Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć mam pytanie odnośnie tylnego mostu 520d g30 mam w nim wyciek.już raz był zrobiony przez serwis,wymieniona została uszczelka ale wyciek powrócił.teraz serwis zapiera się że nie podlega to gwarancji ponieważ jest to tylko zapocenie mi wydaje mi się że po prostu cały olej już wyciekł.moje pytanie brzmi jakie mogą być konsekwencje tego zdarzenia i Co zrobić dalej ?

Dziękuję pozdrawiam

Opublikowano
skontroluj na właśną rękę poziom oleju w dyfrze, jeśli nie wiesz jak, podjedź do zaufanego warsztatu, jak okaże się, że jest za mało, ciśnij na serwis i upieraj się, że mają sprawdzić.
Opublikowano
Ja bym na Twoim miejscu pojechał jeszcze do kogoś nie zależnego, wyczyścił dokładnie, otalkował - pojeździł 1-2 dni i zrobił kontrole + foto jeśli dalej się "poci" Ze zdjęciami z powrotem do aso
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

witam, mam problem na przeglądzie zauważyłem wyciek z tylnego mostu, żadnych innych wycieków nie ma skrzynia chodzi bez zarzutu.

link do zdjęcia https://bluecloud.pro/pobierz/?id=xlG1mkDsgAysDd53Zg3czOESa0NbFYckrm6T1qHmtv5k2m7zeKvNNiRR5b5qrYeps6l2XqD3Qw9wwfwLd04519owTJnx0OOMUITAGPRHyXZbqIBZ0krRU6KgMR1D7mBs czy ktoś się orientuje co to może być jakie cześci należałoby wymienić uszczelnić żeby nie zrobić większego problemu sobie. z góry dzięki za odpowiedzi

Opublikowano
Musiales zostawiac samochod czy zrobili to jakims uszczelniaczem na zwyklym serwisowym przegladzie? Jaki koszt?
Opublikowano
Podczas jednego z przeglądów, zazwyczaj zostawiam auto, więc wtedy raczej też zostało w serwisie. Wykonane w ramach gwarancji.
  • 6 miesięcy temu...
  • 2 lata później...
Opublikowano
Od str. Wału. Nowy oring uszczelnienie i po kłopocie. W tych nowszych już ten defekt wyeliminowali.
Opublikowano
Na ruskim YT Riemont Rieduktorow mechanik tłumaczył, że olej nie jest wystarczająco doprowadzany do łożyska na wejściu, które wskutek tego przegrzewa się wraz z uszczelniaczem. Z tego co pamiętam radził zastosować rurkę o większej średnicy. Tak czy owak zaniedbanie grozi conajmniej zniszczeniem łożyska.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Od str. Wału. Nowy oring uszczelnienie i po kłopocie. W tych nowszych już ten defekt wyeliminowali.

 

tych nowszych tzn. od kiedy ?

Opublikowano

W mojej g30 2017r też miałem wyciek z uszczelniacza wałka atakującego. Wymieniłem go sam, ale do tego są potrzebne odpowiednie narzędzia.

Specjalny klucz do dyferencjału, do odkręcenia nakrętki 12-kątnej 72mm. Kupiłem go z firmy tesam koszt 320zł. Dodatkowo potrzebny klucz płaski o rozmiarze 50mm. Sama wymiana dość uciążliwa, bo trzeba wyjąć cały wydech i opuścić most.

Sam uszczelniacz kupiłem z Corteco, koszt niewielki około 60zł. Dodatkowo wymieniłem olej w dyferencjale na zamiennik Fuchs g3, bo oryginalny ma chorą cenę. 200zł za 500ml, a potrzebny jest litr... Zamiennik to cena 100zł za litr. Przy wymianie trzeba uważać na wstępne napięcie łożyska, dlatego przy odkręcaniu robimy znaki na osi wychodzącej z dyferencjału, liczymy ilość obrotów i dokręcamy w to samo miejsce.

Opublikowano
Dałem nową nakrętkę, tą co ma rozmiar 50mm. Posiada ona plastikowy kołnierz, który u mnie uległ uszkodzeniu.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
W dniu 15.02.2023 o 13:02, bail16 napisał(a):

W mojej g30 2017r też miałem wyciek z uszczelniacza wałka atakującego. Wymieniłem go sam, ale do tego są potrzebne odpowiednie narzędzia.

Specjalny klucz do dyferencjału, do odkręcenia nakrętki 12-kątnej 72mm. Kupiłem go z firmy tesam koszt 320zł. Dodatkowo potrzebny klucz płaski o rozmiarze 50mm. Sama wymiana dość uciążliwa, bo trzeba wyjąć cały wydech i opuścić most.

Sam uszczelniacz kupiłem z Corteco, koszt niewielki około 60zł. Dodatkowo wymieniłem olej w dyferencjale na zamiennik Fuchs g3, bo oryginalny ma chorą cenę. 200zł za 500ml, a potrzebny jest litr... Zamiennik to cena 100zł za litr. Przy wymianie trzeba uważać na wstępne napięcie łożyska, dlatego przy odkręcaniu robimy znaki na osi wychodzącej z dyferencjału, liczymy ilość obrotów i dokręcamy w to samo miejsce.

Witam.

Witam.
 

Man podobny problrm w moim G32 630i z 2018.

Czy po wymianie u uszczelniacza problem sie powtórzył?

 

Opublikowano
8 godzin temu, Skipper1 napisał(a):

Witam.

Witam.
 

Man podobny problrm w moim G32 630i z 2018.

Czy po wymianie u uszczelniacza problem sie powtórzył?

 

Rok po wymianie, zrobione 30000km i nadal sucho 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.