedy zobaczyć czy nie przeszkadza jego szerokość, niski prześwit właśnie wsiadanie i wysiadanie ale takie na codzień itd itd.


Moja Beem jest mega uniwersalna....ale parkowanie w ciasnych galeriach średnio jest przyjemne. Nie wiem jak szeroka jest 911.?


Ale gdyby miał kupić Porsche to na I miejscu 911 albo Macan.

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sądzę że warto się przejchać takim autem...nawet po prostu wypożyczyć sobie na dwa trzy dni.. i wtedy zobaczyć czy nie przeszkadza jego szerokość, niski prześwit właśnie wsiadanie i wysiadanie ale takie na codzień itd itd.


Moja Beem jest mega uniwersalna....ale parkowanie w ciasnych galeriach średnio jest przyjemne. Nie wiem jak szeroka jest 911.?


Ale gdyby miał kupić Porsche to na I miejscu 911 albo Macan.

 

Szerokość 1852 mm, więc nie powinno być problemów. Co do zawieszania się userzy twierdzą ,że nie ma problemu. Objechałem poza tym na jeździe próbnej uliczki wokół domu i jest ok.


Zawsze marzyłem o 911, więc trzymać ten stan dalej bez sensu. Jak będzie niewygodnie na codzień to zostawię tylko na weekendy albo sprzedam albo wstawię do garażu na 30 lat :8)

Edytowane przez Miki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7ka oczywiście super komfortowa, ale jako daily się nie nadaje- 911 jak najbardziej :)

Dlaczego G12 na daily się nie nadaje? Czasem przepadnie mi za krótkie miejsce parkingowe jak są równoległe, ale to tyle z wad.


@Miki.

Będzie pan zadowolony ;)

 


Podobno 911 uzależnia na całe życie, tak przynajmniej twierdzą znajomi którzy mają. Ja marzyłem całe życie - strach jest czy zaakceptuję utrudnione wsiadanie, niski komfort i głośność na codzień. Raz się żyje. Nie było co kupić, wiesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdybym patrzył na to co się powinno to powinienem kupić F10 2.0D.......ale kupiłem M550D. A dlaczego nie? Wciskanie gazu - bezcenne.Banan na twarzy - super. Żonka też zadowolona:)


911 z kolei to samochód dla miłośników motoryzacji ceniący sobie prestiż, przyśpieszenie, właściwości jezdne,legendę o tym aucie itp.


911 jeśli tylko kupisz zadbany egzemplarz zawsze sprzedasz drożej niż kupiłeś:) jeśli mowa o starszych egzemplarzach.


....ale potrafi to też być studnia bez dna jeśli kupisz auto powypadkowe zwłaszcza z tyłu. Silnik również boryka się z wszelakimi wyciekami, zdarzają się egzemplarze przegrzane a zabójstwem dla 911tek jest katowanie na zimnym.Są lepsze wersje silnikowe w sensie trwalsze i gorsze..generalnie mocniejsze wersje są lepsze...ale wszystko zależy od rocznika, wersji itd. Warto posłuchać kogoś mądrego do Porsche przed zakupem.


Sam komplet opon trudno kupić za mniej niż 8-10tys zł. Wszelkie wady słychać na zimnym silniku a nie gdy już jest rozgrzany. Zdecydowanie przed zakupem sprawdziłbym samochód u fachowca od takich aut, gdyż każdy problem z silnikiem kończy się pięcioma cyframi jeżeli chodzi o koszty. Same tarcze ceramiczne w drogich egzemplarzach to koszt niemal 100tys zł.Remont silnika od 40tys zł wzwyż.W zasadzie nie ważne jaka wersja 911.


Ale po to są marzenia by je spełniać bo życie jest krótkie:) Zatem kiedy jak nie teraz. Trzymam kciuki! :)

Ekspresy do kawy to mój świat:) http://www.primocaffe.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

....ale potrafi to też być studnia bez dna jeśli kupisz auto powypadkowe zwłaszcza z tyłu.

Nowy egzemplarz na gwarancji to też studnia bez dna :D Wizyta w ASO Porsche to średnio 10tys :lol: :lol: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.