Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Mam pytanie mam BWM E91 z 2008 (polift). Przebieg to 315 000 km.

Mialem kontrolę rozrządu i jest 1,9 mm - według warsztatu do wymiany.


Zaproponowano mi dwie opcje (w serwisie który zajmuje się tylko marką BMW):

1) wymiana górnego łańcucha bez demontażu silnika cena ok. 1500 zł (niby zapewnienie od BMW że to na około 100 tys km wystarcza)

2) kompletna wymiana za około 4000 - 4500


Proszę Was o poradę co zrobić? Czy przy tym przebiegu opłaca się to w ogóle robić? Bo ogólnie auto jest bardzo zadbane i szkoda mi go sprzedawać.

Opublikowano

Dzięki za info. A jest to opłacalne jeszcze dla tego przebiegu? :)

Bo się waham. Chcę tym jeździć ale mam trochę strach że teraz się włoży w rozrząd a za chwilę się zacznie sypać coś wiecęj.


Znasz gdzieś na Śląsku gdzie by mi to zrobili w cenie ok. 3000 ?

Opublikowano
No tylko pytanie czy ten przebieg jest faktycznie taki. Mam nadzieję, że nie było kombinowane. Jeżdżę tym już ponad 2 lata i odpukać nic złego się nie działo. Normalne serwisy olejowe, hamulce zmieniałem itd.
Opublikowano

Jak wszystko jest w porządku, wtryski turbo dpf to wymieniaj i jezdzij dalej bo teraz kupić auto to naprawdę loteria i każdy jak ma coś pewnego to trzyma albo sprzedaje za wyższa cenę.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano


Znasz gdzieś na Śląsku gdzie by mi to zrobili w cenie ok. 3000 ?

 

Może nie na śląsku ale ludzie jeżdżą do braci fąfara z różnych stron PL bo rozrząd wymieniają w kilka godzin za ok 3000zł a inni nie dość że biorą więcej to jeszcze trzymają samochód minimum 2 dni. https://dobrymechanik.pl/mechanicy/bukowie/fafara.html

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jak jest X-drive to chyba każdy bierze więcej. W grudniu kolega w dziale F10 napisał że zapłacił u nich 3050 zł


Potwierdzam wszystkie pozytywy na temat braci Fąfara bardzo sympatyczni ludzie wszystko pokazują, można stać i oglądać jak robią, prawdziwi zapaleńcy bez nadęcia i bufonady. A teraz konkrety - 520 d r.prod. 2011 przebieg 150 tys zrobiłem profilaktycznie, nie znam się nie wiedziałem jak może brzmieć to słynne szuranie, po prostu chcę swoim autem jeszcze trochę pojeździć. Umówiłem się na 7 rano, miałem do nich 250 km - na miejscu od razu zdjęta maska silnika i zobaczyłem stan łańcucha, wtedy też uświadomiłem sobie, że faktycznie jest lekkie szuranie i łańcuch jest naprawdę rozciągnięty (mogło wszystko pier...nąć w każdej chwili). Silnik zrobiony, (3 osoby przy tym działały) wszystko łopatologicznie wytłumaczone, pokazane co było zrobione, jakie części, uszczelki wymienione etc. i wyjazd z warsztatu o 9:20. Kolega który czekał na wymianę rozrządu identycznej furki od tygodnia w Poznaniu u polecanego mechanika BMW był i jest w szoku :) z tego co się zorientowałem jeździ do tych chłopaków cała Polska, widziałem blachy Wawa, Rzeszów po mnie wjeżdżał Słupsk. Aha i gwarancje bez przebiegu kilometrów chyba rok nie pamiętam...zapłaciłem dokładnie 3050,00zł. Nie mam zwyczaju walić wazeliny ale tutaj naprawdę nie ma ściemy :cool2:
Opublikowano
Dzwoniłem 3250 na gotowo z olejem i filtrem. I tak jak piszecie 3 godzinki roboty. Chyba się na nich zdecyduję :) Dzięki bardzo

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.