Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No właśnie, tylko, że wtryski wytrzymują 200k, max 300k km więc używka nieregenerowana tez przecież może po 40k km mieć już dość. Jeśli po regeneracji wytrzymały tyle co mówisz to pewnie były tylko wyregulowane bez wymiany elementów więc to chyba jest i tak niezły wynik. Wymiana końcówek, zaworków, to koszt idzie w tysiące.

 

... nie będzie problemu jeśli się nie zapiekły moje po ponad roku i około 40tys km wyszły bez problemu

Tylko, że właśnie w tym aucie akurat są nieruszane od nowości.

  • 3 tygodnie później...
  • Odpowiedzi 78
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

A więc po prawie roku czasu chyba wszytsko jest już w normie...

Mam nadzieję że już tak zostanie jak jest.

A więc wywaliłem wszystkie wtryski zawiozłem do polecanego przez wiele osób speca od pomp i wtryskiwaczy i na poczekaniu wszystko zrobił.


Wtrysk który w korektach odstawał najbardziej od reszty który miał być winowajcą okazał się że jest najlepszy z całej szóstki.

A ten który robił mi problemy byl z 1 cylindra i miał najlepsze korekcję z wszystkich...


I dostałem info ze nie ma co patrzeć na korekcję bo one nie pokrywają się że stanem wtryskow.


3szt miałem bardzo ładne a 3 kiepskie dawki. Zostały wyregulowane Sprawdzone ponownie i po zamontowaniu okazało się że silnik na zimnym pali bardzo ładnie nie telepie nie robi wrażenia jak by miał nie pracować na 1 gar.

Nie ma już też zasłony dumnej po odpaleniu z rana a jedynie mały bąk którego się już nie czepiam bo jest prawie nie zauważalny.


Szkoda tylko zmarnowanego czasu i kasy na te podmianki i cudowanie na siłę z wtryskami o słabych korekcjach


Na przyszłość mogę polecić tylko że jeśli coś się dzieje z z wtryskami to wyjmujemy wszystkie i na stół

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

I dostałem info ze nie ma co patrzeć na korekcję bo one nie pokrywają się że stanem wtryskow.

Tak, dokładnie, np. jeśli wszystkie będą mieć zbyt duże lub małe dawki, ale zmienione o tę samą wartość to, korekty będą zbliżone do zera :) Po prostu znaczne odchyłki w korektach to już informacja, że wszystkie wymagają sprawdzenia.

 

Na przyszłość mogę polecić tylko że jeśli coś się dzieje z z wtryskami to wyjmujemy wszystkie i na stół

Dokładnie, szczególnie przy sześciu cylindrach jest zbyt dużo możliwości, żeby trafić w te uszkodzone.

Opublikowano

A żaden mechanik mi nic nie poradził na to.

Ale teraz do przodu dalej więc czekamy za turbina gt2260v i większy cooler program :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.