Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, temat zakładam dla żółtodziobów jak i nerdów, którzy stwierdzą, że taki temat jest na forum (prosze o link tematu) gdyż, że ktoś wspomniał w jedenastej stronie w zupełnie innym temacie o tym co mam zamiar napisać to mnie nie interesuje, nie każdy żyje tym forum jak wy, większość chce znaleźć odpowiedź od razu, a nie czytac filozofie nt. bmw....


Panowie e65 jak i e60 (e90 pewnie też) potrzebuje zmiany czujnika przy wymianie klocków. Nie ważne czy przetarty czy nie, należy wymienić czujnik. Jeżeli zrobiłeś reset serwisu z BC bo masz dobre klocki i tarcze, a nie zmieniłeś czujnika wyskoczy błąd klocków itd. Złota zasada: ZMIENIAJ CZUJNIK PRZY WYMIANIE KLOCKÓW (50zł ATE). Dziękuje Dobranoc

330d,yzfr6,yz250, INPA-Darmo sprawdzę/pomogę
Opublikowano
Witam, temat zakładam dla żółtodziobów jak i nerdów, którzy stwierdzą, że taki temat jest na forum (prosze o link tematu) gdyż, że ktoś wspomniał w jedenastej stronie w zupełnie innym temacie o tym co mam zamiar napisać to mnie nie interesuje, nie każdy żyje tym forum jak wy, większość chce znaleźć odpowiedź od razu, a nie czytac filozofie nt. bmw....


Panowie e65 jak i e60 (e90 pewnie też) potrzebuje zmiany czujnika przy wymianie klocków. Nie ważne czy przetarty czy nie, należy wymienić czujnik. Jeżeli zrobiłeś reset serwisu z BC bo masz dobre klocki i tarcze, a nie zmieniłeś czujnika wyskoczy błąd klocków itd. Złota zasada: ZMIENIAJ CZUJNIK PRZY WYMIANIE KLOCKÓW (50zł ATE). Dziękuje Dobranoc

 


W w65 tylne klocki według komp pokładowego miałem do wymiany za 400km. Sprawdziłem tylne klocki z zewnątrz i wewnątrz i są grube gdzieś spokojnie połowa. Wiec postanowiłem skasować w ukrytym menu. Skasowałem i teraz pokazało mi serwis na czerwono i ze niby przejechane -20000!

Teraz najlepsze... przednie klocki mam grube i pokazywało mi jeszcze na 20 tys km. Skasowałem na próbę i teraz pokazuje -17000!


Teraz przednie klocki pokazuje na czerwono i tylne ze niby do wymiany mimo ze klocki grube! Jak to naprawić????

To co mam teraz zrobić? Po co mam wymieniać czujnik skoro klocki mam w połowie?

Opublikowano
Ja rowniez zmienilem klocki z tylu, skasowalem inspekcje w ukrytym menu i wyskoczulo - 17000. Wiec chcac nie chcac musze wymienic czujniki. Wiec szybkie pytanie, czy do e66 czujniki beda te same co e65 ? Idzie po 1 czujniku na kazda tarcze ? Czy po wymianie jak skasuje inspekcje w ukrytym menu to bedzie juz ok, czy musze to skasowac INPA ?
Opublikowano
Ja rowniez zmienilem klocki z tylu, skasowalem inspekcje w ukrytym menu i wyskoczulo - 17000. Wiec chcac nie chcac musze wymienic czujniki. Wiec szybkie pytanie, czy do e66 czujniki beda te same co e65 ? Idzie po 1 czujniku na kazda tarcze ? Czy po wymianie jak skasuje inspekcje w ukrytym menu to bedzie juz ok, czy musze to skasowac INPA ?

Wyjaśnienie zagadki w temacie "Kasowanie inspekcji"

Czujniki są tylko dwa. Przedni lewy i tylny prawy. Są różne.


Pozdr.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.